Гра-вікторина "Хто такий дорожний знак?"

Опис документу:
Гра-вікторина "Хто такий дорожний знак?"

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Сторінка безпеки

Гра-вікторина

Мета. Розширити знання дітей про вулицю (проїжджу частину, тротуар, перехрестя), про кольори і принцип дії світлофора, дорожні знаки та правила переходу вулиці, про види наземного транспорту за призначенням: пасажирський, вантажний, спеціалізований. Прищеплювати повагу до праці водіїв, свідоме ставлення до виконання правил дорожнього руху.

Обладнання. Картки із зображенням різних видів транспорту залежно від призначення (паса­жирський, вантажний, спеціалізований). Картки із зображенням кольорів світлофора, макет світлофора. Картки із зображенням дорожніх знаків. Таблиця «Дорожні знаки», «Дорожній рух». Барабан для гри, конверти із завданнями. Атрибути до музичної гри «Пішоходи та автомобілі».

Хід гри:

Сьогодні у нас незвичайне заняття. Ми з вами потрапимо у Царство Дорожніх Знаків і проведемо вікторину «Хто такий дорожній знак».

Для того щоб розпочати нашу вікторину, нам треба поділитися на дві команди. У мене на столі лежать смужки білого і червоного кольорів. Як ви думаєте, на що вони схожі? (На зебру)

Так. Ви по черзі підходьте та вибирайте смужки.

Отже, у кого білі смужки, це буде команда «Пішоходи», у кого чорні — «Водії». Сідайте на свої місця.

У мене є чарівний барабан зі стрілкою і завдання від різних звіряток, вони хочуть перевірити ваші знання з правил дорожнього руху. Я буду крутити барабан, і на яке завдання покаже стрілка, те ми будемо розглядати.

Завдання 1

Загадки

Всіх коней обжену,

Куди хочеш, побіжу.

(Автомобіль)

Біжать чотири брати

І один одного не можуть догнати.

(Колеса)

Двоє ніг у швидкого коня,

Має він одне око і роги.

Я катаюсь на ньому щодня,

Хоч і добре натомлюю ноги.

(Велосипед)

Маленькі будиночки

По місту біжать,

Хлопчики й дівчатка

В будиночках сидять.

(Автобус)

Така я велика, що й кінця не маю,

Лежу собі тихо, нікого не займаю.

Тільки добрі люди день і ніч

Топчуть груди.

(Дорога)

Прийди до мене, сядь у мене,

Дам тобі роботу,

Будеш робити за роту.

(Вантажівка)

Як переходиш вулицю,

На хвильку зупинись.

І перш за все уважно

На мене подивись.

Я шлях вкажу надійний,

Де небезпек нема,

Трикольорові очі

Я маю недарма.

(Світлофор)

(Журі визначає переможця).

Завдання 2

  1. Які ви знаєте види транспорту? (Наземний, водний, підземний, повітряний)

2. Який за призначенням буває наземний транспорт? (Пасажирський, вантажний, спеціа­лізований)

3. Який спеціалізований транспорт ви знаєте?

(Служба допомоги, будівельні, сільськогосподарські)

  1. Хто має три ока? (Світлофор)

  2. Що означає червоне світло світлофора?

  3. Як переходити вулицю, коли немає світлофора? (По зебрі або дорожніх знаках)

7. Хто такий міліціонер-регулювальник? (Це людина, яка регулює рух транспорту та пішоходів)

(Журі визначає переможців).

Завдання 3

Дидактична гра «Куди поспішають машини».

Діти, ви отримаєте картку із зображенням певного виду транспорту: пасажирського, вантажного, спеціалізованого. Вам треба сказати, куди поспішає машина і чому.

(Визначення переможців).

Завдання 4

Дидактична гра «Впізнай знак».

Треба відшукати такий самий знак як у мене. Хто швидше і правильно впорається, той переможе.

(Журі визначає переможців).

Завдання 5

Дидактична гра «Про що говорить знак».

Я буду вам показувати дорожній знак, вам треба сказати, що він означає та до якого виду відноситься. (У червоному колі заборонні знаки, в синьому колі вказівні, у червоному трикутнику попереджувальні, у квадратах інформаційні).

(Журі визначає переможців).

Музична гра «Пішоходи та автомобілі».

Вибрати дітей, які будуть водіями, інші — пішоходи. Спочатку ідуть машини під музику — горить червоне світло для пішоходів, жовте — машини зупиняються, пішоходи готуються, зелений колір — пішоходи йдуть, машини стоять. (Повторити 3—4 рази).

Завдання 6

  1. Із яких частин складається вулиця? (Проїжджа частина, тротуар)

  1. Для чого потрібні назви вулиць та номери будинків? (Щоб можна було знайти людину або організацію)

  2. Де рухається транспорт? (По проїжджій частині)

4. Де мають ходити пішоходи? (По тротуару)

  1. Яка тварина втекла із зоопарку і лягла на дорозі? (Зебра)

  2. Людина, яка їде в транспорті, називається ... ? (Пасажир)

(Визначаються переможці).

Завдання 7

Лист від Баби Яги

«Привіт, мої розумні!

Знаю, ви листа від ме­не не чекали. Але мені дуже хотілося поділи­тися своїми враження­ми. Правил дорожнього руху я не знаю, та вони мені й не потрібні, бо я літаю на повітряному транспорті — ступі та мітлі. А дорожні знаки в повітрі не розвішують. Світлофори ваші на землі мені вже мерехтять в очах своїми зеленим, жовтим та черво­ним кольорами. Вирішила я зробити добре діло: на різних перехрестях поміняти кольори світлофорів на рожеві, блакитні, сині. Ви зі мною згодні?»

Діти, поясніть, чому не можна змінювати кольори світлофора? До чого це може призвести?

(Журі визначає переможця).

Завдання 8

Зараз я вам роздам плани-картки. Вам треба пронумерувати будинки та дати назву вулиці. Хто швидше виконає завдання, той переміг.

(На картках — вулиця з будинками по обидва боки. Діти ставлять парні та непарні номери на будинках і дають назву вулиці).

(Визначення переможців).

Підсумок.

Дітки, ви були сьогодні молодці. Знаєте правила дорожнього руху. І назавжди, щоб не сталося лиха. (Діти розказують вірші).

Як поводиться на вулиці

Це відомо всім.

Коли ж хтось чомусь забув це,

Ми нагадуємо їм:

Всі дороги там, де транспорт,

Мають бути без дітей,

Ні в м'яча не можна грати,

Ані в салки, ні в хокей,

Зі скакалкою стрибати,

Чи тягнути там канат,

Ані голуба ганяти,

Ні катати самокат.

Слід пам'ятати всім надовго

Від дорослих до дітей:

Є для транспорту дорога,

Тротуари для людей.

Неслухняні звірята

Рипить під санчатами

Сніг у дворі,

Де гірку зробили

Для всіх школярі.

А ці неслухняні

Зайча й лисеня

По вулиці прямо

Летять навмання.

Ой, лишенько!

Колія! Сани спиняй!

Та їх не зупиниш

Спинився трамвай.

Водій докоряє!

Та знає це кожний:

На вулиці дітям

Кататись не можна!

Якби я трамвай

Зупинити не встиг,

То ви б залишились

Обоє без ніг.

(Виступ журі. Нагородження переможців виготовленими медалями «Переможцю гри!» та «Учаснику гри!»).

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ФІЗИКИ залишилося:
0
4
міс.
0
0
дн.
1
5
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!