і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Щотижня отримуйте приємні подарунки.
Взяти участь

Година спілкування з елементами тренінгу «Екологічне виховання дітей»

Передплата на журнал
Бібліотека
матеріалів
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

ГОДИНА СПІЛКУВАННЯ З ЕЛЕМЕНТАМИ ТРЕНІНГУ «Екологічне виховання ДІТЕЙ»

Слайд № 2

"Любов до природи слід виховувати з раннього дитинства. Дітей, що не вміють ще ходити, треба частіше виносити на свіже повітря, щоб вони могли бачити рідне небо, дерева, квіти, різних тварин. Все це залишається в дитячій душі, осяяне почуттям радості, і покладе основи любові до рідної природи." Григорій Ващенко

Слайд № 3

Кожна думка має право на існування. Активність всіх членів групи. Дотримання регламенту. Критикувати висловлювання, а не людину. Доброзичливе відношення всіх учасників.

Слайд № 4

Вправа «Знайомство»

Слайд № 5

КОНВАЛІЯ

Слайд № 6

Мова квітів: айстра — сум; волошка — простота, ніжність; вереск — самотність; гвоздика — мужність, стійкість, солідарність, повага; дзвоник польовий — вдячність; льон — символ дівочої вроди; конвалія — приховане кохання, таємничість; мак — краса, молодість, мудрість, добро­зичливість; мальва — краса, холодність, педантичність; нарцис — гордість, самозакоханість; первоцвіт — розчарування в почуттях, кохання, що минає;

Слайд № 7

Мова квітів: півонія — довголіття, здоров'я; підсніжних — чистота, вірність; троянда — чуттєвість, кохання, здоров'я; ромашка — кохання, мир, ніжність; фіалка — сором'язливість, скромність, до­вірливість, вірність у коханні; лілія — чистота, невинність, справедливість; іриси — багатогранність, інтерес до життя; орхідея — свобода, самостійність, упевне­ність у собі; хризантема — розсудливість, справедливість, критичність; лотос — вразливість, чутливість, емоційність; гербера — бажання привернути до себе увагу, демонстративність, упевненість.

Слайд № 8

Мова кольорів: червоний — енергія, активність; символізує життя, свободу, урочистість; білий — нейтральний; символізує невинність, чистоту; блакитний — холодний, пасивний; символізує довіру, безкінечність, сум; жовтий — теплий, веселий; символізує світло, життя, радість, повагу до старості; зелений — спокійний; символізує мир, спокій, надію; синій — спокійний, сентиментальний, серйоз­ний; символізує довіру, безкінечність, сум; жовтогарячий, помаранчевий — зрілість, прагнення до мети; рожевий — ніжність, мрійливість, спокій; фіолетовий — мудрість, урівноваженість.

Слайд № 9

Екологічна освіта — це ще й екологія особистості, свідомості, душі, культури. Екологічна культура дітей є осно­вою знань про морально-етичні норми і правила, що робить її основ­ним регулятором поведінки.

Слайд № 10

Основний зміст екологічної осві­ти учнів полягає у формуванні мотиваційних основ екологічної свідо­мості дитини. Екологічні знання ма­ють стати засобами, які використову­ються для практичної діяльності та від­повідно її мотивують.

Слайд № 11

Головними завданнями екологіч­ної освіти для дітей є: розвиток естетичного відчуття сві­ту природи; суб'єктивізація відносин зі світом природи; засвоєння дітьми елементів екологічної культури (історія, державність, народна медицина рідного краю тощо); формування постійної потреби зміцнювати власне здоров'я; засвоєння дітьми перлин народної мудрості про дбайливе ставлення до довкілля; виховання справжньої любові до природи, бажання піклу­ватися про рослини і тварин, негативного ставлення до їх знищення; стимулювання допитливості та зацікавленості у пізнанні природи; формування навичок культурної поведінки у довкіллі.

Слайд № 12

Основними завданнями в роботі з дітьми є виховання у них: розуміння самоцінності природи (природа може існувати без людини, а людина без природного середовища — не може); усвідомлення себе як частини природи; розуміння того, що у при­роді все взаємопов'язане; емоційно-позитивного ставлення до навколиш­нього світу; розуміння неповторної краси природи в усі пори року; активної життєвої позиції, любові та бережливого ставлен­ня до природи і всього живого в ній; усвідомлення того, що стан здоров'я людини залежить від якості довкілля; усвідомлення необхідності знати правила поведінки у при­ роді і дотримуватися їх.

Слайд № 13

Робота в мікрогрупах Вам пропонується скласти перелік форм роботи з дітьми, що допомагають прищепити їм любов до природи. Прописати його та озвучити.

Слайд № 14

Ефективні форми роботи з дітьми: спостереження за природою під час прогулянок до лісу, парку, скверу, річки, озера, ставка, джерела; залучення дітей до посильної праці в природі та природоохоронної діяльності, до участі в народних іграх, відга­дуванні загадок, до перевірки народного прогностика; дослідницька діяльність; виготовлення виробів із природних матеріалів, композицій із рослин; читання та обговорення казок, худож­ніх творів про природу; відвідування художніх музеїв, виста­вок, книжкових магазинів, ботанічних садів, зоопарків.

Слайд № 15

Вправа «Дайте оцінку» Кожна група отримує завдання: розглянути певну ситуацію і дати їй свою педагогічну оцінку

Слайд № 16

Ігрова вправа «Класифікуй малюнок» Погляньте на дитячі малюнки і розкладіть їх відповідно до сфер життєдіяльності та обґрунтувати свій варіант

Слайд № 17

Слайд № 18

Вправа «Методичний пейзаж» (екологічний плакат) На ватмані намальовано ескіз пейзажу: дерево без листя, квіти без пелюсток. Завдання 1 групи:   написати форму роботи з дітьми з екологічного виховання. Завдання 2 групи:   принципи екологічного виховання. Завдання 3 групи:   поради з екологічного виховання.

Слайд № 19

Вправа на релаксацію Мета вправи: створення позитивної атмосфери і приємного враження від заняття, яке б залишилося з дітьми після його завершення.

Слайд № 20

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

  • Додано
    01.03.2018
  • Розділ
    Виховна робота
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    97
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер материала
    LM499205
Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти