і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
Взяти участь

Година спілкування "Який режим мені потрібен"

Курс:«Інтернет-ресурси для опитування і тестування»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1200 грн
360 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №EP863083
За публікацію цієї методичної розробки ВОЛИНЕЦЬ ОКСАНА ВАДИМіВНА отримав(ла) свідоцтво №EP863083
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Година спілкування

Тема: Який режим мені потрібен.

Мета: пригадати поняття «режим дня», основнi режимнi моменти; переконати учнiв у необхiдностi дотримання режиму дня; розвивати санiтарно-гiгiєнiчнi навички; виховувати акуратність, організованість, працьовитість.

Хід години спілкування

І. Органiзація классу.

Вже дзвінок нам дав сигнал-

Працювати час настав!

Тож і ви часу не гайте,

Працювати починайте.

Щоб урок минув немарно,

Вам сидіти треба гарно.

Не крутитись на уроках,

Як папуга чи сорока!

 ІІ. Основна частина заходу.

1. Читання та обговорення вiрша О.Орача «Галя-Невстигаля».

Галю, вставай, умивайся -

Та швидше до столу!

Галю, мерщiй убирайся,

Бо спiзнишся в школу!

Галя вилежує,

Нiжиться i позiхає,

Довго з портфелем вовтузиться

І — не встигає.

В школi дзвiнок продзвенiв,

давно почалися уроки.

А коридором — чиї-то

Лунають поспiшливi кроки?

Клас уже знає:

Це знову свiзнилася Галя.

Нi, недаремно прозвали її:

Невстигаля.

2. Робота над змiстом вiрша.

— Чому Галя завжди запiзнюється?

— Як можна їй допомогти?

 3. Розповiдь учителя.

— Правильно розподiлити свiй час вам допоможе режим дня. Режим - слово французьке і в перекладі означає "управління". В першу чергу це управління своїм часом. Але, зрештою, - і своїм здоров'ям, і своїм життям. Якщо ви будете дотримуватися розпорядку дня — спати, їсти, гуляти, читати, готувати уроки завжди в один i той же час,— вашому органiзмовi буде легко працювати, i ви почуватимете себе здоровими та бадьорими. Сьогодні ми з вами здійснемо невеличку подорож режимом дня. Отже, з чого ж починається наш день?

4. Мандрівка режимом дня.

1.​ Встаємо.

2.​ Робимо зарядку.

А зараз зробимо з вами зарядку.

Ось і ранок за вікном розкрив свої обійми, перший сонячний промінчик нас закликає до ранкової зарядки.

Комплекс ранкової гімнастики з промовлянням (вчитель і діти стають у коло).

1.​ Ходіння по колу.

Як військові на параді,

Ми крокуєм ряд за рядом.

Лівою – раз, правою – раз!

Подивіться всі на нас!

2.​ Вправи для голови та шиї.

Руки вгору, руки вниз,

На сусіда подивись.

3.​ Нахили тулуба.

Буратіно потягнувся,

Раз – нагнувся, два – нагнувся.

4.​ Оберти тулуба.

Обертаються поволі

Каруселі в дивнім колі.

5.​ Колихання.

Дує вітер нам в лице,

Захиталось деревце.

6.​ Махи руками.

Як машина я поїду, і коліс не зупинить.

7.​ Пружинні вправи для рук.

Руки ставте всі ось так,

І виходить в нас літак.

Мах крилом туди – сюди,

Треба швидше нам рости.

8.​ Стрибки.

Руки вгору піднімаєм,

А тоді їх опускаєм.

А тоді скоріш, скоріш

Стрибай, стрибай веселіш.

3.​ Умиваємось і чистимо зуби.

Я під краном руки мила,

А лице своє не вмила.

Як побачив це Трезор

Закричав: « Який позор!»

— Ви так умиваєтесь? А як? Що треба мити?

Казка про мікробів

Жили-були мікроби – розповсюджувачі різних хвороб. Найбільше на світі вони любили бруд. Чим брудніше, тим їм приємніше і тим більше їх ставало.

Ось на столі хтось залишив немиті тарілки, крихти, шматочки хліба. Тут як тут муха. А на її лапках сотні мікробів, особливо, якщо вона прилетіла зі смітника. Муха полетіла, мікроби залишились лежати на столі – на тарілках, на хлібі і думають: «Як гарно, що на світі є нечепури і мухи». І стало мікробам роздолля. І на руки можно попасти, і в рот до людини, а там і до хвороби рукою подати!

— Подумайте, що в казці правда, а що вигадка?

— Що допоможе нам перемогти мікробів?

Поради лікаря Води:

​ раз на тиждень мий все тіло ретельно;

​ вранці, після сну, мий руки, лице, шию, вуха;

​ кожен день мий ноги і руки перед сном;

​ обов’язково мий руки після прибирання, туалету, ігор, прогулянки, спілкування з тваринами, роботі на городі, поїздці у транспорті.

Бесіда.

— Скільки разів на день ми чистимо зуби?

