• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Самоосвіта
  • Індивідуальний план роботи заступника директора з навчально-виховної роботи, вчителя математики і фізики Савчук С.М. на період карантину (06.04.2020-24.04.2020)

Індивідуальний план роботи заступника директора з навчально-виховної роботи, вчителя математики і фізики Савчук С.М. на період карантину (06.04.2020-24.04.2020)

Самоосвіта

05.04.2020

754

0

22

Для кого: 6 Клас, 8 Клас, 9 Клас, Дорослі
Опис документу:
Індивідуальний план роботи заступника директора з НВР, вчителя математики і фізики Савчук С.М. на період карантину (06.04.2020-24.04.2020). Розробка допоможе спланувати свій робочий час. В плані також є посилання на відеоуроки з тем згідно календарно-тематичного планування.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Індивідуальний план роботи під час карантину

з 06.04.2020 по 24.04.2020

заступника директора з НВР, вчителя математики і фізики

Савчук Світлани Миколаївни

Дата

Зміст роботи

Час

Примітки

1

06.04

1

Робота з документами заступника директора з НВР.

09.00- 09.45

2

9 кл. Алгебра. Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач і вправ. Розсилка результатів та ідивідуальні консультації з учнями в дистанційному форматі Viber, Instagram. Тестування в онлайн-режимі на порталі «Всеосвіта».

09.55- 10.40

Тестування https://vseosvita.ua/test/chyslovi-poslidovnosti-aryfmetychna-prohresiia-14133.html

3

6 кл. Математика. Перпендикулярні прямі, їх побудова за допомогою лінійки і косинця. Розсилка завдань та індивідуальні консультації з учнями в дистанційному форматі Viber.

11.00- 11.45

Переглянути урок https://www.youtube.com/watch?v=j96pTtpa9N0 Опрац. §33. Виконати впр.1485´,1486´,1491, 1492,с.255-256,258, 259.

4

8 кл. Алгебра. Квадратний тричлен. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники. Розсилка завдань та індивідуальні консультації з учнями в дистанційному форматі Viber.

12.05-12.50

Переглянути урок https://www.youtube.com/watch?v=mZ9MJMRGrYs Опрац.§21. Вико- нати впр.729, с.166-169.

5

8 кл. Фізика. Закон Джоуля-Ленца. Електронагрівальні прилади. Розсилка завдань та індивідуальні консультації з учнями в дистанційному форматі Viber.

13.00- 13.45

Переглянути фрагменти:

6

Збір та перевірка виконання учнями 6,8,9 класів завдань в Viber, Instangram.

13.45– 15.00

7

Вивчення інтернет-простору для саморозвитку.

15.00- 16.00

2

07.04

1

Робота з документами заступника директора з НВР.

09.00- 09.45

2

6 кл. Математика. Паралельні прямі, їх побудова за допомогою лінійки і косинця. Розсилка завдань та індивідуальні консультації з учнями в дистанційному форматі Viber.

09.55- 10.40

Переглянути урок https://www.youtube.com/watch?v=oRhsczDjP1A Опрац. §33. Виконати впр.1487´,1488´,1496, 1498, с. 257-259.

3

Індивідуальні онлайн-консультації з учителями дистанційному форматі Viber.

11.00- 11.45

4

9 кл. Геометрія. Декартові координати на площині (повторення). Тестування в онлайн-режимі на порталі «Всеосвіта».

12.05-12.50

Тестування https://vseosvita.ua/test/edit-test?id=15742

5

8 кл. Геометрія. Площа трапеції. Розсилка завдань та індивідуальні консультації з учнями в дистанційному форматі Viber.

13.00- 13.45

Переглянути урок https://www.youtube.com/watch?v=NnX4LIgZju8 Опрац.§23. Виконати впр. 772,773,775,779,с.160-161.

6

Збір та перевірка виконання учнями 6,8,9 класів завдань в Viber, Instangram.

13.45– 15.00

7

Самоосвіта (накопичення методичних матеріалів).

15.00- 16.00

3

08.04

1

8 кл. Фізика. Розрахунок електричних кіл. Робота і потужність електричного струму. Розв’язування задач. Розсилка завдань та індивідуальні консультації з учнями в дистанційному форматі Viber.

09.00- 09.45

Підготуватися до контрольної роботи (повт. §§31–35, виконати письмові завдання (дидакт. матеріал)).

2

8 кл. Алгебра. Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних. Розсилка завдань та індивідуальні консультації з учнями в дистанційному форматі Viber.

09.55- 10.40

Переглянути урок https://www.youtube.com/watch?v=yGbBWoXbLsE Опрацювати §22, приклад 1. Виконати впр.751, с.172, 174.

3

9 кл. Алгебра. Основні правила комбінаторики. Розсилка завдань та індивідуальні консультації з учнями в дистанційному форматі Viber, Instagram.

11.00- 11.45

Переглянути урок https://www.youtube.com/watch?v=mv31uonnAqM Опрац. §21. Виконати впр. 21.2, 21.4, 21.7, 21.10, с. 212 – 215.

4

6 кл. Математика. Координатна площина. Розсилка завдань та індивідуальні консультації з учнями в дистанційному форматі Viber.

12.05-12.50

Переглянути відео з розв’язаннями задач:

5

Збір та перевірка виконання учнями 6,8,9 класів завдань в Viber, Instangram.

12.50- 14.00

6

Систематизація електронного матеріалу з методичної роботи.

14.00– 15.00

7

Самоосвіта (робота в мережі Інтернет на сайті МОН України).

15.00- 16.00

https://mon.gov.ua/ua

4

09.04

1

Робота зі шкільною документацією. Складання плану заходів до Року математики у 2020-2021 навчальному році.

09.00- 10.30

2

Оновлення інформації на сторінках сайту школи.

10.30- 11.30

https://malmoch-znz.e-schools.info

3

Самоосвіта (перегляд вебінару «Булінг у освітньому середовищі: як розпізнати та як діяти»).

11.30- 13.00

https://vseosvita.ua/webinar/buling-v-osvitnomu-seredovisi-ak-rozpiznati-ta-ak-diati-127.html

5

10.04

1

6 кл. Математика. Координатна площина. Розсилка завдань та індивідуальні консультації з учнями в дистанційному форматі Viber.

09.00-09.45

Переглянути відео з розв’язаннями задач:

2

Робота зі шкільною документацією.

09.45- 11.00

3

8 кл. Геометрія. Площа трапеції. Тестування в онлайн-режимі на освітньому порталі «Всеосвіта».

11.00- 11.45

Тестування https://vseosvita.ua/test/ploshchi-trykutnyka-i-trapetsii-8128.html

4

9 кл. Геометрія. Вектори на площині (повторення). Розсилка завдань та індивідуальні консультації з учнями в дистанційному форматі Viber, Instagram.

12.05-12.50

Переглянути презента-цію «Вектори на площи- ні». Повт. §4,п.12-16, ви-конати письмові завда-ння (дидакт. матеріал)).

5

Збір та перевірка виконання учнями 6,8,9 класів завдань в Viber, Instangram.

12.50- 14.00

6

Розробка тестових завдань з математики та фізики для учнів 6, 8, 9 класів на освітньому порталі «Всеосвіта».

14.00– 15.00

https://vseosvita.ua/test/my

7

Робота з документами заступника директора з НВР.

15.00- 16.00

6

13.04

1

Робота зі шкільною документацією.

09.00- 09.55

2

9 кл. Алгебра. Випадкова подія. Частота та ймовірність випадкової події. Розсилка завдань та індивідуальні консультації з учнями в дистанційному форматі Viber, Instagram.

09.55- 10.40

Переглянути урок https://www.youtube.com/watch?v=mRJJVsLODuk Опрац. §22. Виконати впр. 22.8, 22.10, 22.13, с.216-219, 222.

3

6 кл. Математика. Координатна площина. Тестування в онлайн-режимі на освітньому порталі «Всеосвіта».

11.00- 11.45

Тестування https://vseosvita.ua/test/rozviazuvannia-zadach-za-dopomohoiu-rivnian-15856.html

4

8 кл. Алгебра. Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних. Розсилка завдань та індивідуальні консультації з учнями в дистанційному форматі Viber.

12.05-12.50

Переглянути відео з розв’язаннями задач: https://drive.google.com/file/d/15II-MVzp 8DEL8ShJi3TELhCcdUyp4YP/view?usp=sharing Опрацювати §22, прик-лади 3, 4. Виконати впр. 753(1,4), 757(1,2), 761(1), с.172-173, 174, 175.

5

8 кл. Фізика. Контрольна робота №4 з теми «Розрахунок електричних кіл. Робо- та і потужність електричного струму». Розсилка завдань в дистанційному форматі Viber.

13.00- 13.45

Виконати контрольну роботу(дидакт. матеріал).

6

Збір та перевірка виконання учнями 6,8,9 класів завдань в Viber, Instangram.

13.45- 15.00

7

Індивідуальні онлайн-консультації з класними керівниками дистанційному форматі Viber.

15.00- 16.00

7

14.04

1

Робота на сайті школи.

