Інформаційний кейс для уроків мистецтва. Презентація «Симфонічна музика»

Опис документу:
Матеріали для використання під час уроків художньо-естетичних дисциплін та під час виховного процесу. Знайомити учнів зі зразками світового та українського мистецтва. Сприяти формуванню навичок аналізу інформації. Розвивати пізнавальні інтереси та творчий потенціал, розширювати кругозір, формувати національну свідомість.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Симфонічна музика
Слайд № 1

Симфонічна музика

Який виступ називається сольним? Скільки виконавців у дуеті? Скільки виконавців нараховує тріо? Скільки інструменталістів нараховує квартет? Які бу...
Слайд № 2

Який виступ називається сольним? Скільки виконавців у дуеті? Скільки виконавців нараховує тріо? Скільки інструменталістів нараховує квартет? Які бувають типи квартетів?

Слово “оркестр” походить від назви майданчика перед сценою античного театру в часи Стародавньої Греції. Це період з VI ст.. до н. е. – VI ст.. н. е.
Слайд № 3

Слово “оркестр” походить від назви майданчика перед сценою античного театру в часи Стародавньої Греції. Це період з VI ст.. до н. е. – VI ст.. н. е.

Оркестр – колектив музикантів, об'єднаних для спільного виконання різних за характером музичних творів.
Слайд № 4

Оркестр – колектив музикантів, об'єднаних для спільного виконання різних за характером музичних творів.

Слайд № 5

Слайд № 6

СИМФОНІЧНА МУЗИКА Співзвуччя, злагоджене звучання
Слайд № 7

СИМФОНІЧНА МУЗИКА Співзвуччя, злагоджене звучання

Схема симфонічного оркестру
Слайд № 8

Схема симфонічного оркестру

Керує оркестром диригент. В перекладі з французької “управляти”, “керувати”. Його чарівна паличка називається баттута.
Слайд № 9

Керує оркестром диригент. В перекладі з французької “управляти”, “керувати”. Його чарівна паличка називається баттута.

Аналіз прослуханого твору: 1. Звучання яких груп інструментів симфонічного оркестру ви почули? 2. Забарвлення звуку якої групи або якого інструмент...
Слайд № 10

Аналіз прослуханого твору: 1. Звучання яких груп інструментів симфонічного оркестру ви почули? 2. Забарвлення звуку якої групи або якого інструменту вам сподобалось найбільше? 3. Чи допоміг вам цей твір краще уявити структуру симфонічного оркестру, інструменти кожної групи в реальному вигляді? 4. Фрагмент твору, коли звучали всі групи інструментів водночас, мав злагоджене звучання, чи інструменти заважали один одному?

Наталія Михайлівна Май Автор, композитор і виконавець. Заслужена артистка України. Живе і працює в місті Полтава.
Слайд № 11

Наталія Михайлівна Май Автор, композитор і виконавець. Заслужена артистка України. Живе і працює в місті Полтава.

ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ 1. Що таке оркестр? Які види оркестрів ти знаєш? 2. Чим відрізняється симфонічний оркестр від камерного? 3. Як назив...
Слайд № 12

ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ 1. Що таке оркестр? Які види оркестрів ти знаєш? 2. Чим відрізняється симфонічний оркестр від камерного? 3. Як називається музичний твір, який ми слухали на сьогоднішньому уроці? З якою метою він був написаний Бенджаміном Бріттеном? 4. Які групи інструментів входять до складу симфонічного оркестру? 5. Хто такий диригент? У чому полягає його роль?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»