Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Сучасні підходи до соціалізації дошкільника
»
Взяти участь Всі події

I'd like to become a song... (Lesya Ukrainka)

Увага! Автор матеріалу забороняє відтворення, передрук або розповсюдження іншим способом цього матеріалу з сайту «ВСЕОСВІТА» (тексти, фото, відео тощо). Дозволяється лише гіперпосилання на сам матеріал.

Англійська мова

Для кого: 8 Клас

20.10.2021

45

0

0

Опис документу:

Тема. Урок — спогад, присвячений Лесі Українці,” Слово про Лесю”.

Навчальна мета: поглибити знання учнів про життєвий і творчий шлях славетної поетеси, розкрити багатогранність її таланту, глибокий зміст її поезій. Розширити словниковий запас учнів з української та англійської мов. Формувати загально-предметні компетенції.

Корекційно-розвивальна мета: коригувати вимову, розвивати логічне, творче та аналітичне мислення, пам'ять, уяву, монологічне мовлення, самостійність суджень.

Виховна мета: виховувати любов до рідного слова, шану до поетеси, стійкість у подоланні життєвих труднощів, прищеплювати інтерес до вивчення української та англійської мов.

Міжпредметні зв язки: музичне мистецтво, образотворче мистецтво.

Тип уроку: інтегрований.

Форма уроку: урок-спогад.

Очікувані результати: учні мають поглибити свої знання про життєвий і творчий шлях Лесі Українки, виконати тестові завдання, скласти асоціативний кущ “Зорі”, ланцюжок життєдіяльності Лесі Українки, сконструювати з частин вірш англійською мовою, дібрати епітети до твору “ Хотіла б я піснею стати”.

Епіграф уроку:

Так, я буду крізь сльози сміятись,

Серед лиха співати пісні,

Без надії таки сподіватись,

Буду жити! Геть думи сумні!

Леся Українка.

Обладнання: комп'ютерна презентація, уривок відеофільму “ Видатні українці”, портрети Лесі Українки різних років, погруддя поетеси, україно-англійські словники, картки, конверти, віночок, стрічки, запис пісні “Досадонька”.

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Тема. Урок-спогад, присвячений Лесі Українці, “Слово про Лесю”.
Слайд № 1

Тема. Урок-спогад, присвячений Лесі Українці, “Слово про Лесю”.

Епіграф уроку: Так, я буду крізь сльози сміятись, Серед лиха співати пісні, Без надії таки сподіватись, Буду жити! Геть думи сумні! Леся Українка.
Слайд № 2

Епіграф уроку: Так, я буду крізь сльози сміятись, Серед лиха співати пісні, Без надії таки сподіватись, Буду жити! Геть думи сумні! Леся Українка.

Слайд № 3

Traditionally, the wreath was worn by girls and young unmarried women. It consists of flowers, flowering herbs and plants. By the rules in traditio...
Слайд № 4

Traditionally, the wreath was worn by girls and young unmarried women. It consists of flowers, flowering herbs and plants. By the rules in traditional wreath twelve flowers and herbs should be woven. Ukrainian wreath is a symbol of life, earth, sun and bread.

The color of ribbons was also important.
Слайд № 5

The color of ribbons was also important.

Слайд № 6

Choose the right answer: The real name of Lesya Ukrainka was ______ . a) Lesya b) Ludmyla c) Lubov d) Larysa
Слайд № 7

Choose the right answer: The real name of Lesya Ukrainka was ______ . a) Lesya b) Ludmyla c) Lubov d) Larysa

Choose the right answer: 2. The poetess was born in ______ . a) Poltava b) Novograd-Volynsky c) Kyiv d) Lviv
Слайд № 8

Choose the right answer: 2. The poetess was born in ______ . a) Poltava b) Novograd-Volynsky c) Kyiv d) Lviv

Choose the right answer: 3. Lesya’s father was ______ . a) a teacher b) a doctor c) a lawyer d) a vet
Слайд № 9

Choose the right answer: 3. Lesya’s father was ______ . a) a teacher b) a doctor c) a lawyer d) a vet

Choose the right answer: 4. Lesya was good at ______ . a) Foreign languages b) Math c) Chemistry d) Biology
Слайд № 10

Choose the right answer: 4. Lesya was good at ______ . a) Foreign languages b) Math c) Chemistry d) Biology

Choose the right answer: 5. Her first book of verses was ______ . a) «The Forest Song» b) «Mavka» c) «Hope» d) «On Wings of Songs»
Слайд № 11

Choose the right answer: 5. Her first book of verses was ______ . a) «The Forest Song» b) «Mavka» c) «Hope» d) «On Wings of Songs»

Choose the right answer: 6. Lesya Ukrainka died in ______ . a) Poland b) Ukraine c) Georgia d) Moldova
Слайд № 12

Choose the right answer: 6. Lesya Ukrainka died in ______ . a) Poland b) Ukraine c) Georgia d) Moldova

Це цікаво. Леся Українка вільно розмовляла англійською мовою.
Слайд № 13

Це цікаво. Леся Українка вільно розмовляла англійською мовою.

freedom - воля fortune - доля returning — повернення once more - ще раз hope — надія Dnipro — Дніпро homeland - рідна країна
Слайд № 14

freedom - воля fortune - доля returning — повернення once more - ще раз hope — надія Dnipro — Дніпро homeland - рідна країна

Надія Ні долі, ні волі у мене нема, Зосталася тільки надія одна: Надія вернутись ще раз на Вкраїну, Поглянути ще раз на рідну країну, Поглянути ще ...
Слайд № 15

Надія Ні долі, ні волі у мене нема, Зосталася тільки надія одна: Надія вернутись ще раз на Вкраїну, Поглянути ще раз на рідну країну, Поглянути ще раз на синій Дніпро, – Там жити чи вмерти, мені все одно; Поглянути ще раз на степ, могилки, Востаннє згадати палкії гадки… Ні долі, ні волі у мене нема, Зосталася тільки надія одна.

Слайд № 16

Слайд № 17

Хотіла б я піснею стати Хотіла б я піснею стати У цю хвилину ясну, Щоб вільно по світі літати, Щоб вітер розносив луну.   Щоб геть аж під яснії зор...
Слайд № 18

Хотіла б я піснею стати Хотіла б я піснею стати У цю хвилину ясну, Щоб вільно по світі літати, Щоб вітер розносив луну.   Щоб геть аж під яснії зорі Полинути співом дзвінким, Упасти на хвилі прозорі, Буяти над морем хибким.   Лунали б тоді мої мрії І щастя моє таємне, Ясніші, ніж зорі яснії, Гучніші, ніж море гучне.

зорі - stars
Слайд № 19

зорі - stars

Слайд № 20

Епіграф уроку: Так, я буду крізь сльози сміятись, Серед лиха співати пісні, Без надії таки сподіватись, Буду жити! Геть думи сумні! Леся Українка.
Слайд № 21

Епіграф уроку: Так, я буду крізь сльози сміятись, Серед лиха співати пісні, Без надії таки сподіватись, Буду жити! Геть думи сумні! Леся Українка.

Критерії самооцінки: Слухач - той, хто уважно слухав. Пасивний виконавець - той, хто сумлінно виконував завдання. Активний виконавець - той, хто су...
Слайд № 22

Критерії самооцінки: Слухач - той, хто уважно слухав. Пасивний виконавець - той, хто сумлінно виконував завдання. Активний виконавець - той, хто сумлінно виконував завдання і допомагав товаришам. Дослідник - той, хто брав участь в обговоренні та розв’язанні проблем. Творець - той, хто виконав усі творчі завдання.

Дякуємо за увагу! GOOD LUCK!
Слайд № 23

Дякуємо за увагу! GOOD LUCK!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Увага! Автор матеріалу забороняє відтворення, передрук або розповсюдження іншим способом цього матеріалу з сайту «ВСЕОСВІТА» (тексти, фото, відео тощо). Дозволяється лише гіперпосилання на сам матеріал.