Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Критика і розвиток. Як не знищити мотивацію
»
Взяти участь Всі події

Ігри на розвиток комунікативних навичок, пізнавальних процесів та формування адекватної самооцінки

Інклюзивна освіта

Для кого: 1 Клас

10.09.2019

906

77

0

Опис документу:
До вашої уваги добірка ігор на розвиток комунікативних навичок, пізнавальних процесів та формування адекватної самооцінки: 1. Гра «П’єдестал», 2. Гра « Веселий м’яч», 3. Програвання ситуацій, 4. Гра «Дзеркало» тощо.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Ігри на розвиток комунікативних навичок, пізнавальних процесів

та формування адекватної самооцінки

1.Гра «П’єдестал»

Матеріал: іграшка, «п’єдестал» (куб).

Діти стоять півколом. Педагог дає м’яку іграшку одному з дітей.

Завдання. Хто піймає іграшку,стає з нею на «п’єдестал» і каже про себе гарні,ласкаві,приємні слова. Наприклад: «Я розумна,красива дівчинка…» Після розповіді дитина віддає іграшку .

2.Гра « Веселий м’яч»

Діти стоять по колу і передають один одному м’яч :

Наш веселий дзвінкий м’яч стрибунець,ну просто ас!

У кого веселий м’яч, в кого ти-виходь до нас.

Завдання. Дитина,у якої опинився м’яч наприкінці лічилки виходить у коло й виконує завдання, яке їй найбільше до душі ( танок,пісня)

3.Програвання ситуацій

Завдання. Педагог запрошує декілька дітей до себе і вони програватимуть те, що їм запропонують:

1)У тебе віднімає іграшку друг. Що ти будеш робити далі?

2)Діти не приймають тебе до спільної гри. Що ти будеш робити далі?

3)Твій друг плаче-заспокой його.

4)Діти посварились - помири їх.

4.Гра «Дзеркало»

Завдання. Грає музика. Діти сідають одне проти одного. Одна дитина дзеркало,інша-відображення в ньому. Дитина дивиться в дзеркало,яке повторює всі її рухи і жести. Потім міняються ролями.

5. Проективна методика «Намалюй свій настрій»

Завдання. Намалювати свій настрій. Звучить спокійна музика.

6. Проективна методика «Намалюй себе квіткою»

Завдання. Уявити,що ми зараз на галявині квітів. «Якою квіткою ви себе уявляєте?» Намалювати себе квіткою. Малюнки зєднати,виложивши на підлозі та зробити галявину.

7.Гра «Влови шепіт»

Завдання. Гравці сидять у колі. Вчитель пошепки дає команди і тихо каже слово «всі». Потім дає команду і називає ім’я якоїсь однієї дитини,яка повинна виконати команду.(Наприклад: підняли руки, всі,сіли, Наташа,покружились, Ваня)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.