Гра з LEGO "Літературні скарбнички"

Опис документу:
Як зробити урок не просто змістовним, а насправді цікавим для дітей? Це одне з ключових запитань, яке ставить собі кожен вчитель. Відповідь – перетворити урок на захопливу гру! Для запровадження ігрового навчання вже з 1 вересня всі першачки України отримають індивідуальні набори LEGO «Шість цеглинок». Хтось із вчителів обов'язково скептично зазначить, що 6 цеглинок – надзвичайно мало, але насправді все залежить від креативності педагога!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Літературні скарбнички

Час виконання:

Діти вчаться:

Розуміти художні твори, виділяти основну проблему, аналізувати її, пропонувати свій варіант вирішення, письмово, стисло викладати думки, розкладати текст на важливі складові, розуміти композицію і знаходити літературні прийоми, використані автором, усно і письмово висловлювати свої думки.

Основні завдання:

1. На аркуші паперу діти обводять цеглинки відповідними кольорами. Отримані кольорові прямокутники і будуть «скарбничками».

2. Дітям пропонується згадати літературний твір, який вони читали напередодні. Отриману інформацію і знання пропонується розкласти по скарбничках: в червону скарбничку записати імена головних героїв твору, в жовту — записати, які чарівні, незвичайні речі були використані, в зелену — записати основну проблему твору, в синю — який варіант вирішення був запропонований автором, в блакитну — записати власний варіант вирішення проблеми.

3. Спочатку дітям пропонується вправа з двома цеглинками-«скарбничками».

Запитання до дітей:

• Яка інформація зберігається в ваших літературних скарбничках? (діти діляться своїми думками, не дивлячись в написане, а використовують цеглинки)

• Що цікавого могло статися, якби головний герой мав чарівну паличку, як у Гаррі Поттера?

• Що справді може допомогти людині вирішувати проблемні ситуації в житті?

Варіант: Башта-композиція

Час виконання:

Основні завдання:

Педагог пропонує дітям обрати три будь-які цеглинки і обвести їх на аркуші паперу у вигляді башти.

Діти обирають будь- який художній твір і створюють для нього башту-сюжет, де нижня цеглинка — це зачин, середня — основна частина, верхня — кінцівка.

Запитання до дітей:

• Які події твору відносяться до зачину, які — до основної частини, які — до кінцівки?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розроблення і використання цифрового освітнього контенту в освітньому процесі Нової української школи »
Ілляхова Марина Володимирівна
30 годин
590 грн
590 грн