і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
Взяти участь

Гуманно-особистісна технологія Ш.Амонашвілі

Курс:«Основи фінансової грамотності»
Часнікова Олена Володимирівна
72 години
3600 грн
1080 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №KA874479
За публікацію цієї методичної розробки Олексин Надія Володимирівна отримав(ла) свідоцтво №KA874479
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Оберіть документ з архіву для перегляду:
Бібліотека
матеріалів
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

Гуманно-особистісна технологія Ш.Амонашвілі у процесі особистісного розвитку учнів початкових класів З досвіду роботи вчителя початкових класів Калуської СШ І-ІІІ ступенів №2 з поглибленим вивченням англійської мови Олексин Надії Володимирівни

Слайд № 2

Вивчаю і використовую досвід Шалви Амонашвілі “Ця педагогіка сприймає дитину такою, якою вона є, погоджується з її природою. Вона бачить у дитині її безмежність, усвідомлює її космічність і веде, готує її до служіння людству протягом усього життя”. Ш. Амонашвілі. Гуманна педагогіка:

Слайд № 3

“Даруй себе дітям! Будь терплячим і будь готовим до зустрічі з ними в дитинстві.” Ш. Амонашвілі

Слайд № 4

Г одина спілкування “Подорож у Місто доброти” Виховний захід “Дитинства світ казковий”

Слайд № 5

Забезпечую емоційний комфорт учням Завдяки володінню системою емоційних засобів (теплі і доброзичливо сказані слова :"так", "молодець", "правильно", "гарно", "продовжуй“; оптимістична інтонація, добра міміка, практичні дії)

Слайд № 6

Навчаю дітей бути оптимістами

Слайд № 7

В своїй діяльності використовую особистіно орієнтовані педагогічні технології: проектна технологія колективні творчі справи технологія створення ситуації успіху

Слайд № 8

Використовую різні форми роботи: індивідуальні; парні; групові (в малих групах).

Слайд № 9

Разом з психологом учителі здійснюють психологічну підтримку і корекцію особистості, яка формується в такий непростий період розвитку суспільства. Форми: педагогічне спостереження; бесіди; анкетування; тестування.

Слайд № 10

Подбайте про те, щоб школа для учня стала ШКОЛОЮ РАДОСТІ, ШКОЛОЮ ЖИТТЯ !

Слайд № 11

“Дитина — вище творіння Природи і Космосу і несе в собі їхні риси — могутність і безмежність.” Ш. Амонашвілі

Слайд № 12

Проте на сучасному етапі великою проблемою є якість знань учнів. Тому свої зусилля вчителям початкових класів слід спрямувати, використовуючи гуманно-особистісну технологію Ш.О.Амонашвілі, саме на покращення рівня знань учнів.

Бібліотека
матеріалів
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

Урок-дослідження з предмету «Я у світі» у 4-А класі Вчитель Олексин Надія Володимирівна

Слайд № 2

Добрий день, у добрий час! Всіх гостей вітаємо! Здоров'я й творчих успіхів усім ми вам бажаємо!

Слайд № 3

Вправа “Кубування” Урок……..

Слайд № 4

Перевірка домашнього завдання

Слайд № 5

Тема уроку Культура спілкування. Конфлікти

Слайд № 6

Конфлікт – це суперечність між людьми, яка виникає внаслідок невміння спілкуватися

Слайд № 7

“Асоціативна павутинка” Конфлікт

Слайд № 8

Казка “Два цапки” Казка “Котигорошко” Вправа “Зустріч з казкою”

Слайд № 9

Вправа “Гронування”

Слайд № 10

Хвилинка відпочинку Вправа “Палмінг”

Слайд № 11

Притча

Слайд № 12

Чарівна скринька

Слайд № 13

Фізкультхвилинка

Слайд № 14

Робота з підручником •Повтори те, що знаєш •Ознайомся з думкою інших людей

Слайд № 15

Хвилинка історії «Повчання Володимира Мономаха дітям»

