• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Образотворче мистецтво
  • Формування в учнів поняття про квітку України; розкриття біологічного значення її головних частин; виявлення подібності у будові квіток різних рослин; навчання працювати з лабораторними приладами, підручниками з біології.

Формування в учнів поняття про квітку України; розкриття біологічного значення її головних частин; виявлення подібності у будові квіток різних рослин; навчання працювати з лабораторними приладами, підручниками з біології.

Опис документу:
Формування в учнів поняття про квітку України; розкриття біологічного значення її головних частин; виявлення подібності у будові квіток різних рослин; навчання працювати з лабораторними приладами, підручниками з біології.Виховування спостережливості,, допитливості, патріотизму, поваги до флори рідного краю.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Birute Lukauskaite Edmonton Canada Проектна робота учнів 5-их класів та кафедри мистецтв (Рогожинська Л.М.) КПЛ №171 “Лідер” 2018-2019 н. р. “ (Мис...
Слайд № 1

Birute Lukauskaite Edmonton Canada Проектна робота учнів 5-их класів та кафедри мистецтв (Рогожинська Л.М.) КПЛ №171 “Лідер” 2018-2019 н. р. “ (Мистецька Україна за кордоном). Батьківщина мовою квітів…”

Тема: Батьківщина мовою квітів…” Мета: Сформувати в учнів поняття про квітку України; розкрити біологічне значення її головних частин; виявити поді...
Слайд № 2

Тема: Батьківщина мовою квітів…” Мета: Сформувати в учнів поняття про квітку України; розкрити біологічне значення її головних частин; виявити подібність у будові квіток різних рослин; вчити працювати з лабораторними приладами, підручниками з біології; виховувати уважність, спостережливість, допитливість, патріотизм, повагу до флори рідного краю. Методи, прийоми. Інформативно-рецептивні(бесіда, робота з підручником, схемами), репродуктивні(робота в парах, виконання лабораторного дослідження),  навчально – пошукові, навчально-дослідницькі, «Установи відповідність», «Здивуй», «Моделюємо- малюємо квітку України», «Цікаво знати, що…» Очікувані результати: учні повинні уміти характеризувати: -квітки України; -функції деяких частин квітки;. уміти розпізнавати: -частини квітки; уміти порівнювати: -будову квіток різних рослин України; уміти наводити приклади квітів рідного краю, -практичного використання квіток; уміти робити висновки: -про значення квітки у житті рослин, тварин, людини. -здобувати перші знання, уміння та навички з біології, розвивати глибокий інтерес для подальшого вивчення, дослідження даного предмета у 6-ому класі . -результат роботи фіксувати у вигляді презентації та творчих робіт (малюнки, аплікації, скульптури тощо). Результат роботи презентувати – березень-квітень 2019 н.р.

Біографія Бірутті Лукаускас Казимирівна народилася 22 грудня 1964 року в м. Золочів Львівської області . Вже будучи малою вона твердо знала ким хоч...
Слайд № 3

Біографія Бірутті Лукаускас Казимирівна народилася 22 грудня 1964 року в м. Золочів Львівської області . Вже будучи малою вона твердо знала ким хоче бути. …краса українських земель, квіти, квіти, квіти… А далі – школа із золотою медаллю, Львівський університет ім. Ів. Франка. Перше і єдине кохання із болгарином, заміжжя у 1985 році. У 1988 році – еміграція у Болгарію. У 2002 році – Канада. Живе і працює у Квебеку. Викладає французьку мову і образотворче мистецтво. Туга за Батьківщиною яскраво простежується у її роботах, бо душа і серце залишилися навіки в Україні.

Світлини із життя…
Слайд № 4

Світлини із життя…

“Очі весни” (Олія, 2005 р.) Ранній період
Слайд № 5

“Очі весни” (Олія, 2005 р.) Ранній період

“Маки”. (Олія, 2005 р.) “Іриски”. (Олія, 2003 р.)
Слайд № 6

“Маки”. (Олія, 2005 р.) “Іриски”. (Олія, 2003 р.)

“Спогади”. (Олія, 2004 р.)
Слайд № 7

“Спогади”. (Олія, 2004 р.)

“Оч-іДівочі…” (Олія. 2005 р. “Білі” (Олія. 2006 р.) “Тюльпани” (Олія. 2005 р.)
Слайд № 8

“Оч-іДівочі…” (Олія. 2005 р. “Білі” (Олія. 2006 р.) “Тюльпани” (Олія. 2005 р.)

“Гербера” (Олія. 2008 р.)
Слайд № 9

“Гербера” (Олія. 2008 р.)

Піони (Олія, 2007-2008 р.)
Слайд № 10

Піони (Олія, 2007-2008 р.)

“Дитинство” ( Олія.2013 р.) “Обійми літа” (Олія. 2014 р.)
Слайд № 11

“Дитинство” ( Олія.2013 р.) “Обійми літа” (Олія. 2014 р.)

“Анюткині очі” (Олія. 2011 р.) “Вінок” ( Акварель. 2010 р.)
Слайд № 12

“Анюткині очі” (Олія. 2011 р.) “Вінок” ( Акварель. 2010 р.)

“Ірис” (Олія. 2005 р.) “Орхідеї” (Олія. 2007 р.)
Слайд № 13

“Ірис” (Олія. 2005 р.) “Орхідеї” (Олія. 2007 р.)

“Ти …”( Олія.2009)
Слайд № 14

“Ти …”( Олія.2009)

Проект 2015 р.
Слайд № 15

Проект 2015 р.

“Уквітчана зима” ( 2016 р.)
Слайд № 16

“Уквітчана зима” ( 2016 р.)

Вітальна витинанка “Для усієї України” (2015 р.)
Слайд № 17

Вітальна витинанка “Для усієї України” (2015 р.)

“Бузок”. (Олія.2014 р.)
Слайд № 18

“Бузок”. (Олія.2014 р.)

“…пани!” (Олія.2007 р.) “Після дощу”( Олія. 2003 р.) “Квіти, мов ті діти…” ( Олія. 2005 р.)
Слайд № 19

“…пани!” (Олія.2007 р.) “Після дощу”( Олія. 2003 р.) “Квіти, мов ті діти…” ( Олія. 2005 р.)

“Тигрова лілія” (Олія. 2010) “Маки” ( Олія. 2015 р.) “Зі спогадів…” (Олія. 2015 р.)
Слайд № 20

“Тигрова лілія” (Олія. 2010) “Маки” ( Олія. 2015 р.) “Зі спогадів…” (Олія. 2015 р.)

“Лілії…” (Олія. 2014 р.)
Слайд № 21

“Лілії…” (Олія. 2014 р.)

“Надія” (Олія. 2015 р.)
Слайд № 22

“Надія” (Олія. 2015 р.)

“Водяна царівна” (Олія.2013 р.) “У бабусі на городі” (Олія. 2000 р.) “Живі сльози” (Олія. 2001 р.)
Слайд № 23

“Водяна царівна” (Олія.2013 р.) “У бабусі на городі” (Олія. 2000 р.) “Живі сльози” (Олія. 2001 р.)

“Соняхи”
Слайд № 24

“Соняхи”

Слайд № 25

Легенда про маки Як червоні маки влітку Розквітають на полях, Я милуюсь тим видінням В зачарованих очах. Мов пташки крильми змахнули, Й рости маків...
Слайд № 26

Легенда про маки Як червоні маки влітку Розквітають на полях, Я милуюсь тим видінням В зачарованих очах. Мов пташки крильми змахнули, Й рости маків надихнули. Вони ніжні й волохаті, А листочки — мов голкаті. Та голки ті не колючки, То пушиночки — не злючки, Виглядають гарно так Й зветься квітка просто — МАК Не так просто мак зоветься — Слово «мама» відгукнеться. І легенда каже так: Місце там, де росте мак, Матусенька потоптала, Як від діток неслухняних Рано-вранці утікала, Бо не слухали вони. І тудою, де втікала, Стерня ноги обдирала, І краплинки крові з ніжок На стернинці залишала. Її дітки доганяли, Повернутися благали. «Мам» – гукали вони так, Й де гукали — виріс мак. Кажуть, на полях мачинки — То кровиночки — краплинки. І тому не просто так Червоненька квітка мак. Квіточки хай виростають, Літом поле прикрашають, Мами діток не лишають, Діточки слухняні будуть, А легенду про ті маки Хай ніколи не забудуть. Людмила Коваль 07.04.2012 р.

“Україна – це Маки!!!”(Олія. 2001- 2007 рр.)
Слайд № 27

“Україна – це Маки!!!”(Олія. 2001- 2007 рр.)

Дякуємо за увагу! Миру усім!!!
Слайд № 28

Дякуємо за увагу! Миру усім!!!

Роботи учнів 5-их кл.
Слайд № 29

Роботи учнів 5-их кл.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Як підготувати успішну особистість: евристичні технології в освітньому процесі»
Ілляхова Марина Володимирівна
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.