Година з психологом "Будемо добрішими"

Опис документу:
Визначення разом з дітьми правил виявлення доброти в типових життєвих ситуаціях, формування установки на виконання цих правил, створення проблемної ситуації, за якої учень може виявити доброту і відчути від цього задоволення. формування навмчок самоконтролю та саморегуляції.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Будемо добрішими

Мета: Визначення разом з дітьми правил виявлення доброти в типових життєвих ситуаціях, формування установки на виконання цих правил, створення проблемної ситуації, за якої учень може виявити доброту і відчути від цього задоволення

Перебіг заняття

Привітання Психолог розповідає учням, що вони робитимуть на занятті

Вправа «Читаємо вірш»

Психолог читає вірш Л.Забашти «Людина починається з добра»:

Казав мудрець:

  • Живи, добро звершай!

Та нагород за це не вимагай.

Лише в добро і вищу правда віра

Людину відрізняє від мавпи та від звіра

Хай оживає істина стара:

Людина починається з добра.

Вправа «Розмова про доброту»

Психолог організовує роботу із серією малюнків, спонукаючи дітей до вирішення відповідної моральної проблеми.

Учні визначають, який вираз обличчя у кожної людини на малюнках. Діти висловлюють свою думку про те, що спричинило радісний настрій у того, кому допомогли, кому вибачили, з ким чимось поділилися.

Психолог звертає увагу дітей на усвідомлення позитивних вчинків і пов'язаний з ними внутрішній комфорт. Учні записують правила поведінки, що відповідають сюжету кожного малюнка.

Правила поведінки

Не будь жадібним! Поділися з друзями тим, що в тебе є.

Будь уважним до того, хто слабший за тебе, запропонуй свою допомогу.

Допомагай батькам, бабусі та дідусеві. Вони потребують твоєї уваги.

Не забувай запропонувати допомогу вчителеві.

Вибачай друзям їхні помилки. Радій з успіхів своїх товаришів.

Ніколи не заздри! Від заздрощів можна зробитися лихим і, навіть, захворіти.

Інсценування

Учні читають за особами та розігрують сценку В.Бірюкова «Шкода»

«Ведмедик Топчій знайшов медові стільники і почав ласувати медом. До нього підійшов ведмедик Коротун і запитав:

  • Смачно?

  • Дуже!

  • Солодкий мед?

  • Ой, який солодкий!

Подивився Коротун на стільники і зітхнув:

  • Ой, якби мені дали стільники…

  • І що б ти зробив?

  • Я б тобі половину меду віддав.

Топчій пробурмотів , облизуючи з лапи мед:

  • Шкода…

  • Чого шкода?

  • Шкода, що тобі не дали медових стільників.

  • А чому шкода?

  • А ти мені б половину стільників віддав. А то я не наївся.»

Обговорення.

Вправа на здійснення міжпредметних зв’язків

Навчити дітей помічати ситуації, коли один із товаришів потребує допомоги. Слід наголосити, що під час обговорення таких випадків учні мають бути делікатними. Адже не завжди той, хто потребує допомоги, хоче виявляти свою безпорадність. Створити і проаналізувати ситуації виявлення доброти, навчити висловлювати подяку за допомогу.

(оповідання та вірші для опрацювання: «Добре слово», «Важко бути людиною», «Спасибі», «Бабусині руки» В.Сухоминського)

Завдання додому

Підготувати розповідь про ситуацію, коли допомога потрібна чи доречна. Подумати, як у ситуації, що склалась, запропонувати допомогу; що саме і коли слід зробити, щоб допомогти людині.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Мовленнєва майстерність педагога Нової української школи. Вербальний і невербальний імідж»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.