Слайд № 16

Хвилинка роботи з психологом Я і мій клас

Слайд № 17

Пам’ятка “Як уникнути конфлікту” 1. Задай собі питання: Чого я хочу насправді? А чого хоче він? Чи хочу я сприятливого рішення для нас обох? 2. Постав себе на місце співрозмовника: Як би я відчував себе на його місці? 3. Розберися в своїх емоціях Що я відчуваю? Чи не перекладаю я на когось вину за свої почуття? Що я хочу змінити? 5. Прийми рішення. Чи хочу я вирішити конфлікт? Можливо моя образа викликана минулою неприємною ситуацією? Можливо мені не подобається в ньому те, чого я не хочу визнавати за собою? Чого я хочу досягти? Запам’ятай: Якщо ти прагнеш чогось досягти у житті, ніколи не витрачай часу на сварки, які псують настрій.

Слайд № 18

Підсумок уроку. Рефлексія Сьогодні на уроці я дізнався(лась) про… Найбільш цікавим було … Я намагався(лась)… Я зрозумів(ла,) що… Урок запам’ятається мені тим, що…

Слайд № 19

МОЛОДЦІ !

Слайд № 20

Домашнє завдання с.52-55,розповідати *вивчити вірш про дружбу

Бібліотека
матеріалів
Отримати код

Тема уроку. Культура спілкування. Конфлікти

Мета уроку. Показати учням значення добрих відносин, їх перевагу над конфліктами;розвивати вміння володіти собою, збагачувати словниковий запас учнів;виховувати культуру спілкування

Наочність. Комп’ютерна презентація, пам’ятки для учнів, стрічки.

Очікуваний результат. Розуміти значення слова «конфлікт», правила спілкування з оточуючими

Хід уроку

І.Організація класу. Створення психологічного настрою на урок.

- Пролунав дзвінок,

Починається урок,

Будемо працювати старанно,

Щоб почути у кінці

Щоб у нашому 4-а класі

Діти – просто молодці

На нашому уроці присутні гості. Привітайтеся з ними.

  • Добрий день, у добрий час

Всіх гостей вітаємо!

Здоров’я й творчих успіхів

Усім ми вам бажаємо!

Вправа «Кубування»

Куб має шість граней. Назвіть 6 слів ,що спадають вам на думку при слові «урок» (навчання, школа, домашнє завдання, вчитель….)

ІІ. Перевірка домашнього завдання

На попередньому уроці ми говорили про культуру поведінки та правила поведінки в гостях.

Що таке культура поведінки? Які правила поведінки в гостях ти знаєш? Які з них є для тебе основними?

( двоє учнів працюють письмово)

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку.

Спілкування – це найбільша розкіш на світі. Так висловився відомий французький письменник Антуан де сент Екзюпері. Кожен вчиться цьому все своє життя. Дуже часто ми здобуваємо досвід спілкування за рахунок помилок і розчарувань. І ,нажаль, доволі часто ми потрапляємо в ситуації, які визначаємо як суперечки. Непорозуміння. Це – конфлікти.

Що таке конфлікт? Яку роль відіграють конфлікти в нашому житті?Як розпізнати та попередити конфлікт? Про це ми поговоримо на сьогоднішньому уроці.

Чи потрібно нам це знати. Звичайно так. Тому що від цього залежить наше вміння спілкуватися з оточуючими(з батьками, однокласниками. друзями)

А урок наш буде не звичайний, а урок-дослідження. Наше завдання – дослідити поняття «конфлікт». Результатом нашої роботи буде пам’ятка для учнів «Як уникнути конфлікту»

ІV. Робота над темою уроку

1.Словникова робота

Конфлікт – слово латинського походження, що в перекладі означає «боротися разом». Це суперечність, що виникає між людьми внаслідок невміння спілкуватися.

2. Асоціативна павутинка

Конфлікт

сварка ворожнеча суперечка зіткнення безлад

3. Вправа «Зустріч з казкою »

Ми недаремно звертаємося до казки, адже казка — це душа українського народу. Почуті у ранньому дитинстві, вони протягом усього життя супроводжують нас і, безперечно, впливають на світогляд кожного з нас.

Пригадайте що стало причиною конфлікту між героями ваших улюблених казок ( «Два цапки» та «Івасик-Телесик»)

Герої казки «Два цапки» зустрілися на кладці і ніяк не могли її перейти. Пригадайте чому?(Ні один не хотів поступитися другому.)І чим усе закінчилося?(Цапки упали в воду.) Що стало причиною конфлікту? (Впертість цапків.) Що вчить нас ця казка? ( Вміти поступитися один одному.)

Пригадаємо казку «Івасик -Телесик». Що викликало суперечку між Котигорошком та змієм? ( Жорстокість змія, небажання жити в злагоді з людьми)

4.Вправа «Гронування»

Складання переліку причин конфлікту

- впертість

- жорстокість

- небажання слухати один одного

- невміння товаришувати

- невміння прощати

- невміння визнавати власні помилки

Хвилинка відпочинку

Вправа «Палмінг»

5.Робота над притчею.

- Що таке притча?

- Слухання притчі

Притча

Жив на світі хлопець. Він дуже часто сварився з людьми,мав мало друзів. Якось батько дав йому мішок із цвяхами і сказав по одному забивати їх у паркан щоразу, коли хлопець втратить терпіння і посвариться з кимось. Першого дня хлопець забив аж 37 цвяхів. Згодом він навчився володіти собою і кількість забитих цвяхів щодня зменшувалася. Хлопець зрозумів, що легше навчитися володіти своїми емоціями, ніж забивати цвяхи.

Нарешті настав день, коли він не забив жодного цвяха. Син підійшов до батька і сказав йому про це. Тоді батько наказав синові витягати з паркана по одному цвяху в той день, коли він не втратить самоконтролю і ні з ким не посвариться. Минали дні і згодом син міг сказати батькові, що в паркані не залишилося жодного цвяха. Батько підвів сина до огорожі та сказав: «Ти добре поводишся, синку, але подивися, скільки дірок залишилося... Огорожа вже ніколи не буде такою, як колись...»

- Обговорення змісту

-Як ви зрозуміли слова батька?

-Коли ви з кимось сваритеся й кажете йому щось неприємне, ви залишаєте в ньому такі рани, як ці діри. І рани залишаються, незважаючи на те, скільки разів потім ви попросите вибачення. Словесні рани заподіюють такий самий біль, як і фізичні.

Друзі, якщо можете, пробачте мені ті діри, що я, можливо, залишила у вашій огорожі. І якнайменше самі залишайте їх на своєму шляху. Не забиваймо цвяхи ворожості, нерозуміння й жорстокості в душі людей. Будьмо толерантними, а отже, розуміймо один одного!

6. Вправа «Чарівна скринька»

Ви щодня спілкуєтеся з ровесниками. Перед кожним з вас лежить стрічка. Напишіть на ній пораду як зробити ваше спілкування приємним. «Чарівна скринька» допоможе вам в цьому, для цього кожен покладе свою стрічку в скриньку.(Діти складають стрічки в скриньку,вчитель зачитує)

Фізкультхвилинка

(звучить спокійна музика)

- Уявіть ,що від вашого теплого подиху з зернини,яку ми посіяли на уроці, у ваших долонях з’явився маленький паросток Доброти. Він зростає і стає гарною квіткою на чарівній галявині, і всі , хто її торкнулися,стають добрими. Відчуйте аромат цієї квітки,вас сповнює почуття доброти , миру, спокою. Пригорніть квітку до серця. Збережіть її там. Доброта – це тепло і ласка. Це найкраща у світі музика, від якої стають спокійними і сильними. Подивіться один на одного і подаруйте щиру посмішку і від неї станемо ще добрішими.

V. Робота з підручником

1.Рубрика «Повтори те, що знаєш»

Дібрати синоніми до слова «сваритися»

2.Рубрика «Ознайомся з думкою інших людей»

- Хвилинка історії

Ще велика увага давні часи велика увага приділялася вихованню дітей. Про це писалося багато книг. Але не всім їм судилося дійти до наших часів. Зараз ми з вами ознайомимося з висловлюванням, яке міститься в одному з таких творів. Автором є Київський князь Володимир Мономах і називається вона «Повчання Володимира Мономаха дітям»

Князь Володимир Мономах був внуком Ярослава Мудрого. Від дідуся він перейняв бажання вчитися, любов до книги, до освіти. Своє повчання він написав уже в доволі зрілому віці, бо дуже хвилювався про виховання наступних поколінь.

  • Читання висловлювання

  • Обговорення змісту

Як ви розумієте слова « при старших мовчати» ( вміти дослухати слова дорослих до кінця)

Що означає «з рівними,молодими мати згоду» ( всі питання вирішувати спокійно, без суперечок)

Що означає «бесіду вести без лукавства»(лукавити - лицемірити, обманювати)

Як ви розумієте «очі тримати донизу, а душу доверху» ( бути скромним, з щирою відкритою душею)

  • Слова, які м прочитали є актуальними для кожного покоління. Я впевнена, що ви їх також запам’ятаєте.

VІ. Психологічне дослідження

VІІ. Підсумок уроку

1.Читання пам’ятки.

2. Рефлексія

Сьогодні на уроці я дізнався(лась) про…

Найбільш цікавим було …

Я намагався(лась)…

Я зрозумів(ла,) що…

Урок запам’ятається мені тим, що…

VІІІ. Домашнє завдання.

с.52-55,розповідати
*вивчити вірш про дружбу

Бібліотека
матеріалів
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

ДИТИНСТВА СВІТ КАЗКОВИЙ ProPowerPoint.ru

Слайд № 2

ProPowerPoint.ru

Слайд № 3

ProPowerPoint.ru

Слайд № 4

ProPowerPoint.ru

Слайд № 5

ProPowerPoint.ru

Слайд № 6

Родинне коло ProPowerPoint.ru

Слайд № 7

ProPowerPoint.ru

Слайд № 8

Місто Книг та Джерела народної мудрості ProPowerPoint.ru

Слайд № 9

Місто Справжніх талантів ProPowerPoint.ru

Слайд № 10

Х ProPowerPoint.ru

Слайд № 11

Океан розваг та фантазій ProPowerPoint.ru

Слайд № 12

Місто майстрів ProPowerPoint.ru

Слайд № 13

Хай сонячно тобі в житті цьому буде. Йти до людей з добром завжди спіши. ProPowerPoint.ru

Бібліотека
матеріалів
Отримати код

Вчитель. Доброго дня, шановні батьки,вчителі, дорогі наші гості! Рада вітати вас в цьому святковому залі!

Запрошую вас разом з нами згадати сьогодні безтурботні і напевно найщасливіші в житті кожної людини дні – дні дитинства.

Тема нашого сьогоднішнього свята «Дитинства світ казковий».

Метою свята є виховувати повагу до рідних, шану до батьків, розвивати зв’язне мовлення та артистичні здібності учнів.

Господарі свята дуже хвилюються, вони готували до свята вірші, розучували пісні, готували для вас сюрприз. То ж давайте зустрінемо їх оплесками.

Уч.1 Сьогодні в цьому залі — гарне свято!
І мирне сонечко згори нам шле привіт.
Пісень і радості, та щастя так багато... Т
ому ми хочемо, щоб чув нас увесь світ.

2.В дитинстві все у кольорі і в русі,
Такий цікавий, незбагненний світ!
Летить все швидко, наче в завірюсі,
І сонечко веселе шле привіт

3.З небес бездонних, де хмарки казкові
І простору безмежного глибінь.
Дарують радість чари світанкові
І кличе у політ небесна синь…

4.В дитинстві все цікаве й дивовижне,
Немов в калейдоскопі зміни йдуть.
А квіти — щастя кольорове й ніжне
І аромат нам трепетно несуть.

5.А як веселка міст перекидає!
Веселий дощик в шибку стукотить!
Як грім гримить і блискавиця сяє!
Лиш у дитинстві вітер так шумить,
У небі місяць круглий пропливає,
А темна ніч ховається в куток.

Такого потім просто не буває.
Лиш у дитинстві стільки є казок.

6.Летять пісні з рясних полів і з лісу,
Метелики снують, пташки дзвенять,
Все має зміст. Все підніма завісу,
Щоб ми зуміли дивину пізнать.

