“ІЛЮСТРАЦІЯ”

Опис документу:
Бібліотечний урок

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ілюстрація” бібліотечний урок (початкова школа)

  1. Загадка : “Сама мовчить, а всіх вчить” (книга)

  • Сьогодні ми будемо говорити про книгу, про людей, які допомагають книзі стати привабливішою для читача.

2. Робота з книжками на виставці.

  • Чи подобаються вам книжки, що стоять на виставці? Чому?

  • Яка книжка сподобалася вам найбільше?

  • Які книжки ви любите читати, з малюнками чи без? Чому?

  • Знайдіть у своїх книжках прізвище автора малюнків.

  • Чи можна назвати художника ще одним автором книги? Чому?

3. Довідкове віконечко

Ілюстрація – малюнок, який розкриває і поглиблює зміст тексту. Бувають сторінкові (на всю сторінку); заставки – малюнки на початку розділу на верхній частині сторінки; кінцівки – в кінці розділу, частини книжки.

Для ілюстрації художник обирає епізоди, які найбільше розкривають зміст тексту або окремих його частин.

Кінцівка відтворює завершальну дію для книжки чи розділу. Заставка зображує яскраві моменти, епізоди, які можуть показати читачеві, про що йде мова у книжці. Заставка і кінцівка можуть бути орнаментальними. Орнамент має відповідати характеру описаних у книзі подій (епосі). Орнамент – узор, візерунок. Художнє оформлення виконується олівцем, фарбами, тушшю.

  • Чи можна створити ілюстрацію самому? Як саме?

Для цього слід ознайомитися з текстом. Визначити, через які образи, епізоди можна виразно передати мовою ілюстрацій задум твору. Продумати і уявити майбутній малюнок, зробити ескіз. А потім перенести його на папір потрібних розмірів і намалювати детальніше.

4. Гра “Відгадай, з якої казки малюнок”

5. Практичне орієнтування в книжці.

  • Показати книгу, закривши назву, попросити дітей вгадати, що це за книга, про що вона, пояснити, звідки вони дізналися.

  • Переказування книжки за ілюстраціями

  • Словесне малювання кінцівки до казки “Ріпка”

- Читання невеликого оповідання або вірша. Яку б ілюстрацію ви до нього намалювали?

6. Підсумок уроку

  • Що нового ви сьогодні дізналися?

  • Кого вважаємо співавторами книжок?

Хай у вашій сім’ї буде так, як описала поетеса Наталка Поклад:

Книжка в тата,

Книжка в мами,

Книжка в мене,

І в Світлани,

З книжкою малий Тарас –

Книжковечір нині в нас.

Хвилина поезії

Як краплин у Дніпрі,

Як зірок у горі,

Як листви у гіллі –

Стільки книг на землі!

Є легкі і важкі!

На полицях, на столі –

Наші друзі – книжки!

Олександр Пархоменко

В мене є книжок багато –

І новенькі, і старі.

Я піду до школи з татом,

Всі книжки віддам сестрі,

Хай вона сама читає

Про Лисичку й Журавля,

Хай вона тепер узнає,

Як багато знаю я.

Платон Воронько

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
0
5
дн.
2
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!