Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Індивідуальна навчальна програма з образотворчого мистецтва для учня 5 класу з порушенням опорно - рухового апарату.

Інклюзивна освіта

Для кого: 5 Клас

24.08.2021

176

27

0

Опис документу:
Робота містить модифіковану індивідуальну навчальну програму з образотворчого мистецтва для учнів 5 класів з порушенням опорно-рухового апарату інклюзивного навчання. Враховані індивідуальні можливості дитини та особливості даної нозології.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Індивідуальний навчальний план

Навчальний предмет »Образотворче мистецтво»

Цілі

Зміст

Педагогічні технології

Оцінювання знань

Довгострокові

Тема1. Графіка.

знає і розуміє:

види графіки;

• засоби художньої виразності графіки (лінія, штрих, крапка, пляма);

• вплив освітлення на виявлення об'єму форми (складові світлотіні); уміє:

• обирати формат та різні варіанти розташування елементів композиції;

• передавати природні форми засобами художньої виразності графіки.

• різні графічні техніки та матеріали

Практичне завдання:

Віртуальна Подорож до музею.

- Демонстрації ілюстрацій

- Застосування комп’ютера

- Заповнення таблиць

- Бесіда, пояснення


Роботи учня.

Спостереження.

Довгострокові

Тема 2 Живопис

види живопису;

• засоби художньої виразності живопису (колір, кольорові сполучення, насиченість, світлота, відтінок);

• особливості гармонії кольорів; уміє:

• передавати плановість засобами живопису;


Практичне завдання:

- Демонстрації ілюстрацій

- Застосування комп’ютера

- Замальовування схематичного малюнка

- Бесіда, пояснення


Роботи учня.

Спостереження.

Довгострокові

Розділ 3. Скульптура і декоративно – ужиткове мистецтво

види скульптури;

• засоби художньої виразності скульптури (об'єм, форма, фактура);

• скульптурні техніки та матеріали;

• закономірності стилізації та композиційні особливості творів декоративно-прикладного мистецтва;

• види орнаментів; уміє:

• використовувати символіку кольорів при створенні декоративних композицій; застосовує :

• різні техніки, прийоми та матеріали для реалізації творчого задуму

Використання ІКТ

- Демонстрації ілюстрацій

- Застосування комп’ютера

- Заповнення таблиць

- Замальовування схематичного малюнка

- Бесіда, пояснення


Роботи учня.

Спостереження.


Тема4 Поєднання різних видів мистецтв

особливості засобів художньої виразності різних видів мистецтва;

• зв'язок образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва з іншими видами мистецтва (архітектурою, музикою, літературою, театром, цирком, кіно);

уміє:

• створювати композиції з урахуванням особливостей різних видів мистецтва;

застосовує:

• відповідні засоби художньої виразності, техніки та матеріали для створення композицій



Використання ІКТ


Роботи учня.

Спостереження.






Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.