Різний темп розвитку: Кожна дитина розвивається у власному темпі. Деякі діти можуть бути емоційно, соціально або когнітивно менш зрілими, ніж їхні однолітки, і потребувати більше часу для підготовки до шкільного життя.
Недостатній рівень готовності: Для успішного навчання в школі важливі певні навички, такі як вміння концентрувати увагу, слухати, виконувати інструкції, а також розвинена дрібна моторика та мовлення. Не всі шестирічні діти мають достатньо розвинені ці навички.
Особливості здоров'я: Деякі діти можуть мати особливості розвитку або проблеми зі здоров'ям, які потребують додаткової уваги та можуть ускладнювати адаптацію до шкільного режиму.
Вплив сімейного середовища: Домашнє виховання та підтримка відіграють важливу роль у підготовці дитини до школи. Різні сімейні обставини можуть впливати на рівень готовності дитини.
Емоційна незрілість: Перехід до школи є значною зміною в житті дитини. Деякі шестирічні діти можуть бути емоційно не готові до розлуки з батьками на тривалий час, дотримування шкільних правил та взаємодії з великою кількістю однолітків.