09.00- 09.55

https://malmoch-znz.e-schools.info

2

6 кл. Математика. Приклади графіків залежності між величинами. Розсилка завдань та індивідуальні консультації з учнями в дистанційному форматі Viber.

09.55- 10.40

Переглянути урок https://www.youtube.com/watch?v=gIyTOjcCLvw Опрацювати §35. Виконати впр.1563,1564, 1565,1569, с.271,274,276.

3

Створення вправ на платформі LearningApps.org.

10.40- 12.05

https://learningapps.org

4

9 кл. Геометрія. Вектори на площині (повторення). Тестування в онлайн-режимі на порталі «Всеосвіта».

12.05- 12.50

Тестування https://vseosvita.ua/test/vektory-9-klas-9170.html

5

8 кл. Геометрія. Узагальнення і система-тизація знань за темою «Многокутники. Площі многокутників». Розсилка завдань та індивідуальні консультації з учнями в дистанційному форматі Viber.

13.00- 13.45

Підготуватися до контрольної роботи (повт. §§4. пп.19-23, виконати письмові завдання (дидакт. матеріал)).

6

Збір та перевірка виконання учнями 6,8,9 класів завдань в Viber, Instangram.

13.45- 15.00

7

Робота з документами заступника директора з НВР.

15.00- 16.00

8

15.04

1

8 кл. Фізика. Аналіз контрольної роботи. Електричний струм у металах. Розсилка результатів, завдань та індивідуальні консультації з учнями в дистанційному форматі Viber.

09.00- 09.45

Переглянути фрагменти:

2

8 кл. Алгебра. Квадратне рівняння як математична модель прикладної задачі. Розсилка завдань та індивідуальні консультації з учнями в дистанційному форматі Viber.

09.55- 10.40

Переглянути урок https://www.youtube.com/watch?v=Bp8v-fI490U Опрацювати §23, приклад 1. Виконати впр. 779, с.181-182, 183.

3

9 кл. Алгебра. Класичне означення ймовірності. Розсилка завдань та індивідуальні консультації з учнями в дистанційному форматі Viber, Instagram.

11.00- 11.45

Переглянути урок https://www.youtube.com/watch?v=vn9ezklXBZk Опрацювати §23. Викона-ти впр. 23.5. 23.13, 23.16, 23.21, с. 224-231.

4

6 кл. Математика. Приклади графіків залежності між величинами. Розсилка завдань та індивідуальні консультації з учнями в дистанційному форматі Viber.

12.05-12.50

Переглянути відео з розв’язаннями задач:

5

Збір та перевірка виконання учнями 6,8,9 класів завдань в Viber, Instangram.

12.50- 14.00

6

Самоосвіта (робота на сайті МОН України, перегляд освітнього сайту «Освіта.ua»).

14.00- 16.00

9

16.04

1

Робота зі шкільною документацією.

09.00- 10.30

2

Розробка тестових завдань з математики та фізики для учнів 6, 8, 9 класів на освітньому порталі «Всеосвіта».

10.30- 11.30

https://vseosvita.ua/test/my

3

Самоосвіта (перегляд вебінару «Математична грамотність. PISA-2018»).

11.30- 13.00

https://vseosvita.ua/test/vektory-9-klas-9170.html

10

17.04

1

6 кл. Математика. Приклади графіків залежності між величинами. Тестування в онлайн-режимі на освітньому порталі «Всеосвіта».

09.00-09.45

Тестування https://vseosvita.ua/test/hrafiky-zalezhnostei-mizh-velychynamy-16362.html

2

Робота з електронною поштою школи та шкільними документами.

09.45- 11.00

https://galaxy.vn.ua

3

8 кл. Геометрія. Контрольна робота №5 за темою «Многокутники. Площі многокутників». Розсилка завдань в дистанційному форматі Viber.

11.00- 11.45

Виконати контрольну роботу (дидакт. матеріал).

4

9 кл. Геометрія. Теореми косинусів і синусів (повторення). Розсилка завдань та індивідуальні консультації з учнями в дистанційному форматі Viber, Instagram.

12.05-12.50

Переглянути презента- цію «Теореми косинусів і синусів». Повт. §4,п.2-3, виконати письм. завдан-ня(дидакт. матеріал)).

5

Збір та перевірка виконання учнями 6,8,9 класів завдань в Viber, Instangram.

12.50- 14.00

6

Систематизація матеріалу з методичної роботи.

14.00– 16.00

11

21.04

1

Впорядкування папки самоосвіти.

09.00-09.55

2

6 кл. Математика. Узагальнення і систе-матизація знань за темою «Перпендику-лярні і паралельні прямі. Координатна площина». Розсилка завдань та індивідуальні консультації з учнями в дистанційному форматі Viber.

09.55- 10.40

Підготуватися до контрольної роботи (повт. §§33–35, виконати письмові завдання (дидакт. матеріал)).

3

Опрацювання нормативно-правових та методичних інтернет-ресурсів.

10.40- 12.05

4

9 кл. Геометрія. Теорема косинусів та синусів (повторення). Розсилка завдань та індивідуальні консультації з учнями в дистанційному форматі Viber, Instagram.

12.05- 12.50

Переглянути відео з розв’язаннями задач:

5

8 кл. Геометрія. Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач і вправ. Розсилка результатів, завдань та індивідуальні консультації з учнями в дистанційному форматі Viber.

13.00- 13.45

Тестування https://vseosvita.ua/test/ploshchi-mnohokutnykiv-5027.html

6

Збір та перевірка виконання учнями 6,8,9 класів завдань в Viber, Instangram.

13.45- 15.00

7

Впорядкування папок заступника директора з НВР.

15.00- 16.00

12

22.04

1

8 кл. Фізика. Природа електричного струму в розчинах і розплавах електролітів. Закон Фарадея для електролізу. Розсилка завдань та індивідуальні консультації з учнями в дистанційному форматі Viber.

09.00- 09.45

Переглянути урок https://www.youtube.com/watch?v=xsFDBQOhk8k Пе реглянути фрагменти:

2

8 кл. Алгебра. Квадратне рівняння як математична модель прикладної задачі. Розсилка завдань та індивідуальні консультації з учнями в дистанційному форматі Viber.

09.55- 10.40

Переглянути відео з розв’язаннями задач: https://drive.google.com/file/d/1fL_J8OyEbZscjraCNL8s2FXV6ROYFL-4/view?usp=sharing Опрацювати §23, приклад 2. Виконати впр. 796, с.182-183, 185.

3

9 кл. Алгебра. Початкові відомості про статистику. Способи подання даних та їх обробки. Розсилка завдань та індивідуальні консультації з учнями в дистанційному форматі Viber, Instagram.

11.00- 11.45

Переглянути урок https://www.youtube.com/watch?v=8w46pFL687Y Опрацювати §24. Виконати впр. 24.5, 24.6, 24.9, с. 235-245.

4

6 кл. Математика. Контрольна робота №10 за темою «Перпендикулярні і паралельні прямі. Координатна площина». Розсилка завдань в дистанційному форматі Viber.

12.05-12.50

Виконати контрольну роботу (дидакт. матеріал).

5

Збір та перевірка виконання учнями 6,8,9 класів завдань в Viber, Instangram.

12.50- 14.00

6

Робота з документами заступника директора з НВР.

14.00– 15.30

7

Самоосвіта (робота з інтернет-ресурсами «На урок», «Учительський журнал онлайн»).

15.30- 16.00

13

23.04

1

Робота з документами заступника директора з НВР.

09.00- 11.00

2

Робота на сайті школи.

11.00- 11.30

https://malmoch-znz.e-schools.info

3

Самоосвіта (перегляд вебінару «Можли-вості Google в освітньому середовищі»).

11.30- 13.00

https://naurok.com.ua/webinar/mozhlivosti-google-v-osvitnomu-seredovischi

14

24.04

1

6 кл. Математика. Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач і вправ. Розсилка результатів, завдань та індивідуальні консультації з учнями в дистанційному форматі Viber.

09.00-09.45

Переглянути фрагменти:

2

Опрацювання нормативно-правових та методичних інтернет-ресурсів.

09.45- 11.00

3

8 кл. Геометрія. Чотирикутники (повторення). Розсилка завдань та індивідуальні консультації з учнями в дистанційному форматі Viber.

11.00- 11.45

Переглянути урок https://www.youtube.com/watch?v=3ZoC4k-SSwY Повт. §1, п.1-6,8. Викона-ти впр. 810, 811, с. 171.

4

9 кл. Геометрія. Теорема косинусів та синусів (повторення). Тестування в онлайн-режимі на порталі «Всеосвіта».

12.05-12.50

Тестування https://vseosvita.ua/test/teorema-kosynusiv-teorema-synusiv-16881.html

5

Збір та перевірка виконання учнями 6,8,9 класів завдань в Viber, Instangram.

12.50- 14.00

6

Індивідуальні онлайн-консультації з учителями дистанційному форматі Viber.

14.00– 15.00

7

Робота зі шкільною документацією.

15.00- 16.00

11

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Самоосвіта

05.04.2020

754

0

22

Для кого: 6 Клас, 8 Клас, 9 Клас, Дорослі