• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Психологія
  • Групове консультування педагогічних працівників "Аудіали, візуали, кінестетики: оптимальні стилі засвоєння навчальної інформації".

Групове консультування педагогічних працівників "Аудіали, візуали, кінестетики: оптимальні стилі засвоєння навчальної інформації".

Опис документу:
Розглядаються 3 типи сприйняття інформації в залежності від переважаючого типу сенсорного каналу: 1.Візуально – за допомогою зорових аналізаторів (очей). 2.Аудіально – за допомогою слухових аналізаторів (вух). 3.Кінестетично – за допомогою тактильних аналізаторів (опосередкований дотик, рух). Описані особливості оптимальних стилів засвоєння навчальної інформації аудіалами, візуалами, кінестетиками.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Групове консультування педагогічних працівників

“Аудіали, візуали, кінестетики: оптимальні стилі засвоєння навчальної інформації.”

Кожну взаємодію людини з інформацією можна назвати навчанням, тому що результатом стає пізнавальний досвід.

Сприймається інформація 3 типами сенсорних каналів:

1.Візуально – за допомогою зорових аналізаторів (очей).

2.Аудіально – за допомогою слухових аналізаторів (вух).

3.Кінестетично – за допомогою тактильних аналізаторів (опосередкований дотик, рух).

Людина в навчанні віддає перевагу певному оптимальному для себе стилю засвоєння знань. Сприйнята інформація перероблюється та відтворюється. Сенсорні канали сприймання, перероблення та відтворення інформації можуть збігатися чи не збігатися. При збіганні інформація залишається в межах однієї “когнітивної мови”, при розбіжності – трансформується, перекодовується.

Візуали. Вміють працювати з літературою, полюбляють читати, спостерігати. Краще засвоюють інформацію тоді, коли текст супроводжується комп’ютерною інформацією, відео матеріалами. У цьому навчанні опора на наочність. Передають інформацію усно або письмово: малюнки, схеми, таблиці, креслення, тексти тощо. Полюбляють теніс, більярд, стрільбу, авто-велоспорт, шахи тощо. Для кращого засвоєння та передачі інформації використовують колір, форму, розмір, рух – все те, що приваблює око.

Аудіали. Мають високу слухову чутливість, тонке відчуття сили тембру звуку, інтонації в мові. Вміють на тлі шуму почути необхідну звукову інформацію. Ефективно засвоюють усні інструкції, поради, лекції. Схильні до усного спілкування та обговорення. Проявляють інтерес до музики, поезії, співу птахів. Відчувають ритм музики, танцю, мови, віршів тощо. Зазвичай багато спілкуються, співають, читають вірші, слухають музику. У них виражена потреба в аудіальній інформації, слухових враженнях. Передають інформацію за допомогою звуків: музики, мови тощо. Пояснюють, виступають з промовами, співають. Намагаються усно виражати свої думки. Люблять фігурне катання, синхронне плавання, аеробіку, художню гімнастику тощо. Мають потребу виразити інформацію в звуковій формі.

Кінестетики. Мають високу чутливість до шкірних та м’язових відчуттів. Сприймається інформація через динамічні події, вчинки. Полюбляють практичні вправи, ігри тощо. У них гарно розвинена моторика, активність рухів, м’язи. Вони постійно в русі: спортивні секції, мандрівки, прогулянки, гуртки тощо. Вміють працювати рухами, добре володіють своїм тілом. У навчанні краще засвоюють матеріал, закріплений на практиці. Полюбляють ліпити, вирізувати, плавати тощо. Мають потребу виразити інформацію в предметно-матеріальній формі.

Література:

Зуєв І.О. Візуали, аудіали, кін естетики: оптимальні стилі засвоєння навчальної інформації. // Практична психологія та соціальна робота. №10 за 2005 рік, стор. 21-25.

  • 02.08.2020
  • Психологія
  • Дошкільнята (5-6 років), 1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас, 5 Клас, 6 Клас, 7 Клас, 8 Клас, 9 Клас, 10 Клас, 11 Клас, 12 Клас, Дорослі
  • Інші методичні матеріали
  • 138
  • 0
  • 8
  • Стежити
  • Поскаржитись

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Всеосвіта дарує

Три iPhone 12

+20 крутих призів з нашого фірмового магазину

до закінчення залишилось
00
00
00
00