Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Виховні заходи з теми прав дитини. Практичні кейси
»
Взяти участь Всі події

Індивідуальний план роботи вчителя початкових класів на період весняних канікул (23.03. – 27.03.2020 р.)

Самоосвіта

Для кого: 3 Клас

22.03.2020

10287

1008

0

Опис документу:
Кінець березня - це час, коли потрібно поповнити свої знання новинками і попрацювати над самоосвітою. Пропоную вашій увазі індивідуальний план роботи вчителя початкових класів на час весняних канікул (23.03. – 27.03.2020 р.).
Перегляд
матеріалу
Отримати код

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор І.В.Слободюк

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ

на час весняних канікул (23.03. – 27.03.2020 р.)

вчителя початкових класів ОЗ «Малошпаківський ліцей»

Мазурук Оксани Миколаївни

Дата

Зміст роботи

Примітка

Понеділок

23.03.2020 р.

Ознайомлення та освоєння нових сервісів для створення уроків-онлайн в режимі реального часу (https://technofaq.org/posts/2015/05/distance-learning-a-piece-of-cake-with-these-6-best-learning-apps/)

Поповнення фотоматеріалами шкільної групи у мережі facebook

https://www.facebook.com/profile.php?id=353174475121949&ref=br_tf&epa=SEARCH_BOX

Пошук, перегляд пропущених та реєстрація на нові актуальні вебінари у мережі інтернет.

Співпраця з учнями та батьками 3 класу у мережі Viber щодо перегляду мультфільму про розповсюдження коронавірусу (https://www.facebook.com/ihor.stepura.official/videos/ 203339550765912/)

Упорядкування власних статей та інших матеріалів, поповнення особистого блогу на шпальтах сайту «Всеосвіта» (https://vseosvita.ua/user/id459046)

Розробка плану, підбір різних джерел та матеріалів для нового проєкту у роботі з учнями.

Вівторок

24.03.2020 р.

Вивчення нового підпункту свої теми з самоосвіти, розробка інтерактивних ігор-новинок для використання в освітньому процесі з дітьми.

Розробка карток для полегшення роботи учням на уроках української мови (схем аналізу частин мови).

Опрацювання фахової літератури, різних методик з навчання дітей швидкісному читанню.

Повідомлення батькам 3 класу у мережі Viber про можливість самоперевірки знань дітьми за допомогою ігрових тестів (https://learning.ua/?fbclid=IwAR3gIFJd3zBwWdn3PhGD9CfJ3I_

aezNDn49LyIhKXQJwd78KQnJb92bY0L4)

Участь в онлайн-вебінарі «Використання сервісу для проведення дистанційних завдань» https://naurok.com.ua/webinar

Публікація власних розробок на сайті «На урок» https://naurok.com.ua/profile/16985

Середа

25.03.2020 р.

Ознайомлення з новинками методики роботи з дітьми ООП.

Розроблення завдань для використання на уроках з учнем ООП.

Продовження роботи над розробкою нової технології навчання (самоосвіта).

Індивідуальні консультації батькам у мережі Viber щодо дозвіллєвої діяльності школярів під час канікул та на карантині (за необхідності).

Участь в онлайн конференції “Let’s Get Personal – on long-term retention of vocabulary”

(https://macmillanukraine.com/)

Підбір матеріалів для написання статті у газету.

Упорядкування, рецензування й публікація власних розробок на сайті «На урок» https://naurok.com.ua/profile/16985

Четвер

26.03.2020 р.

Аналіз матеріалів фахової преси щодо розробки нової технології навчання (самоосвіта).

Виготовлення матеріалів для самостійної ігрової діяльності учнів на перервах та шаблонів, інструктивних карток для уроків трудового навчання

Підбір матеріалів для оформлення відеозвіту роботи з третьокласниками за останній місяць у групу батьків у мережі facebook (https://www.facebook.com/profile.php?id=

353174475121949&ref=br_tf&epa=SEARCH_BOX)

Написанння нових матеріалів, поповнення особистого блогу сайту «Всеосвіта» (https://vseosvita.ua/user/id459046)

Пятниця

27.03.2020 р.

Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення професійного рівня.

Складання плану роботи на період карантину з 30.03 по 03.04.2020 р.

Поповнення відеоматеріалами шкільної групи

(https://www.facebook.com/profile.php?id=353174475121949&ref=br_tf&epa=SEARCH_BOX

Індивідуальні консультації батькам у мережі Viber щодо читацької діяльності школярів під час канікул та на карантині (за необхідності).

Продовження роботи над темою самоосвіти, розробка ігор нової технології навчання.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.