і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »

ГРАЮЧИСЬ ВИХОВУЄМО

Перегляд
матеріалу
Отримати код

ГРАЮЧИСЬ ВИХОВУЄМО

Молодші школярі люблять гратися. У грі з її різноманітними сюжетами й складними ролями у дітей формується творча уява, збагачується словниковий запас, розвивається пам'ять.

Проведення ігор має гармонійно вплестися в систему роботи кожної школи. Вихователь повинен чітко усвідомлювати значення щоденної зустрічі з дітьми, виходячи з їхніх особливостей. Завдання не з простих. Тому потрібно насамперед звернути увагу на ігрову корекцію поведінки. Запропоновані ігри мають на меті виявити характер стосунків у молодших школярів.
На початковому етапі ігри сприяють кращому знайомству дітей між собою. Тут можна запропонувати гру «Віночок».

Гра «Віночок».

Мета: познайомити дітей.

Хід гри.

Дорослий пропонує назвати себе назвою улюбленої квітки і перший називає себе. Діти по черзі називають квіти і беруть один одного за руки — «плетуть віночок класу».

Після такого знайомства можна запропонувати відому гру «Сліпа баба». Ця гра весела й азартна. Вона розковує дітей, разом з тим виявляючий початковий рівень їхньої самостійної активності.

Хід гри.

Учитель за допомогою лічилки обирає «сліпу бабу» — зав'язує дитині очі. «Сліпа баба» має зловити когось із дітей. Гра супроводжується оплесками в долоні або словами «холодно» — «тепло».

Можна запропонувати дітям колективну роботу в класі «Складіть букет класу». Кожен малює свою улюблену квітку, називає її своїм ім'ям, вирізає і прикріплює на заздалегідь підготовлений плакат, де зображені тільки стебла й листки.

Задоволення потреби у визнанні неможливе без побудови повного образу себе. Щоб реалізувати цю потребу, можна використовувати методичний прийом «обернений зв'язок». Кожна дитина перебуває в ситуації оберненого зв'язку в спеціально організованих для цього іграх: «Асоціації», «День народження», «Дружна сімейка» тощо. Ці ігри тісно пов'язані зі специфікою навчання дітей в молодших класах.

Гра «Асоціації».

Мета: виховувати спостережливість, розвивати уяву, формувати вміння жестами зображати людину.

Хід гри.

Дитина жестами, мімікою зображує іншу дитину, її особливості, звички, як вона їх бачить. Інші відгадують, кого вона показує.

Гра «День народження».

Мета: згуртувати групу, зняти розчарування.

Хід гри.

Обирається іменинник. Усі діти дарують йому подарунки жестами, мімікою. Імениннику пропонують згадати, чи ображав він колись кого-небудь, і виправити це. Діти фантазують й придумують майбутнє імениннику.

Гра «Дружна сімейка».

Мета: розвивати емоційну виразність рухів рук, вчити адекватно використовувати жести, показати взаємини в класі.

Хід гри.

Група ділиться на менші групи — «сім'ї». Вони отримують завдання на аркушиках: зліпити скульптуру, відремонтувати меблі, приготувати святковий обід, виготовити сімейну газету, зібрати урожай на дачі, прибрати в квартирі тощо. Діти мають маніпулювати руками так, ніби у них реальні предмети.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
У грі з її різноманітними сюжетами й складними ролями у дітей формується творча уява, збагачується словниковий запас, розвивається пам'ять. Вихователь повинен чітко усвідомлювати значення щоденної зустрічі з дітьми, виходячи з їхніх особливостей. Запропоновані ігри мають на меті виявити характер стосунків у молодших школярів.
  • Додано
    13.08.2018
  • Розділ
    Виховна робота
  • Тип
    Інші методичні матеріали
  • Переглядів
    82
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    BR613443
  • Вподобань
    0
Курс:«Розвиток особистості на всіх вікових етапах життя»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь