До ЗНО з НІМЕЦЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
5
міс.
1
7
дн.
1
1
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Функції спілкування

Опис документу:
Наведено функції спілкування

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Функції спілкування
Слайд № 1

Функції спілкування

Спілкування — це багатоплановий процес взаємодії між людьми, що полягає в обміні інформацією, а також у сприйнятті і розумінні партнерами один одно...
Слайд № 2

Спілкування — це багатоплановий процес взаємодії між людьми, що полягає в обміні інформацією, а також у сприйнятті і розумінні партнерами один одного. 

Для усвідомлення ролі спілкування при розгляді питання етики ділового спілкування потрібно изначати функції спілкування (комунікації). Існують різн...
Слайд № 3

Для усвідомлення ролі спілкування при розгляді питання етики ділового спілкування потрібно изначати функції спілкування (комунікації). Існують різні підходи до класифікації функцій спілкування.

Слайд № 4

Інформаційно-комунікативна функція – це різні форми та засоби обміну і передавання інформації, завдяки яким стають можливими збагачення досвіду, на...
Слайд № 5

Інформаційно-комунікативна функція – це різні форми та засоби обміну і передавання інформації, завдяки яким стають можливими збагачення досвіду, накопичення знань, оволодіння діяльністю, узгодження дій та взаєморозуміння людей.

Комунікація може відбутися, коли інформація прийнята, зрозуміла та осмислена. Обмін інформацією передбачає також психологічний вплив одного партнер...
Слайд № 6

Комунікація може відбутися, коли інформація прийнята, зрозуміла та осмислена. Обмін інформацією передбачає також психологічний вплив одного партнера на поведінку іншого з метою її зміни. Тому дуже важливими для успішної комунікації є інші функції спілкування.

Перцептивно-комунікативна функція – виявляється в сприйнятті і пізнанні партнерами в процесі комунікації один одного та встановленні на цій основі ...
Слайд № 7

Перцептивно-комунікативна функція – виявляється в сприйнятті і пізнанні партнерами в процесі комунікації один одного та встановленні на цій основі взаєморозуміння.

Регулятивно-комунікативна (інтерактивна) функція – передбачає не лише обмін інформацією, пізнання суб’єктами комунікації один одного, а й взаємодію...
Слайд № 8

Регулятивно-комунікативна (інтерактивна) функція – передбачає не лише обмін інформацією, пізнання суб’єктами комунікації один одного, а й взаємодію між ними, регуляцію поведінки суб’єктів та їхньої спільної діяльності. 

Емоційно-комунікативна функція – належить до емоційної сфери людини. Під час спілкування виникає і виявляється розмаїття людських емоцій та почуттів.
Слайд № 9

Емоційно-комунікативна функція – належить до емоційної сфери людини. Під час спілкування виникає і виявляється розмаїття людських емоцій та почуттів.

Існують також інші класифікації, в основу яких покладено такі функції спілкування як:  організація спільної діяльності;  пізнання людьми одне одног...
Слайд № 10

Існують також інші класифікації, в основу яких покладено такі функції спілкування як:  організація спільної діяльності;  пізнання людьми одне одного;  формування та розвиток міжособистісних взаємин. Але усі функції спілкування виявляються в єдності і доповнюють одна одну.

Визначають три види взаємодії(рівні спілкування):
Слайд № 11

Визначають три види взаємодії(рівні спілкування):

   маніпулювання (від грубого поводження з людиною до такої поведінки, де зовнішні прояви мають навіть приємний характер);  конкуренція, суперництв...
Слайд № 12

   маніпулювання (від грубого поводження з людиною до такої поведінки, де зовнішні прояви мають навіть приємний характер);  конкуренція, суперництво (від спілкування на основі принципу “людина людині – вовк”, до такого, коли чесне суперництво сприяє певному рухові вперед);  співробітництво ( спілкування на основі принципу “людина людині – людина”). Спілкування, в якому виявляються гуманістичні настанови, високий рівень його культури.

Дякую за увагу
Слайд № 13

Дякую за увагу

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Малюк у світі економіки та фінансів»
Часнікова Олена Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.