Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Визначення освітніх труднощів першого рівня підтримки в освітньому процесі
»
Взяти участь Всі події

Індивідуалізація методичної роботи педагога ЗЗСО

Самоосвіта

12.01.2021

124

2

0

Опис документу:
Індивідуальний план траєкторії розвитку професійної компетентності педагога в умовах сьогодення НУШ . Індивідуалізація педагогічної діяльності головний виклик. Шаблон за модулями. Як приклад. за посиланням https://wirnasuspnauk.blogspot.com/ (сторінка блогу - викладачу -початківцю.) Вчимося створювати власну концепцію діяльності. https://wirnasuspnauk.blogspot.com/p/blog-page_12.html . Значно ефективніше працювати за заданим алгоритмом.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Індивідуальний план професійного зростання (на 2020- 2021н.р.)

викладача ________________  ЗППТО_____________________

( Орієнтовний, оновлений )

Згідно Закону України «Про освіту»-2017р. ст..52,53,54 ,ст..75 викладач зобов’язаний мати індивідуальний план методичної роботи на рік протягом 5 років до наступної атестації і підвищення кваліфікації – щоб відпрацювати 150 годин (5×30годин)

здобувачі освіти (далі З.О.)

Назва модулів методичної роботи

Зміст модулів

Формування професійної компетентності викладача

Терміни виконання

Само-

моніторинг роботи над індивідуальною методичною проблемою

Результат якості освітніх досягнень здобувачів освіти

Відмітка про виконання,перенесен

1

Теоретична компетен

тність

1.Визначення :

- індивідуальної (проблеми, тема);

- методичної літератури; професійних сайтів;

- вивчення позитивного,перспективного досвіду … (вказати автора)

- дистанційні курси з проблеми .

(кількість годин вказати )

1.

Опрацьовано Посібник критичне мислення на уроках суспільних дисциплін (За Пометун Н.),… переглянуті статтні…. ( профес.сайт , блог); назва вивченого досвіду… інш

1,2,3.

-Тестування, .контр р., проекти учнів,зрізи знань, за певні періоди освітнього процесу.

-Нові форми комунікації з учнями (вказати) в особливих умовах

-Порівняльні ,підсумкові результати за півріччями,роками,курсами тощо…з відповідним аналізом.

2.

Практична діяльність викладача

(співпраця з учнями)

2

  • Розробка індивідуальної програми розвитку з.о. та/або індивідуального навчального плану;

  • Фомування календарно –тематичного плану з урахуванням ( обраної проблеми.);

  • Організація авторського проєкту з методичної .. проблеми

  • Конкурс з.о. на кращу презентацію до 30 -річниці незалежності України.

  • Тематичний тиждень предметів .

  • Участь в методичних заходах різного рівня (всеукраїнські,

  • Регіональні,місцеві,НМЦ ПТО тощо )

  • Започаткування учнівських громадських акцій

  • Спільні заходи з батьками інше

2. Само-

моніторинг виконання навчальної програми з дисцплін , які викладає педагог.

- заходи в контексті методичної проблеми проведені педагогом

2.- Практичні роботи з.о. за навчальною програмою. Аналіз. «Які компетенції (контрольні )загальні та предметні сформовано на уроках» моніторинг .

- Лабораторні роботи - якість виконання

- Права та обов’язки з.о. з підготовки та участі в ЗНО

-інш.

3.

Результати методичної роботи.

3.

- Узагальнення, ( в тому числі аналітичні ) матеріалів діяльності

в контексті проблеми :

  • - Збірники уроків (не менше50% програми) за темою.

  • - Дидактичне забезпечення освітнього процесу з.о. з формування компетентності критичного мислення….

  • - Публікації у фахових журналах, онлайн газетах

  • Розробка проєкту авторського, власної концепції

  • Розробка онлайн- посібника для З.О.

  • Путівник з.о. дистанційного навчання з історії,громадянської освіти…

  • Розроблено блог викладача для учнів

  • Розроблено онлайн платформу співпраці викладач - з.о. тощо.

3.

- Моніторинг затребуваності власних розробок іншими педагогами

- Моніторинг корисності для учнів блогу, сайту.

3.

- Якісні досягнення з.о. в процесі дистанційної та змішаної форм навчання з історії.

-

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили