і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Щотижня отримуйте приємні подарунки.
Взяти участь

Інформатика

Передплата на журнал
Бібліотека
матеріалів

Камінська Олена Миколаївна

27 вересня 1986 рік

Вища. Закінчила Луганський національний педагогічний університет ім.

Т. Шевченка у 2009 році, за спеціальністю «трудове навчання, основи інформатики»

КЗ «ЛЗШ І – ІІІ ступенів № 13», 93118, м. Лисичанськ, квартал 40 років Перемоги,19 телефон : 5-24-08 , lisosvita13@ukr.net

Стаж роботи - 8 років

93105 м.Лисичанськ, вул. Українська, будинок 20, квартира 29, Телефон: +380502980286

2 клас

Тема: клавіатура комп’ютера. Робота з клавіатурним тренажером RapidTyping.

Мета:

Навчальна:Ознайомити учнів із клавіатурою; назвою і місцем розташування клавіш. Навчити працювати  з алфавітною клавіатурою в нижньому регістрі, групами клавіш клавіатури, змінювати мову введення тексту.

Розвиваюча:розвивати практичні навички правильного розташування пальців рук на клавіатурі.

Виховна:формувати вміння усно і письмово висловлювати й тлумачити поняття, думки, почуття, факти та погляди рідною мовою,виховувати культуру поведінки в комп’ютерному класі, працьовитість, цікавість до інформатики і навчальних комп’ютерних програм.

Тип уроку:засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: навчальна презентація, картки з клавіатурою.

ПЗ: клавіатурний тренажер RapidTyping.

Хід уроку

І. Організаційний момент уроку

Ось і пролунав дзвінок.
Нова тема, цікавий урок.
В інформатику зробимо ще один крок.
Навчимось на панелі завдань мови вибирати.
Грамотно з клавіатурою працювати.

1. Повторення правил з техніки безпеки.

Так, як ми з вами знаходимось у комп'ютерному кабінеті. Як ви думаєте, чи правильно поводили себе учні, прийшовши на урок інформатики у комп'ютерний клас?

Послухайте ситуації:

1.Хвастливий Петрик вирішив показати свої глибокі пізнання однокласниці, став від’єднувати монітор і клавіатуру від несправного комп’ютера. Чи порушив Петрик правила техніки безпеки, якщо так, то які?

 2. Дмитро йдучи на урок інформатики, по дорозі не забув зайти до їдальні за пиріжком, не встигнувши доїсти він приніс пиріжок з собою в кабінет інформатики… Що необхідно зробити хлопчику, щоб не порушувати правил ТБ?

II. Перевірка домашнього завдання

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Тема нашого уроку пов’язана з цифрами і буквами. А для того щоб дізнатися як вона називається розшифруйте слово.

IV. Оголошення теми та мети уроку

Молодці, вірно тема нашого уроку називається «Знайомтесь — клавіатура».

V. Засвоєння нових знань

Клавіатура дуже важлива складова частина комп'ютера. Ви знаєте, що вона використовується для введення у комп'ютер інформації.

Уважно розгляньте клавіатуру. На ній розташовані клавіші. Вони різні, інаписи на них різні.

На клавішах угорі ви бачите цифри. Нижче розмістилися три ряди клавіш з літерами українського, російського та англійського алфавітів. На кожній клавіші по дві літери. Щоб набрати українське слово, слід установити режим української мовиShift+Ctr.

Зверніть також увагу на клавіші, які ви вже використовували. Це клавіша Пропуск і чотири клавіші зі стрілками. Ви натискали їх для переходу до наступного слайда при перегляді слайд-фільму «Де використовують компютер».

Крім того, клавішею Пропуск можна робити пропуски між словами під час введення тексту.

Для швидкого введення тексту і чисел з клавіатури слід правильно розмістити пальці рук. Умовно поділи клавіатуру на дві частини (праву і ліву) і клавіші зліва намагайся натискати пальцями лівої руки, а клавіші справа — правої.

Пропонується таке закріплення клавіш за пальцями лівої та правої руки

На клавіатурі є базові клавіші - це клавіші з літерами А та О. На них нанесено спеціальні виступи у вигляді рисок або точок. Це допомагає швидко знайти ці клавіші, не дивлячись на клавіатуру. Основна позиція рук - Ф_І_В_А (ліва рука) та 0_Л_Д_Ж (права рука). Великі пальці розміщені над клавішею Пропуск.

Вказівні пальці натискають:

лівої руки - клавіші з літерами К, Е, А, П, М, И та із цифрами 4, 5;

правої руки - клавіші з літерами Н, Г, Р, О, Т, Ь та із цифрами 6, 7, 8.

Середні пальці натискають:

лівої руки - клавіші з літерами У, В, С та із цифрою 3;

правої руки - клавіші з літерами Ш, Л, Б та із цифрою 9.

Підмізинні (безіменні) пальці натискають:

лівої руки - клавіші з літерами Ц, І, Ч та із цифрами 1, 2;

правої руки - клавіші з літерами Щ, Д, Ю та із цифрою 0.

Мізинці натискають:

лівої руки - клавіші з літерами Й, Ф, Я, Е;

правої руки - клавіші з літерами З, X, ї, Ж, Є та із символами -, =, крапка.

Великі пальці натискають клавішу Пропуск

VI. Фізкультхвилинка

Гра «Чотири стихії»

Учитель: - Діти, покажіть руками слідуючі сигнали: «Повітря!»

Діти : Руки вверх.

Учитель: - Земля!

Діти: Руки вниз.

Учитель: - Вода!

Діти: Руки вперед.

Учитель: - Вогонь!

Діти: Руки вверх і трясуть кистями.

Дана вправа виконується 2-3 рази

VII. Застосування набутих знань

  1. Робота з підручником п.9с.43

Робото із зошитом урок 9

  1. Робота за ПК

Повторення правил техніки безпеки.

Перевіримо ваші знання правил безпечної роботи за комп'ютером.

Так/Ні

Не розпочинай роботу за комп'ютером без дозволу.

Спину тримайкриво.

Сидіти слід на відстані не менше, ніж 10 см від екрана монітора.

Не торкайся задньої частини системного блоку.

Працюй за клавіатурою сухими і бруднимируками.

Робота з клавіатурним тренажером RapidTyping.

VIII. Релаксація.

Вправи для очей.

Малювання очима

Вправа спрямована на зміцнення очних м'язів.

Це завдання буде корисним не тільки для зору, але й для розвитку талантів дитини. Воно схоже на попереднє, але вимагає більш творчого підходу.

Давайте ми зараз з вами намалюємо будиночок, собаку, дерево, чоловічка, тільки замість пензлика і фарб використовуючи погляд. Можна подати приклад, намалювавши очима який-небудь нескладний малюнок або букву.

XI. Підсумок уроку.

Дайте відповіді на запитання:

  • Для чого використовується клавіатура?

  • Де розташовані клавіші з цифрами?

  • Де розташовані клавіші з літерами?

  • Як вводити слова українською мовою?

Рефлексія

  • Чи сподобався вам урок?

  • Що запам’яталось?

  • Чи все вдалося?

X. Домашнє завдання.

Зошит – Підручник п.9с.43 читати

Ось і пролунав дзвінок — закінчився наш урок.

За роботу — по заслузі! Щиро дякую вам, друзі!

5

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Робота з клавіатурним тренажером RapidTyping.
  • Додано
    26.02.2018
  • Розділ
    Інформатика
  • Клас
    2 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    128
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер материала
    JM441739
Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання