Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості використання арттерапевтичних технік у роботі з дошкільниками
»

Індивідуальна навчальна програма з математики для учня 5 класу з порушенням опорно - рухового апарату.

Інклюзивна освіта

Для кого: 5 Клас

24.08.2021

253

40

0

Опис документу:
Робота містить модифіковану індивідуальну навчальну програму з математики для учнів 5 класів з порушенням опорно-рухового апарату інклюзивного навчання. Враховані індивідуальні можливості дитини та особливості даної нозології.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Індивідуальна навчальна програма

учня 5 – класу

навчальний предмет: математика

Цілі

Зміст

Педагогічні технології

Оцінювання знань

Довгострокові

Тема 1. Натуральні числа і дії з ними. Геометричні фігури і величини.

Учень: пояснює, що таке натуральне число, відрізок, пряма, промінь, кут, трикутник, квадрат, прямокутник. Класифікує кути: гострі, прямі, тупі, розгорнуті. Вміє зображати відрізок, пряму, промінь, позначає натуральні числа на координатному промені. Розв’язує вправи на виконання чотирьох арифметичних дій.

Розвивального навчання.

Ігрові.

Розвитку критичного мислення.

Традиційного навчання.

Особистісно орієнтованого навчання.

Інтерактивного навчання.

ІКТ.

Спостереження. Оцінка.

Самостійні роботи.

Контрольні роботи.

Довгострокові

Тема 2. Звичайні дроби.

Учень вміє: порівнювати, додавати, віднімати дроби з однаковими знаменниками, наводить приклади правильних і неправильних дробів, читати мішані числа.

Розвивального навчання.

Ігрові.

Розвитку критичного мислення.

Традиційного навчання.

Особистісно орієнтованого навчання.

Інтерактивного навчання.

ІКТ.

Спостереження.

Оцінка.

Самостійні роботи.

Контрольні роботи.

Довгострокові

Тема 3. Десяткові дроби. Відсотки.

Учень вміє: читати десяткові дроби, виконувати арифметичні дії з десятковими дробами. Формулює означення відсотка та середнього арифметичного.

Розвивального навчання.

Ігрові.

Розвитку критичного мислення.

Традиційного навчання.

Особистісно орієнтованого навчання.

Інтерактивного навчання.

ІКТ.

Спостереження.

Оцінка.

Самостійні роботи.

Контрольні роботи.

Довгострокові

Тема 4. Повторення і систематизація навчального матеріалу.

Учень вміє: виконувати арифметичні дії з натуральними числами, додавати та віднімати звичайні дроби з однаковими знаменниками. Класифікує і зображає кути. Зображає пряму, промінь, відрізок, координатний промінь.

Вміє читати десяткові дроби та виконувати арифметичні дії з ними. Формулює означення відсотка.

Розвивального навчання.

Ігрові.

Розвитку критичного мислення.

Традиційного навчання.

Особистісно орієнтованого навчання.

Інтерактивного навчання.

ІКТ.


Спостереження. Оцінка.

Самостійні роботи.

Контрольні роботи.



Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.