Ігрова програма для дітей молодшого шкільного віку. «Унікальна Україна»

Опис документу:
Ігрова програма для дітей молодшого шкільного віку. «Унікальна Україна» Головні герої: Вчений, Місячна дівчинка, Івасик-Телесик проводиться із дітьми початкових класів.Тривалість 40-50 хвилин Звучить музика на сцені з’являється вчений в руках карта Вчений: (радіє) Ура! Ура!!! Знайшов! Нарешті знайшов!.. (Бачить дітей) ой, перепрошую! Щиро вітаю! Привіт друзі! (Відповіді дітей) Вчений: Ой, забув представитись! Я ……, Вас як звати? Хоча, вас тут так багато! Як усіх запам’ятати? О, придумав…

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Ігрова програма для дітей молодшого шкільного віку.

«Унікальна Україна»

Головні герої: Вчений, Місячна дівчинка, Івасик-Телесик

Звучить музика на сцені з’являється вчений в руках карта

Вчений: (радіє) Ура! Ура!!! Знайшов! Нарешті знайшов!.. (Бачить дітей) ой, перепрошую! Щиро вітаю! Привіт друзі!

(Відповіді дітей)

Вчений: Ой, забув представитись! Я ……, Вас як звати? Хоча, вас тут так багато! Як усіх запам’ятати? О, придумав…

(Масовка – інтерактив «Знайомство»)

Ну-мо, Олі і Оксани – посміхніться, посміхніться.

Ну-мо, Тані і Мар’яни – поверніться, поверніться.

Ну-мо, Діми та Андрійки – потягніться, потягніться.

Ну а Вови, Саші та Олеги – підніміться, підніміться.

Галі, Маші і Наталки – поклоніться, поклоніться.

Юлі, Каті і Марії із сусідом обійміться.

А кого я не назвав ви ім’я своє скажіть,

На рахунок раз, два, три – друзі, нам допоможіть.

Раз, два, три!

Ще раз голосно скажіть – раз, два, три!!!

От ми з вами і познайомились! (дивиться на карту) Ой, що ж це я? Я ж знайшов!! Знайшов унікальне місце на землі! Там і гори, там і ріки….

(звучить грім…. страшна мелодія… звучить голос у запису)

Голос: Унікальне в світі місце не знайти тобі ніколи,

Все заплутав, все забрав і розвіяв я довкола….

Вчений: Ой! О-йо-йой!!! Як це? Що це? Тут….тут усе зникло. Я ж так довго все збирав. Тут були унікальні знахідки і всі вони, всі вони були в одному місці, і це… і це…….. (плаче)

Заходить дівчинка

Дівчинка: Доброго дня, пане вчений! Чому Ви так гірко плачете?

Вчений: Як же мені не плакати і не сумувати, коли все пропало!!!

Дівчинка: Я зможу Вам допомогти.

Вчений: І як же ти зможеш мені допомогти?

Дівчинка: Хіба, Ви мене не впізнали?

Вчений: Ні!

Дівчинка: Діти, а ви мене впізнали?

(відповіді дітей)

Дівчинка: Так, я – Місячна дівчинка!

Вчений: Місячна? Той що? У мене не на Місяці, у мене тут усе пропало!

Дівчинка: Спокійно. Давайте по порядку: що пропало, де, коли?

Вчений: Тут пропало! Хвилин… п’ять тому… Якесь… чудовисько усе знищило!!!

Дівчинка: Так! Не хвилюйтеся, ми усе відновимо! І діти нам допоможуть. Допоможете, друзі?

(відповідь дітей)

Вчений: Так, але ж як відновлювати, якщо воно зникло?

Дівчинка: Що зникло?

Вчений: Місце! Єдине на землі!!! Воно – унікальне! Пропало… зникло… де тепер шукати? Я стільки збирав…

Дівчинка: Спокійно! Ви, хоча б щось, пам’ятаєте?

Вчений: Ні… так… пам’ятаю, лише, два слова: народні інструменти.

Дівчинка: Народні інструменти? О! Я знаю місце, де є багато народних інструментів!

Вчений: Справді? В такому разі – швидше! Швидше відправляємось туди!

Дівчинка: Аби швидше туди дістатися, пропоную скористатися потягом.

(Масовка потяг), міняється декорація

Дівчинка: Знайомтеся! Ми – на Закарпатті.

Вчений: Закарпаття? … Знаю, знаю, це в Україні. Але, чому саме тут?

Дівчинка: Тому, що тут зібрано та збережено дуже багато цікавих та надзвичайних інструментів. А ось, до речі, і жителі Закарпаття.

(заходить Івасик - Телесик)

Івасик: Доброго дня! Радий вітати вас на мальовничому Закарпатті!

Вчений: (тихо на вушко дівчинці) Я не розумію, що ми тут робимо? Нам потрібно відшукати унікальне місце!

Івасик: Закарпаття, це край, де зберігаються ремесла і традиції…

Вчений: Дуже добре! Але, що ж тут унікального?