7.Дитинство чарівне і неповторне,
Воно в душі у кожного бринить.
Враз щирістю відвертою пригорне
І пташкою в минуле відлетить…

Діти співають пісню «Дитинство росяне»

Вчитель. Любі діти! І поки воно не відлетіло, поки для вас ще відкриті всі брами цієї дивовижної країни, що називається Дитинством, давайте всі разом помандруємо її стежками, щоб краще її пізнати, щоб цінувати кожну хвилинку перебування у ній.

І в майбутньому продовжити свій шлях дорогами життя, взявши з собою все саме найрідніше, саме наймудріше, найулюбленіше… все най – най - най:

  • ніжність материнського серця;

  • мудрість дідусевих казок;

  • тепло бабусиних рук;

  • допитливість;

  • жагу до знань;

  • вміння вчитися;

  • та велику любов до життя й віру в майбутнє.

Сьогодні ми відправимося в уявну подорож до чарівної країни Дитинства. Подорожуючи, ми побуваємо у найтеплішому куточку цієї країну, який зветься Родинне коло. А ще ми здійснимо подорож у містечка Книг та Майстрів, мандруючи океаном розваг та фантазій, ми зупинимося на острові Справжніх талантів.

А мандруватимемо ми на такому виді транспорту,який є таким дивовижним, як і саме дитинство. Отож, займаємо свої місця у кошику повітряної кулі. Подайте руки один одному. Ми відправляємося.

Пісня «Голубими небесами»

Вчитель. Ми наближаємося до найтеплішого куточка країни Дитинства острова з чарівною назвою Родинне коло. Приготуватися до спуску.

На цьому острові ми пропонуємо вам зазирнути в кожну родину учнів нашого класу і здійснити мандрівку сторінками сімейних альбомів,

Послухати розповіді про найрідніших для нас людей: ваших мам тат, бабусь, дідусів, братиків чи сестричок.

(Учні зачитують твори про своїх рідних: мам, татусів, бабусь, сестричок….)

Слайд-шоу «Сімейний альбом»

Вчитель. Це справді був найтепліший куточок країни дитинства. Ваші батьки люблять вас, дбають про вас. Для вас ,діти, створені всі умови для всебічного розвитку . У нас є музичні школи, хореографічні студії, драматичні гуртки,танцювальні студії тощо.

Тож ми мандруємо в місто справжніх талантів.

Приймайте, шановні гості, в дарунок від наших діток танок.

Вчитель. Ми продовжуємо нашу подорож. І тепер наш шлях лежить до найдивовижнішого міста не тільки країни Дитинства, а мабуть, у всьому світі.

Приготуйтеся!Подаруйте один одному тепло своїх долонь!

Ми відправляємося до міста Книг та джерела Народної мудрості.

А ось і казковий палац. Спускаймося!

(ДІТЕЙ ЗУСТРІЧАЄ КОРОЛЕВА КНИГ)

Королева книг.

Від імені численних мешканців нашого міста рада вітати вас, мої юні друзі!

О, як багато в нас гостей
Сьогодні тут, малята!
Та бачу, місце всім знайшлось,
Хоч може тіснувато.
В палацах і хатах малих
Мільйони підданих моїх.
Як по команді – струнко,
Стоять, зімкнувши палітурки.
Та підданих моїх впізнать
Ви зможете миттєво
Як тільки я себе назву.
Бо ж книг я – королева.

8.Раді і ми вітати тебе, вельми шановна королева книг! Ми з перших днів свого життя знайомі з твоїми підданими. Нас познайомили з ними батьки. А в школі нас навчили особисто спілкуватися з книжками. І тепер у нас багато друзів серед твоїх підданих. Можеш навіть випробувати нас.

Королева книг.

Ну, гаразд! Ласкаво просимо до нашого міста!

Пропоную вашій увазі казочку. Та казочку не просту. Я замінила в ній деякі слова загадками, а вам треба буде відгадати їх і таким чином відновити казку.

Жили собі дід та баба. Бабуся часто носила «два скельця, три дужки - на ніс і за вушка» (Окуляри)
Була в діда і баби внучка Галинка, яка дуже любила гратися з тим, хто «вдень і вночі у кожусі на печі» (Кіт).

Завжди за ним бігав той, хто «гавкає, кусає, а в дім не пускає» (Собака).
Галинка разом із собакою часто водила на луг ту, що голодна-мукає, сита - жує, всім дітям молоко дає» (Корова).

На лузі дівчинка милувалася квітами, бігала, гралася. Вона була доброю помічницею стареньким, пасла «крилатих, горлатих, на ногах ласти» (Гуси).
Часто бачила біля річки дітей, які ловили те, що «крила має, а не літає, без ніг, а не наздоженеш» (Риба).
А якось Галинка побачила ось кого: «Довгі ноги, довгий ніс, по болоту ходить скрізь». (Чапля).

Довгонога, довгоноса чапля, походжаючи по болоту, ловила ту, що « у зеленому жакеті . галасує в очереті, хоч і плавати мастак, а не риба і не рак». (Жаба).
Дівчина дуже любила ліс. Вона часто ходила туди зі своїми друзями. Одного дня діти рвали «солодку Гапочку в червоній шапочці»(суниця), збирали тих, що « стоїть при дорозі на одній нозі» (Гриби).

Аж раптом із-за кущів вискочив прудконогий звірок - «Довгі вуха. Куций хвіст, невеликий сам на зріст.»(заєць).
А за ним викотився «клубочок в сто голочок». (Їжак).

Вони обоє, напевно тікали від істоти, якої «хвіст пухнастий, хутро золотисте, в лісі живе, курей краде»(Лисиця).

На галявині пурхало справжнє диво: «живе лише улітку він, шовкові крила має. Із квіточки на квіточку весело літає» (Метелик).

Побачили діти на квітці й ту, що «взимку спить, , літом бринить, понад садом літає, солодку росу збирає.» (Бджола).
Прислухалися - з гущавини долинав приємний спів - і відразу впізнали птаха. «Він великий має хист і співає, як артист, спів той радісний усюди дуже люблять слухати люди» (Соловейко).

Потім друзі помандрували в поле. Дорогою зустріли красеня - а кого б ви думали? «Як біжить він в’ється грива, копитами ТУП- ТУП-туп, по камінцю цок-цок-цок.» (Кінь).
Незчулися діти, як за лісом сховалося «тепле, гарне, на людей дивиться, а на себе дивитися не дозволяє» (Сонце).

Задоволені поверталися вони додому. День закінчувався. Невдовзі на небі зійшов той, що «ходить у дорозі і пильнує в небі зорі, з високості дрібно - дрібно розсипає сяйво срібне»(Місяць)

А може ви ще й прислів’я книги знаєте?

  • Знаємо!Знаємо! І всі в цьому залі знають! Так, хлопчики й дівчатка?!

  • Перевіримо! Я почну, а ви продовжіть.

  • Добре! І ви, шановні глядачі, допомагайте нам , будь ласка!

  • Книга - твій друг, без неї як без рук.

  • Золото добувають з землі, а знання - із книг.

  • Розум без книги,як птах без крил.

  • Книга не пряник, а дітей до себе манить.

  • Книга вчить, як на світі жить.

  • Сила та розум-краса людини.

  • Книга-ключ до знань.

  • Книга-місту світ знань.

  • Книги – морська глибина.

Хто в них пірне аж до дна,

Той, хоч і праці мав досить,

Дивнії перли виносить.

  • Королева книга.

  • Я впевнена, що коли ви були зовсім маленькими ваші батьки читали вам казки. Давайте попросимо їх пригадати героїв казок


1. Як звали героїв української народної казки «Ріпка» (дід Анрушка, баба Марушка, внучка Мінка, собачка Фінка, киця Варварка, миша Сіроманка)
2.Хто із звірів жив у рукавичці із казки «Рукавичка»? (мишка-шкряботушка, жабка-скрекотушка, зайчик-побігайчик, кабан-іклан, ведмідь-набрід)
3. За яку ціну купив дід козу в казці «Коза-дереза» (3 копи)
4. Як звали найбалакучішу жінку і героїнею якої казки вона була? (Хвеська, «Язиката Хвеська»)
5. Хто в українській народній казці «битий небиту возив»? (Вовк лисичку, «Лисичка-сестричка та Вовк-панібрат»)
6. Як називається казка, в якій дуже розумний кіт допомагає своєму господарю? («Кіт у чоботях»)
7. Як звали мишенят, які не хотіли працювати в казці «Півник і двоє мишенят»? (Круть і Верть).
8. Як звали в українській народній казці звіра, якого всі боялися, але намагалися йому допомогти? (Пан Коцький)
9. На кого перетворився людожер на прохання Кота у чоботях? (Миша)
10. У казці Шилінга «Мауглі» всі звірі боялися червоної квітки, яка була тільки у людей. Що це за квітка? (Вогонь)

Королева книга.

  • Молодці, діти! Порадували ви мене. Я думала що зараз, у вік комп’ютерів, всі зовсім забули про мене, але бачу, що ви дружите з книгами. Молодці!

Вчитель. Дякуємо тобі, шановна королево, за теплий прийом, але нам час рушати далі

Вчитель. Нас знову кличе дорога.

  • По місцях, моя командо!

Ми дісталися наступного пункту нашої подорожі - Океану Розваг та фантазій. Хочете здійснити тут зупинку на відпочинок?

  • Звісно, так! Де ж ви бачили дітей, що відмовляться від гри?

  • Тож. Приготуватися до спуску.

(З’ЯВЛЯЮТЬСЯ ПІРАТИ)

Пірат 1. Руки вгору! Ви хто такі? За скарбами приїхали?!

Уч. - Ні! Ми школярі. Ми мандруємо країною дитинства. Ми прямуємо до океану розваг та фантазій

Уч. 2 - Чи ми помилилися?

Пірат 1. - Ні. Не помилилися! То ж ви приїхали розважитися та позмагатися зі мною та моєю командою?

Пірат2. – Це добре!

Уч. 2 – То ви дозволите нам зійти на борт вашого корабля?

Пірат 1. – Так!

Пірат2. – Опускайте руки та виходьте. Я пропоную вам помірятися силами з нами у конкурсах.

Пірат 1. – На нашому острові ростуть яблуні. Та чомусь яблук на них нема. А яблучка дуже хочеться!!Зараз ми подивимося які ви уважні.

Пірат2. – Я запрошую в свою команду 5 дівчаток.

Пірат1– А я 5 хлопчиків.

Пірат 2 – Ваше завдання зробити так, щоб на яблуні з'явилися яблука.

Пірат 1 – Приготувалися. Почали!

Пірат 1. Наступний конкурс. Перевіримо чи кмітливі учні в 3 класі. Пропонуємо хлопчикам і дівчаткам позмагатися з їхніми батьками хто швидше складе пазли.

Пірат2. – Я запрошую в свою команду 5 дівчаток.

Пірат1– А я 5 хлопчиків.

Пірат 1 – Ну і нарешті наш третій конкурс. Якщо впораєтеся з ним, то ми вас відпустимо. А якщо ні….

(поГРОЖУЄ ПІСТОЛЕТОМ)

Пірат 2. – В цьому конкурсі вам слід розсмішити нас.

Пірат1. – Тож ми готові вас послухати

9.Дивний школяр
Двох онуків дід старий
Посадив на руки
Та й розказує казки,
Слухають онуки.

Раптом менший запитав:
— А скажіть, дідусю,
Ви ходили в перший клас?
— Та ходив, Павлусю.
— От був номер! — малюки 
Сміхом залилися,
— Як до школи ви прийшли
З бородою й лисі.

10. ВСЕ ПРОСТО

Мати каже: - В чому справа?

Петрик вчиться ліпше.

Ти ж таки у мене, синку,

 був завжди мудріше.

- Все тут просто. – каже Ігор.

 Пальцем в лоба тиче. –

Вчиться краще. Бо від школи

 Петі значно ближче.

- Як то так? – питає мама.

 – Так же не буває.

Поки я дойду додому, -

 все позабуваю.

11. ІДЕЯ 

Каже вчитель учню:

 - Пишеш гірше й гірше!

Є помИлок грубих

 в тебе значно більше.

- Грубих буде менше!

 – є ідея в Міші.

Певно, треба букви

 всі писать дрібніші.

 

 12. ВСЕ ПРОСТО

Мати каже: - В чому справа?

Петрик вчиться ліпше.

Ти ж таки у мене, синку,

 був завжди мудріше.

- Все тут просто. – каже Ігор.

 Пальцем в лоба тиче. –

Вчиться краще. Бо від школи

 Петі значно ближче.

- Як то так? – питає мама.

 – Так же не буває.

Поки я дойду додому, -

 все позабуваю.

Вчитель. Вирушаємо у кінцевий пункт нашої подорожі – це місто Майстрів.

13.День ясний пливе над нами –

Радість в селах і містах,

Над заводами й ланами

Голубінь висить густа.

14 .Дружно кажуть наші діти:

Сяє сонячна пора,

Ростемо ми , щоб радіти,

Щоб навчитися добра.

3.Не ледачі ми ростем,

Руки в нас умілі.

Будем зміною батькам

В кожнім добрім ділі.

15.  Наші руки ще маленькі,

 та моторні, проворненькі.

І за будь-яке діло

 вже беруться швидко й вміло.

16. Будем вправні виростати

 і усьому лад давати,

щоб про нас могли сказати:

"Вони вміють працювати".

17 . А ось як багато ми вже навчилися робити. Ці чудові вироби виготовили наші учні своїми руками.

18. У кожного з нас удома багато цікавих і цінних речей. Це чарівні картини, дивовижні вишивки, гарні меблі.  А в когось біля хати надзвичайно красиві квіти, від яких не можна відвести погляду, і сад, у якому ростуть дивовижні плодові дерева, які радують усіх своїми смачними плодами. Гарні будинки; дороги, чудові машини, доглянуті поля і сади — це щоденна людська праця, старання, бажання людини змінити своє життя на краще. Все це — велика людська робота. Все це зробили люди власноруч, силою думки і розуму. Правду каже народ, що без труда нема плода.

Вчитель Ось і добігла кінця наша уявна подорож. Дитячий вік не такий вже й тривалий. Але в ньому стільки всього цікавого, що не вистачить і дня , щоб продемонструвати його багатогранність. Сьогодні ми спробували продемонструвати лише невеличку частинку цього захоплюючого світу – світу, що зветься Дитинством. Світу, який назавжди залишається в пам’яті людини теплим спогадом .

19. Яке це щастя — просто в світі жити, 
Всміхатись щиро сонечку й хмаркам
І світові чарівному радіти, 
І дивуватись росяним квіткам...

20. Приходить в світ дитя не випадково, 
У кожного свій шлях, своя мета.
Прожити вік змістовно і казково
Задача не така уже й проста.

21. Життя складне і легко не буває, 
Та ти людина й це не забувай.
І хай там як негода не кружляє,
А ти з прямого шляху не звертай.

22. І пам’ятай, що скрізь є добрі люди, 
Із світлим, ясним сонечком в душі.
Хай сонячно тобі в житті цім буде.
Йти до людей, з добром завжди спіши.

Діти співають пісню «Країна дитячих мрій»

Наше свято закінчується. Закінчилася наша мандрівка країною дитинства. Зі словами подяки хочу звернутися до ваших батьків, діти. бо без них ваше дитинство не було б таким щасливим і казковим.
Дякуємо вам за
те, що ви дітей своїх любите,
Несете в їх душі ніжний світ й добро.
Що пестите своїх діток, бороните від бід,
За те, що даруєте їм тепло,
ночей не досипаєте,
щоб ви зростити їх справжніми людьми.

Нехай у вас в серцях живе  любов!
Життя біжить, як день і ніч, невпинно.
Але добро вернеться в душі знов!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Опис досвіду роботи та розробки уроку та виховного заходу з використанням даої технології
  • Додано
    01.03.2018
  • Розділ
    Виховна робота
  • Клас
    1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас
  • Тип
    Інші методичні матеріали
  • Переглядів
    348
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    KA874479
  • Вподобань
    0
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Осінь – 2018»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти