Фрагмент уроку навчання грамоти (читання): "Слухання , аудіювання. Звук ꟾаꟾ, буква А".

Читання

Для кого: 1 Клас

21.07.2020

491

21

0

Опис документу:
Фрагмент уроку навчання грамоти (читання): слухання , аудіювання за темою: "Звук ꟾаꟾ, буква А", за підручником Катерини Пономарьової. Мета до фрагмента уроку : вчити слухати текст, запам’ятовувати прослухане, знаходити відповіді на питання самостійно, аналізувати малюнки відповідей, тоді як діти ще не вміють читати.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Фрагмент уроку навчання грамоти (читання): слухання , аудіювання

Тема: Звук а, буква А.

Мета до фрагмента уроку : вчити слухати текст, запам’ятовувати прослухане, знаходити відповіді на питання самостійно, аналізувати малюнки відповідей, вибирати потрібний; розвивати пам’ять, уміння вибирати ; виховувати цікавість до читання, бажання висловлювати свою думку.

Обладнання: підручник «Буквар» Пономарьова (стор.35), картки контролю на кожну дитину, малюнки професій (лікар, клоун, учитель, пекар, продавець…), фото дітей на магнітах або защіпках.

Хід роботи

  1. Вступна бесіда: Кожна доросла людина оволоділа професією та працює. Я – мріяла працювати з дітьми, та стала учителем. У когось мама любила допомагати на кухні, а зараз працює на хлібозаводі, та пече смачні булочки для нас. Зараз ви прослухаєте текст та дізнаєтесь, ким у майбутньому бажає стати дівчинка.

  2. Інструктаж до діяльності: Буквар відкрито на сторінці 35, під час слухання тексту ви будете роздивлятися малюнок. Після того, як я прочитаю оповідання, ви візьмете до себе листочок – картку. Я буду задавати питання, а ви знаходити правильну, на ваш погляд, відповідь та позначати її.

Читання тексту вчителем: Аліна хоче стати лікарем. У неї є аптечка.

Сьогодні захворів зайчик.

  • Зайчику, скажи: «А-а-а!»

  • О! Треба лікувати горло.

Аліна радить зайчикові пити чай з малиною.

  1. Робота на картці: (Додаток 1) Діти, візьміть до себе картку. Уважно послухайте питання та знайдіть відповідь під цифрою, яку я покажу. Пам’ятайте, ви працюєте весь час, уважно, не відволікаючись.

Візьміть кольоровий олівець.

Питання 1. Хто головний герой тексту: хлопчик чи дівчинка? Обведіть правильну відповідь олівцем.

Питання 2. Ким мріяла стати дівчинка: клоуном, поваром, лікарем? Обведіть правильну відповідь олівцем.

Питання 3. Хто захворів сьогодні: слон, зайчик, цуценя? Обведіть правильну відповідь олівцем.

Питання 4. Дівчинка радить пити чай з: малиною, лимоном, цукерками? Розфарбуйте відповідь.

Питання 5. Напишіть першу літеру імені дівчинки, яка мріяла стати лікарем.

  1. Перевірка роботи. Вчимо дітей самоперевірці. Задаємо ще раз питання, а діти за своїми листочками відповідають усно.

  2. Робота за малюнками на стор. 35: Що не так на малюнках.

  3. А ким мрієте будете ви, коли виростите? (Додаток 2) Якщо ця професія є на дошці, підійдіть та прикріпить свою фотографію до малюнка.

  4. Збираємо картки для перевірки.

Джерела інформації:

  1. «Буквар» Частина 1. Катерина Пономарьова, Київ УОВЦ «Оріон», 2018, с.35

  2. Малюнки професій - https://znaika.com.ua/product/1476954978

Додаток 1 – картка для дитини

Аудіювання до тексту: Аліна-лікар.

1.

2.

3.

4.

5. __________________

Додаток 2

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.