Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Побудова дисципліни у ЗДО: профілактика проблемної поведінки
»
Взяти участь Всі події

Індивідуальна карта психологічного розвитку дитини з особливими освітніми потребами

Інклюзивна освіта

Для кого: Дошкільнята (3-4 роки), Дошкільнята (4-5 років), Дошкільнята (5-6 років)

04.10.2021

521

109

0

Опис документу:

Індивідуальна карта психологічного розвитку дитини з ООП підійде практичним психологам закладів дошкільної освіти, для фіксації динаміки розвитку дитини з особливими освітніми потребами. Заповнюється 2 рази нарік, початок і кінець навчального року за розділами Емоційно-вольова та когнітивна сфера.

Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Отримати код



































Індивідуальна карта психологічного розвитку дитини з ООП






(ПІБ)



(дата народження)



(дати заповнення)







Емоційно-вольова сфера(І півріччя)

Поведінка в умовах обстеження: адекватна; неадекватна; додатково

______________________________________________________.

Особливості контакту: в контакт вступає; в контакт не вступає; додатково_____________________________________.

Зацікавленість у співпраці з дорослим: проявляє; не проявляє; додатково_____________________________________________.

Усталений емоційний фон: позитивний; негативний; додатково_____________________________________________.

Вольові зусилля: відповідають віку; не відповідають віку; частково______________________________________________.

Графічне зображення емоцій: сприймає; сприймання порушене; додатково_____________________________________________.

Діяльність: переважає ігрова; навчальна; трудова; додатково_____________________________________________.


Когнітивна сфера(І півріччя)

Сприйняття: порушено; ускладнено; без особливостей___________________________________________.


Мислення: відповідає віку; не відповідає віку; частково відповідає віку.


Уява: порушена; ускладнена; без особливостей.


Психічні процеси, пам’ять: довільні; мимовільні; додатково______________________________________________.

Увага: привертається; не привертається; стійка; не стійка_________________________________________________.

Загальна обізнаність: відповідає віку; не відповідає віку; частково_______________________________________________.





Емоційно-вольова сфера(ІІ півріччя)

Поведінка в умовах обстеження: адекватна; неадекватна; додатково

______________________________________________________.

Особливості контакту: в контакт вступає; в контакт не вступає; додатково_____________________________________.

Зацікавленість у співпраці з дорослим: проявляє; не проявляє; додатково_____________________________________________.

Усталений емоційний фон: позитивний; негативний; додатково_____________________________________________.

Вольові зусилля: відповідають віку; не відповідають віку; частково______________________________________________.

Графічне зображення емоцій: сприймає; сприймання порушене; додатково_____________________________________________.

Діяльність: переважає ігрова; навчальна; трудова; додатково_____________________________________________.


Когнітивна сфера(ІІ півріччя)

Сприйняття: порушено; ускладнено; без особливостей___________________________________________.


Мислення: відповідає віку; не відповідає віку; частково відповідає віку.


Уява: порушена; ускладнена; без особливостей.


Психічні процеси, пам’ять: довільні; мимовільні; додатково______________________________________________.

Увага: привертається; не привертається; стійка; не стійка_________________________________________________.

Загальна обізнаність: відповідає віку; не відповідає віку; частково_______________________________________________.


Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.