— За допомогою яких предметів ми чистимо зуби?

— Як починаємо чистити зуби?

— А навіщо чистити усередині?

— Що чистимо після зубів? (Язик).

— Що нам залишилось зробити? (Пополоскати у роті).

4.​ Одягаємося.

5.​ Снідаємо.

6.​ Навчання у школі.

Тест «Моє ставлення до навчання».

1.​ Вибери відповідь.

​ У школі мені:

- цікаво - - втомлююся - - весело - - нудьгую -- радію - - хвилююсь -- нецікаво - засмучуюсь -

​ Люблю – не люблю.

- зелений колір – улюблений предмет; - чорний колір – не люблю.

(Вчитель диктує назви усіх предметів, які вивчаються.)

Аналіз ситуації.

Вірш А. Гарматюка.

Шибайголова
Івасик у класі — шибайголова. 
Він любить ковтати про себе слова. 
Учитель покличе до дошки 
Івася, та, доки перерва не почалася,          
Той слова не скаже, лиш гра у мовчанку, 
І зовсім не соромно навіть Іванку, 
Що потім, коли дзеленчатиме дзвоник, — 
Він буде стрибати й гасати, мов коник. 
Він буде гучніше усіх говорити, — 
Ну як отакого порядку навчити?.. 
А може, ця розповідь вам не нова,
 Ви знаєте, звідки шибайголова?

— Які помилки в поведінці допустив Івасик?

7.​ Обід.

ж спокійно за столом,

Не ковтай, немов левиця.

Це шкідливо, та й по тому

Можна ще й вдавитися.

Питання про улюблені страви учнів.

8.Відпочинок.
1. Пригадайте, як можна відпочивати? Чим ви любите займатися вдома?

А тепер підготуємося до наступного навчального дня.

 2. Проведення бесіди та робота над віршем А. Костецького «А що в портфелi?»

У класi багато речей: парти, дошка, книжки, зошити, якими користуються всi учнi. Про них необхiдно дбати так само, як і про свої особистi речi.

Послухайте уривок з вiрша А. Костецького «А що в портфелi?»

Нумо, глянемо, що в ньому,

Поки йде завзята гра.

Бо ж портфель — усiм вiдомо! —

Є обличчям школяра!

Ось книжки.

Та що це з ними?!

Чом вони у плямах синiх,

Пошматованi, бруднi?

Страшно глянути на них!

Подивися на сторiнку:

Не сторiнка, а «картинка»,

Помальована така!

А обкладинка — ну, й горе! —

Нiби побувала вчора

В людожерових руках.

 Що можна сказати про господаря цього портфеля?

Подумайте, чи все гаразд у ващому портфелi?

3. Гра «Хто акуратнiше складе речi до портфеля?»

9. Вечеря.

— Що можна їсти на вечерю?

10. Сон.

— О котрій годині вам треба лягати в ліжечка?

— А чому людина повинна спати?

— А якщо не спати зовсім, то це може бути шкідливим для здоров’я?

— Як буде почувати себе людина, яка погано спала?

Вчитель. Потреба у сні в людей різна в різному віці. Дітям 6-8 років рекомендовано спати 10-11 годин, лягати спати треба о 21 годині. Але головне – самопочуття: якщо людина встає після сну бадьорою, не відчуває сонливості, це значить, що тривалість сну була достатньою. Людина спить третину свого життя, приблизно 25 років.

Ось ми з вами і закінчили мандрівку за режимом дня. Подивіться, що у нас вийшло.

Режим дня

7.00—пiдйом.

7.05 — ранкова зарядка.

(Пам’ятайте!Робити зарядку можна лише в провiтренiй кiмнатi)

7.15 — умивання та воднi процедури.

7.30 — снiданок.

8.30 — 13.30 — заняття в школi.

13.30 — обiд.

14.00 — 15.30 — пiсляобiднiй вiдпочинок.

15.30 — 17.00 — самопiдготовка.

17.00 — пiдвечiрок.

17.30 — 19.00 — прогулянки, iгри на свiжому повiтрi.

19.00 — вечеря.

19.30 — 21.00 — читання художньої лiтератури, домашнi iгри.

2 1.00 — воднi процедури, сон.

ІІІ. Підсумок уроку

 Що нового довідався?

Які правила взяв для себе?

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Пригадати поняття «режим дня», основнi режимнi моменти; переконати учнiв у необхiдностi дотримання режиму дня; розвивати санiтарно-гiгiєнiчнi навички; виховувати акуратність, організованість, працьовитість.
  • Додано
    27.02.2018
  • Розділ
    Виховна робота
  • Клас
    4 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    108
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    EP863083
  • Вподобань
    0
Курс:«Google сервіси в роботі вчителя»
Левченко Ірина Михайлівна
16 годин
800 грн
240 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №EP863083
За публікацію цієї методичної розробки ВОЛИНЕЦЬ ОКСАНА ВАДИМіВНА отримав(ла) свідоцтво №EP863083
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Осінь – 2018»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти