іНДИВІДУАЛЬНИЙ ОСВІТНІЙ ПЛАН ДЛЯ ДИТИНИ З ООП ОСВІТНЯ ЛІНІЯ "ДИТИНА В СОЦІУМІ"

Інклюзивна освіта

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

21.08.2020

593

62

0

Опис документу:
Авторське індивідуальне освітне планування додається до ІПР. Цей план був розроблений за двома програмами: Програмою розвитку для дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю та програмою "Розквіт". Він складається кожного кварталу із цілей та завдань із рекомендованих спеціалістами ІРЦ програм з урахуванням можливостей та потреб дитини. Кожного місяця проводиться моніторинг знань вихованця.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Індивідуальний освітній план на вихованку КДНЗ

групи для дітей з порушеннями психологічного розвитку

вчителя-дефектолога Янчук Ірини Віталіївни

ІІ квартал

Освітня лінія «Дитина в соціумі»

Цілі та завдання

Очікувані результати/уміння, методи та засоби реалізації

Моніторинг та оцінювання досягнень

Грудень

Січень

Лютий

- Розвивати здатність до сприймання та спостереження за предметами; формувати уявлення про предмети побуту, які найчастіше використовує дитина, назви окремих їх ознак і дій з ними, прості правила безпеки при користуванні ними, а також про іграшки, їх назви і дії з ними.

- Розвивати прагнення дитини досліджувати предмет.

- Формувати здатність до наслідування.

- Формувати зорове та слухове зосередження.

- Формувати здатність до розширеної орієнтації у довкіллі. Долати обмежені інтереси щодо певного предмету

- Розвивати здатність до продуктивних видів діяльності; підтримувати інтерес та увагу до інших людей; формувати потребу в емоційних контактах з навколишніми.

  • - Формувати здатність до прийняття іншої людини. Емоції, що супроводжують цей процес – вибіркова терпимість, почуття безпеки, зацікавленість.

Впізнає та показує себе в дзеркалі та на фотографії, впізнає та показує на фотографіях своїх батьків, знає членів своєї родини (бабуся, дідусь, брат, сестра): ігрові ситуації та дидактичні вправи.

Впізнає та показує кішку, собаку, ведмедя, зайця, лисичку (справжня, іграшка, малюнок); імітує голоси та рухи знайомих тварин: ігрові прийоми, дидактичні ігри.

Впізнає та показує іграшки в ігровому куточку; співвідносить іграшку з її зображенням: предметні картинки-підказки, іграшки.

Здійснює предметно–маніпулятивні дії з іграшками за наслідуванням: ігрові ситуації.

Знає та впізнає овочі (картопля, огірок, помідор), фрукти (яблуко, банан, лимон, апельсин): дидактичні вправи.

Знає та впізнає одяг та взуття (шапка, плаття, штани та ін.): дидактичні вправи.

Умовні позначення:

«+» – виконує;

«-» – не виконує;

«+» – виконує не систематично, або виконує за допомогою дорослого.

Підпис: вчитель-дефектолог _________________________________ І.В. Янчук

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.