Івасик: Шановний добродію, не перебивайте мене, будь ласка. Краще, дивіться:

(на екрані демонструються українські музичні народні інструменти; Івасик запитує дітей, чи знають вони про них, а потім доповнює інформацію)

Івасик: А які українські національні музичні інструменти являються унікальними? Так – трембіта –духовий музичний інструмент, довжина якого сягає трьох метрів!

Бандура – струнно-щипковий музичний інструмент,

Кобза – старовинний струнно-щипковий інструмент з родини лютневих. Ці інструменти, та секрети їх виготовлення, зберігаються в наших краях до сьогодні.

Вчений: Чудово! Неперевершено!!! Це, дійсно, унікальна знахідка!

(Звучить мелодія , на екрані з’являється перша частинка карти України)

Дівчинка: Погляньте, перша частина мапи з’явилася!

Івасик: Шановні добродії, на згадку про наш пісенний край, візьміть ось цю чарівну сопілочку! Вона стане вам у пригоді! Щиро дякуємо, що завітали до нашого краю!

Вчений: До побачення! (Івасик виходить) Яка цікава річ, ця сопілочка!

Дівчинка: Так, вона може звеселити усіх навкруги! До речі, я й пісеньку про неї знаю. Хочете, і вас навчу?

Вчений: Звичайно, хочу! Діти, а ви нам допоможете?

(відповіді дітей)

Дівчинка: В такому разі, давайте вивчимо слова.

(Масовка «Чарівна сопілка» на мелодію пісні «Я лисичка, я сестричка»)

1 куплет

На сопілочці заграймо,

Дружно пісню заспіваймо!

Хай радіють усі ноти,

Нумо, друзі, до роботи!

2 куплет

Ну, сопілочко, заграй,

Всіх довкола звеселяй!

Хай тут посмішки засяють,

Усі діти заспівають.

Дівчинка: Дякуємо вам, діти!

Вчений: Ой, як весело, дуже весело! … Ой! О-йо-йой!!!

Дівчинка: Що, знову, не так?

Вчений: Першу унікальність, народні інструменти, ми знайшли, а далі? Що далі? Це ж іще не все!

Дівчинка: Припиніть хвилюватись! Давайте, спокійно і по порядку. Можливо, ви іще щось пам’ятаєте?

Вчений: Ні…але так, пам’ятаю, лише, два слова…. Приказки, прислів’я.

Дівчинка: Приказки, прислів’я? Зараз щось придумаємо… дивно, чарівна сопілка мовчить. А Івасик казав, що вона стане нам у пригоді. (Трусить сопілкою)

Вчений: Можливо, потрібно сказати якісь чарівні слова? Коли вона чарівна…

Дівчинка: Хм… Давайте, спробуємо так:

«Сопілонько чарівна, нам допоможи,

Де приказки, прислів’я? Дорогу покажи!»

(Діти разом повторюють слова; Звучить музика, відкривається завіса, на екрані перемішані прислів’я)

Голос сопілки: Прислів’я та приказки ви відшукали, але хтось їх усі переплутав.

Дівчинка: Що ж тепер робити? (до Вченого) Може, ви спробуєте?

Вчений: Е ні! Це не до мене! Я запам’ятовую лише цифри, знаки, інколи – два слова! А тут...

Дівчинка: А я, взагалі, з космосу, і українських приказок не знаю. Що роботи? О, діти, а ви знаєте українські прислів’я та приказки? (відповіді дітей) Ой, як добре! То ж, допоможіть нам.

(Гра «Склади прислів’я» (дві команди по рядам))

Наша слава –

як соловей без гнізда.

На чужій стороні

Вітчизна удвічі миліша.

Всюди на світі добре,

за неї треба головою стояти.

Людина без Вітчизни

а вдома найкраще

Людина без рідної землі

Українська держава.

Вкраїна – мати,

як соловей без пісні.

Відповіді:

Наша слава – Українська держава.

На чужій стороні Вітчизна удвічі миліша.

Всюди на світі добре, а вдома найкраще

Людина без Вітчизни, як соловей без пісні.

Людина без рідної землі, як соловей без гнізда.

Вкраїна – мати, за неї треба головою стояти.

Дівчинка: Здається, ми впорались?

Вчений: І мені так здається! Дякуємо вам, діти, за допомогу!

(звучить мелодія, на екрані з’являється ще одна частина карти)

Дівчинка: Подивіться, ще одна частинка мапи з’явилася!

(Звучить страшна музика)

Голос: Ха-ха-ха! Оце, ви, здивували!

Гадаєте, якщо прислів’я склали,

То зможете все інше віднайти???

Е ні! Випробувань вам не пройти!

Вчений: Яких іще, випробувань? Хто це нам, постійно, заважає?

Дівчинка: Пропоную на це не зважати! Ви, краще, згадуйте, що там ще було на тій вашій мапі?

Вчений: Не пам’ятаю…

Дівчинка: А, може, все ж таки, пам’ятаєте… лише два слова!?

Вчений: Ні! Пам’ятаю одне: Плескач!

Дівчинка: Плескач??? А це, що таке?

Вчений: Пропоную знову звернутися до чарівної сопілки. Діти, ви нам допоможете?

«Сопілонько чарівна, нам допоможи,

Що таке плескач, нам швидше розкажи!»

(діти повторюють)

Звучить мелодія та голос сопілки: Плеска́ч — український народний парний танець, одним з основних елементів якого є ритмічне плескання в долоні.

Дівчинка: Танець з використанням ритмічного плескання в долоні? А, так це просто, адже у нас он скільки помічників! Ми вмить затанцюємо!

Вчений: Діти, скоріш піднімайтеся зі своїх місць – будемо танцювати!

(Масовка - танець «Плескач»)

Дівчинка: Дякуємо вам, любі діти! Ви чудово затанцювали!

Вчений: Тепер і ми знаємо український народний танець «Плескач».

(Звучить чарівна мелодія на екрані з’являється ще одна частинка карти)

Дівчинка: Діти, погляньте, ще частинка мапи з’явилась! (Вчений стоїть сумний) Що знову не так?

Вчений: Все чудово! Діти радіють, я танцюю плескач, але мапу ми не відновили! Все пропало. Я ніколи не знайду найунікальніше місце у світі!!!

Дівчинка: Так, без паніки! Рушаймо далі шукати частинки мапи.

Вчений: Я не можу далі йти, у мене немає сил.

Дівчинка: Овва! І, що ж ви пропонуєте, вельмишановний добродію?

Вчений: Пропоную… підкріпитись!

Дівчинка: Підкріпитись? Гаразд. Знаю я одну чудову страву, яку можна швидко приготувати.

Вчений: Що за страва? З чого будемо готувати?

Дівчинка: Не поспішайте. Називається страва – борщ. А от готувати…

Перебивається страшною музикою

Голос: Я знову все перемішав,

Ще й, трішки зайвого додав.

Тож борщ вам тут не зготувати,

Про нього ж все потрібно знати! Ха-ха-ха

Вчений: Що це за чудовисько, що за примара постійно тут з’являється?

Дівчинка: Мене більше турбує питання: де взяти те, що оце, нікому невідоме чудовисько, перемішало?

Вчений: (дивиться за лаштунки) Там! Бачу-бачу… (виносить на сцену два кошика і дві каструлі)

Дівчинка: Так уже краще. Але тут, дійсно, все перемішано… Діти, можливо, ви знаєте, як правильно приготувати борщ?

(відповіді дітей)

Вчений: В такому разі, ті у кого є фішки із зображенням бурячка, виходьте мерщій до нас!

(Командна гра «Борщ»; Завдання – вибрати серед різноманітних овочів, лише необхідні для приготування українського борщу; переможе команда яка швидше і правильніше обере інгредієнти)

Дівчинка: Дякуємо, діти!

Вчений: Тепер я зможу гарно поїсти. Але, питання ось у чому. До чого тут борщ?

Дівчинка: Я не знаю, я ж із космосу. А, давайте, знову звернемось до сопілочки.

Вчений: (гукає) Сопілонько, сопілонько!

Голос сопілки: БОРЩ – ЦЕ НАЦІОНАЛЬНА УКРАЇНСЬКА СТРАВА

Дівчинка: Он воно що! Діти, а які ще українські страви ви знаєте?

(відповіді дітей)

Вчений: Оце то так! Скільки різноманітної смакоти!

(звучить мелодія з’являється ще одна частина карти)

Вчений: Ура! Ура! Знову унікальна знахідка, і ще одна частинка мапи! Ще зовсім трішечки, і ми все знайдемо…

Дівчинка: Звичайно, знайдемо, тільки за умови, якщо ви, нарешті, пригадаєте не лише два слова.

Вчений: Не два слова, не два слова… О! Сопілонько, сопілонько, мені допоможи, усе, що я чомусь забув, мені ти покажи!

(мелодія сопілки)

Вчений: Згадав, згадав! Там привітні, щирі люди, вода джерельна з небом синім, там поле житом колоситься, там пісня й мова солов’їна!

(музика, на екрані з’являється остання частина карти)

Дівчинка: Діти, погляньте: здається, мапа відновилася! Дякуємо вам! Дякуємо і тобі, сопілонько!

Вчений: Так, це вона – моя мапа! Скажіть, любі діти, а що на ній зображено?

(Діти відповідають)

Вчений: Так, справді, це – Україна. І вона, безперечно, унікальна! Адже тільки тут найродючіша земля…

Дівчинка: найталановитіші люди…

Вчений: найпрекрасніша природа!

Дівчинка: І все це – лише у нас в Україні!

Фінальна пісня – масовка
Де така ще є земля,

Щоб дерева так родили?

Де така ще є земля,

Щоб дівчата так любили?

Запитаю я у журавля -

Де на світі є така земля?

Приспів:

Лише у нас на Україні

Росте калина при долині!

Вода джерельна з небом синім

Лише у нас на Україні!

Лише у нас на Україні

Всі люди щирі і гостинні!

Вода джерельна з небом синім

Лише у нас на Україні!

!!Можна використати лише приспів.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ФІЗИКИ залишилося:
0
1
міс.
2
7
дн.
1
9
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!