• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Фізична культура
  • Ходьба із зупинкою за сигналом. "Човниковий біг" 4Х9м. Підтягування у положенні лежачи на горизонтальній та похилій гімнастичних лавах. Танцювальні кроки: ритмічні завдання. Рухлива гра "Бездомний заєць

Ходьба із зупинкою за сигналом. "Човниковий біг" 4Х9м. Підтягування у положенні лежачи на горизонтальній та похилій гімнастичних лавах. Танцювальні кроки: ритмічні завдання. Рухлива гра "Бездомний заєць

Опис документу:
Гімнастика

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

20.03.2017 Фізична культура Урок № 69-70

Тема: Інструктаж з БЖД. Організаційні вправи. ЗРВ. Ходьба із зупинкою за сигналом. "Човниковий біг" 4Х9м. Підтягування у положенні лежачи на горизонтальній та похилій гімнастичних лавах. Танцювальні кроки: ритмічні завдання. Рухлива гра "Бездомний заєць".

Завдання:

1.​ Закріплювати вміння правильно виконувати ходьбу та біг різних видів.

2.​ Вчити учнів виконувати підтягування у положенні лежачи на горизонтальній та похилій лаві однойменним і різнойменним способом;

3.​ Розвивати координацію рухів, силу м’язів, точність у виконанні дій;

4.​ Виховувати відповідальне ставлення до виконання правил техніки безпеки в спортзалі, бажання зміцнювати здоров’я, розвивати фізичну силу.

Місце проведення: спортивна зала.

Част. уроку

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина 14 хв.

1.Організація класу (шикування, повідомлення завдань уроку)Вимірювання ЧСС.

- Сьогодні наша спортивна зала перетвориться на палубу великого корабля. Перед далекою подорожжю вам необхідно провести тренування . На нашому кораблі є все необхідне для виконання різноманітних вправ . Гарна фізична підготовка дуже необхідна юним морякам ,тому що в далеких морських походах вони повинні бути сильними ,спритними і витривалими.

2.Інструктаж з БЖД.

- Пам’ятайте,що на кораблі не можна штовхатися ,переганяти один одного,дотримуватись дистанції бігу і стройових вправ,уважно слухати всі вказівки капітана,не розпочинати вправи без команди,чекати своєї черги.

30с

До2хв.

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів . Фронтальний спосіб організації діяльності учнів.

У формі бесіди із контрольними запитаннями.

3.Стройові вправи на місці.

- Ранок на кораблі починається із шикування і стройових команд:»Рів-няйсь!»,»Струн-ко!»,»Право-руч!»,»Ліво-руч!»,»Кру-гом!»

30с

Виконувати чітко по команді . Стежити за правильною поставою.

4. «Аврал»Розминка в русі :

а)різновиди ходьби:

- ходьба на носках;

- на п’ятках;

- на зовнішній і внутрішній стороні стопи;

-з високим підніманням колін.

б)різновиди бігу:

- повільний біг із зупинкою за свистком;

-«змійкою».

2-3 хв.

Дистанція 2 кроки . Фронтально-поточний спосіб організації діяльності учнів.

5.Вправи для відновлення дихання. «Запах моря».

- Уявіть ,що ми на кораблі в океані . Чи відчуваєте запах моря,вдих-видих.

20с

Дихання вільне.

6. Перешикування з колони по одному в колону по три в русі

30с

Наліво в колону по три «руш!».Інтервал 2 кроки,руки тримати прямими.

7 «Комплекс корабельної зарядки»

ЗРВ на місці

Підготовча частина 14хв.

Впр. 1.

В.п.-о.с.

1 – руки вперед; 2- руки вгору;

3 – руки в сторони; 4 в.п.

4-6 р.

Руки прямі, спину не сутулити.

Впр.2.

В.п.- о.с.

1-4-півоберт головою від плеча до плеча ліворуч;

5-8те саме праворуч;

4-6 р.

Із великою амплітудою.

Впр.3.

В.п. –те саме

1-4руки до плечей,колові рухи вперед;

5-8 назад;

5-6р.

Спина пряма.

Впр.4.

В.п.- праву руку вгору,ліву вниз;

1-2 ,3-4зміна положення рук

5-6 р.

Із великою амплітудою , рука пряма.

Впр.5.

В.п.-руки на поясі

1- нахил вперед ;

2-нахил назад;

3-нахил праворуч;

4-нахил ліворуч;

8-10 р.

Спину не сутулити,дивитись вперед.

Впр. 6.

В.п.-те саме

1-2 відвести ліву руку,поворот вліво;

3-4 відвести праву руку,поворот вправо;

Руки не опускати,п’ятки не відривати від підлоги.

Впр. 7.

В.п.-о.с.

1 – упор присівши

2 – упор лежачи

3 – упор присівши

4 – в.п.

6-8 р.

Виконувати чітко і активно.

Впр. 8.

1- стрибок ноги нарізно, руки в сторони

2 – в.п.;

3-4 - теж

8-10 р.

Темп швидкий.

Основна частина 20-22хв.

Вправа на відновлення дихання

8.Вимірювання ЧСС за 10 с.

20 с

30 с

Великим пальцем на лівій руці.

1. "Човниковий біг" 4Х9м.

2.Підтягування у положенні лежачи на горизонтальній та похилій гімнастичних лавах.

3.Танцювальні кроки: ритмічні завдання.

4. Рухлива гра "Бездомний заєць".

Фронтально-поточний спосіб організації діяльності учнів . Пояснити,показати.

Стежити за правильним виконанням . Страхувати дітей. Звертати увагу на правильність виконання вправ, виправляти помилки.

Ігровий спосіб організації

діяльності учнів .

Заключна частина 4хв.

1.Шикування класу

30с

В одну шеренгу «шикуйсь»

2. Вправи на відновлення дихання

1-2 руки вгору – вдих

    1. руки вниз – видих

3.Вимірювання ЧСС за 10 с.

1-2хв,

30с

Виконувати до повного відновлення дихання.

4.Підведення підсумків уроку.

Оцінювання учнів.

- Ось і завершилась наша морська подорож . Ви успішно впорались із запропонованим завданням.

1хв.

Вказати на недоліки і позитивні сторони уроку. Вербальне оцінювання.

5.Організований перехід до класу.

30с

В колонах по одному хлопчики і дівчата.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Стратегії профілактики та вчасного реагування на прояви суїцидальної поведінки неповнолітніх»
Мельничук Вікторія Олексіївна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.