Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Індивідуальний план роботи під час карантину

Психологія

07.04.2020

748

17

0

Опис документу:
Індивідуальний план роботи під час карантину (13.03.2020 – 24.04.2020) практичного психолога Мазая Миколи Вікторовича 1. Участь у нараді при директору. 2. Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога та соціального педагога. 3. Складання плану роботи на карантин. 4. Опрацювання фахової літератури.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Індивідуальний план роботи під час карантину

(13.03.2020 – 24.04.2020)

практичного психолога

Мазая Миколи Вікторовича

Дата

Зміст роботи

Кь витр

часу

1

13.03.

2020

1.Складання плану роботи на карантин.

2 год

2

16.03.

2020

1. Участь у нараді при директору.

2. Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога та соціального педагога.

3. Складання плану роботи на карантин.

4. Опрацювання фахової літератури.

2 год

3

17.03.

2020

1. Робота зі шкільною документацією.

2. Онлайн робота з педагогами, щодо дистанційного навчання/вивчення онлайн платформ для подачі навчального матеріалу.

3.Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінарів на освітній платформі «Всеосвіта»

2 год

4

18.03.

2020

1. Робота з документацією.Вивчення інструктивно-методичних матеріалів.

2. Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі «Edera» «Торгівля людьми»

4. Індивідуальні консультації для педагогів в телефонному та онлайн режимі.

2 год

5

19.03.

2020

1. Пошук онлайн-тестів для учнів 5-11 класів з психології

2.Самоосвіта. Пошукова робота/ознайомлення з інструктивно-методичними матеріалами для практичного психолога

2 год

6

20.03.

2020

1.Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога та соціального педагога.

2. Дистанційна консультація для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн режимі.

3. Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі «Edera» курс «Торгівля людьми»

2 год

7

23.03.

2020

1. Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога та соціального педагога.

2.Консультація для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн режимі.

3. Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі «Edera» «Торгівля людьми»

2 год

8

24.03.

2020

1. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології.

2.Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «PRO фінанси для дітей та дорослих, які працюють з дітьми».

2 год

9

25.03.

2020

1. Складання плану заходів щодо проведення Тижня психології.

2. Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі «Edera» «Торгівля людьми»

3. Консультація для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн режимі.

4. Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі «Edera» «Торгівля людьми»

5. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «На Урок» з теми: «Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять».

2 год

10

26.03.

2020

1. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології.

2. Перегляд онлайн-вебінару «Закінчення навчального року, робота шкіл у період карантину та проведення ЗНО і вступної кампанії у 2020 році».

3. Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі «Edera» «Торгівля людьми»

2 год

11

27.03.

2020

1. Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі «Edera» курс «Торгівля людьми»

2.Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології.

2 год

12

30.03.

2020

1.Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі «Edera» «Торгівля людьми»

2. Індивідуальні консультації для учнів

3. Психологічні передумови виникнення шкідливих звичок (підбір матеріалів: відео, анкети, буклети).

4. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «На Урок» з теми: «Гіперактивні та неуважні школярі – це ДУГ чи проблеми виховання?».

2 год

13

31.03.

2020

1. Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі «Edera» «Торгівля людьми»

2. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології.

3. Консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн режимі.

4. Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога та соціального педагога.

2 год

14

01.04.

2020

1. Самоосвіта. Пошукова робота/ознайомлення з інструктивно-методичними матеріалами.

2. Підготовка, підбір матеріалів до діагностичного мінімуму «Вивчення психологічної готовності 4-го класу до переходу в школу ІІ ступеня».

3.Консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн режимі.

4. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «На Урок» з теми: «Використання арт-терапії у школі: теорія і практика».

2 год

15

02.04.

2020

1. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня за фахом.

2. Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога та соціального педагога.

3. Підготовка, підбір матеріалів до діагностичного мінімуму «Вивчення психологічної готовності 4-го класу до переходу в школу ІІ ступеня».

4.Самоосвіта. Проходження онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми:«Педагогічні підходи в роботі з дитиною-шульгою».

2 год

16

03.04.

2020

1. Відеоперегляд і відправлення силки учням для перегляду відеоролика на тему: «Як обрати професію майбутнього?» Тамара Сухенко

(https://www.youtube.com/watch?v=1bpaOg8J_Ug).

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання .

4. Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога.

5. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Синдром гіперактивності і дефіциту уваги в учнів».

2 год

17

06.04.

2020

1. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня за фахом.

2. Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога та соціального педагога.

3. Підготовка, підбір матеріалів до діагностичного мінімуму «Вивчення психологічної готовності 4-го класу до переходу в школу ІІ ступеня».

4. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Співпраця фахівців та батьків дитини із особливими освітніми потребами: основні засади ефективної роботи».

2 год

18

07.04.

2020

1.Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі Edera«Торгівля людьми»

2. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології.

3. Консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн режимі.

4. Пошукова робота в мережі Інтернат.

2 год

19

08.04.

2020

1. Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі Edera«Торгівля людьми»

2. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології.

3. Пошукова робота в мережі Інтернат.

4. Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога та соціального педагога.

2 год

20

09.04.

2020

1.Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі Edera«Торгівля людьми»

2. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології.

3. Консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн режимі.

4. Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога та соціального педагога.

2 год

21

10. 04.

2020

1.Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі Edera«Торгівля людьми»

2. Пошукова робота в мережі Інтернат.

3. Дистанційні консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн режимі.

4. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми:«Розвиток дрібної моторики в першому класі НУШ».

2 год

22

13. 04.

2020

1.Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі Edera «Торгівля людьми»

2. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології.

3. Консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн режимі.

4. Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога та соціального педагога.

2 год

23

14. 04.

2020

1.Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі Edera«Торгівля людьми»

2. Пошукова робота в мережі Інтернат.

3.Консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн режимі.

4. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Підліткова депресія. Причини виникнення та алгоритми подолання».

2 год

24

15. 04.

2020

1.Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі Edera«Торгівля людьми»

2. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології.

3.Консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн режимі.

4. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Булінг в освітньому середовищі: як розпізнати та як діяти».

2 год

25

16. 04.

2020

1.Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі Edera «Торгівля людьми»

2. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології.

3.Консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн режимі.

4. Пошукова робота в мережі Інтернат..

2 год

26

17. 04.

2020

1.Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі Edera «Торгівля людьми»

2. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології.

3.Консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн режимі.

4. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Розвиток стресостійкості у дітей: ігри та прийоми».

2 год

27

21. 04.

2020

1.Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі Edera «Торгівля людьми»

2. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології.

3.Консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн режимі.

4. Пошукова робота в мережі Інтернат.

2 год

28

22. 04.

2020

1.Самоосвіта Проходження курсів на освітній платформі Edera «Торгівля людьми»

2. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології.

3. Консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн режимі.

4. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Адаптація дитини. Новий колектив».

2 год

29

24. 04.

2020

1.Самоосвіта. Проходження курсів на освітній платформі Edera «Торгівля людьми»

2.Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології.

3.Консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн режимі.

4. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Психологічна готовність дитини до школи: діагностика та рекомендації»

2 год

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.