і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Арт-терапія в роботі з підлітками і старшокласниками. Шлях до мети
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

“ІЛЮСТРАЦІЯ”

Перегляд
матеріалу
Отримати код

ілюстрація” бібліотечний урок (початкова школа)

  1. Загадка : “Сама мовчить, а всіх вчить” (книга)

  • Сьогодні ми будемо говорити про книгу, про людей, які допомагають книзі стати привабливішою для читача.

2. Робота з книжками на виставці.

  • Чи подобаються вам книжки, що стоять на виставці? Чому?

  • Яка книжка сподобалася вам найбільше?

  • Які книжки ви любите читати, з малюнками чи без? Чому?

  • Знайдіть у своїх книжках прізвище автора малюнків.

  • Чи можна назвати художника ще одним автором книги? Чому?

3. Довідкове віконечко

Ілюстрація – малюнок, який розкриває і поглиблює зміст тексту. Бувають сторінкові (на всю сторінку); заставки – малюнки на початку розділу на верхній частині сторінки; кінцівки – в кінці розділу, частини книжки.

Для ілюстрації художник обирає епізоди, які найбільше розкривають зміст тексту або окремих його частин.

Кінцівка відтворює завершальну дію для книжки чи розділу. Заставка зображує яскраві моменти, епізоди, які можуть показати читачеві, про що йде мова у книжці. Заставка і кінцівка можуть бути орнаментальними. Орнамент має відповідати характеру описаних у книзі подій (епосі). Орнамент – узор, візерунок. Художнє оформлення виконується олівцем, фарбами, тушшю.

  • Чи можна створити ілюстрацію самому? Як саме?

Для цього слід ознайомитися з текстом. Визначити, через які образи, епізоди можна виразно передати мовою ілюстрацій задум твору. Продумати і уявити майбутній малюнок, зробити ескіз. А потім перенести його на папір потрібних розмірів і намалювати детальніше.

4. Гра “Відгадай, з якої казки малюнок”

5. Практичне орієнтування в книжці.

  • Показати книгу, закривши назву, попросити дітей вгадати, що це за книга, про що вона, пояснити, звідки вони дізналися.

  • Переказування книжки за ілюстраціями

  • Словесне малювання кінцівки до казки “Ріпка”

- Читання невеликого оповідання або вірша. Яку б ілюстрацію ви до нього намалювали?

6. Підсумок уроку

  • Що нового ви сьогодні дізналися?

  • Кого вважаємо співавторами книжок?

Хай у вашій сім’ї буде так, як описала поетеса Наталка Поклад:

Книжка в тата,

Книжка в мами,

Книжка в мене,

І в Світлани,

З книжкою малий Тарас –

Книжковечір нині в нас.

Хвилина поезії

Як краплин у Дніпрі,

Як зірок у горі,

Як листви у гіллі –

Стільки книг на землі!

Є легкі і важкі!

На полицях, на столі –

Наші друзі – книжки!

Олександр Пархоменко

В мене є книжок багато –

І новенькі, і старі.

Я піду до школи з татом,

Всі книжки віддам сестрі,

Хай вона сама читає

Про Лисичку й Журавля,

Хай вона тепер узнає,

Як багато знаю я.

Платон Воронько

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Бібліотечний урок
  • Додано
    12.08.2018
  • Розділ
    Образотворче мистецтво
  • Клас
    1 Клас, 2 Клас, 3 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    149
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер матеріала
    OD143983
  • Вподобань
    0
Курс:«Формування навчальної мотивації в учнів. Теорія і практика»
Черниш Олена Степанівна
72 години
2700 грн
790 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь