Індивідуальний роздатковий матеріал "Геометричні помічники"

Опис документу:
"Геометричні помічники"- зручний у використанні (займає мало місця, легко зберігати у порядку) та багатофункціональний індивідуальний роздатковий матеріал Його легко зробити самому, не витрачаючи зайвих грошей. Виготовляють його з картону у вигляді геометричних фігур: 10 квадратів,10 трикутників, 10кружечків. Фігури мають бути двобічними: з одного боку червоного кольору, з іншого - зеленого. Картки можна використовувати не тільки на математиці, але і на уроках мови, природознавства та ін

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

«ГЕОМЕТРИЧНІ ПОМІЧНИКИ»

Головна ідея НУШ – створити  цікавий, приємний і дружній до дитини освітній простір. Результатом навчання в цьому просторі має стати вміння кожного учня критично мислити, висловлювати свою думку, бути відповідальним, застосовувати у повсякденному житті набуті знання та навички.

Сучасна дидактика, принципами якої керується НУШ, стверджує, що дитина має навчатися у грі. Для цього необхідно використовувати дидактичний матеріал. Він має бути наочним, практичним, привабливим та давати простір для креативного використання. Особливо важливим є застосування дидактичних матеріалів для учнів початкових класів.

Пропоную до вашої уваги зручний у використанні (займає мало місця, легко зберігати у порядку) та багатофункціональний індивідуальний роздатковий матеріал «Геометричні помічники». Його легко зробити самому, не витрачаючи зайвих грошей. Якщо дитина загубила якусь картку, її легко відтворити.

На першій зустрічі з батьками рекомендую зробити з картону геометричні фігури: 10 квадратів,10 трикутників, 10кружечків. Фігури мають бути двобічними: з одного боку червоного кольору, з іншого - зеленого. Кольори можна обрати інші, але однакові для всіх учнів. Зберігати такі фігури зручно у коробках з-під сірників або у маленьких пакетиках із застібкою.

За допомогою карток учні зможуть навчитися рахувати, порівнювати кількості предметів чи геометричних фігур, складати рівності, нерівності, числові вирази та задачі, логічно мислити.   Картки можна використовувати не тільки на математиці, але і на уроках мови, природознавства та ін..

Використання роздаткового матеріалу «Геометричні помічники»

Гра «Створи килимок».

На уроках математики під час вивчення понять «зліва», «справа», «над», «під» і т.п. можна запропонувати гру «Створи килимок», мета якої навчитись правильно виконувати вищезазначені дії, орієнтуватись на площині аркушу.

Вчитель проговорює: « Покладіть червоний кружечок посередині, зелений трикутник в правий верхній кут, в лівий нижній кут - зелений квадрат, над ним– червоний трикутник» . Діти виконують завдання на аркуші паперу.

Учні порівнюють свої «вироби» із зразком, виправляють недоліки. Таке завдання можна виконувати як індивідуально, так і в парах.

Варіантом цієї гри може бути робота, коли один створює килимок та описує його, а інший слухає та виконує роботу. Потім учні звіряють свої роботи.

Вправа «Стільки ж…»

Вчитель демонструє цифру. Учні на парті викладають потрібну кількість фігур.

Завдання можна ускладнити, додавши умови:

5 - покладіть стільки ж однакових за формою фігур.

4 - покладіть стільки ж однакових за кольором фігур.

3 – покладіть стільки ж різних за формою фігур.

2 - покладіть стільки ж різних за формою та кольором фігур.

Вправа «Логічний ланцюжок».

Діти викладають на парті запропоновану послідовність фігур, а потім продовжують її.

___ ___ ___

або

___ ___

Після такої практичної роботи учні краще розуміють логіку відтворення ланцюжка, і можуть самостійно виконувати такі завдання письмово .

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
3
міс.
1
6
дн.
0
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!