Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Реалізація професійної діяльності та розвиток цифрової компетентності педагога через обмін методичними матеріалами в цифрових бібліотеках
»

Гра з морозивом "Парні та непарні числа"

Гра

Для кого: Дошкільнята (5-6 років), 1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас

17.08.2020

1760

307

36

Опис документу:

Чудова гра для перевірки знань на увагу про парні та непарні числа.

Забороняється відтворення, передрук або розповсюдження іншим способом будь-яких матеріалів сайту «ВСЕОСВІТА» (логотип (знак для товарів і послуг), тексти, фото, відео, тощо) дозволяється лише гіперпосилання на сам матеріал.

02003c1i-db1e-777x484.png

Ви про це ще не чули?! На «Всеосвіті» відбулася еволюція шкільного щоденника! Відтепер щоденник буде виконувати не тільки функції «збирача оцінок», а й надихатиме школярів на підкорення нових вершин та пошук прихованих талантів!

Більше інформації за покликанням: https://vseosvita.ua/lp/school-diary

#гра #нуш #розробка #числа #математика

Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

«Всеосвіта» дбає про своїх користувачів! Саме тому ми створюємо для вас цінні, якісні та абсолютно безкоштовні розробки. Наш проєкт існує завдяки вам.

Підтримати нас можна по-різному. Ваші вподобання, поширення , коментарі дозволяють іншим людям дізнатися важливу інформацію, а замовлення брендованої продукції та електронних товарів допомагає нам інвестувати у розвиток новітнього українськомовного контенту.

Поширити
матеріал:

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.