Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Методичні ігри для урізноманітнення уроків природничого циклу
»
Взяти участь Всі події

Формування навиків читання і письма. Тема. Вимова звука [м], позначення його буквою «ем». Читання складів із вивченими буквами.

Інклюзивна освіта

Для кого: 1 Клас

03.04.2020

329

4

0

Опис документу:
Мета : формувати вимову звука [м],уявлення про звуки і букви, навики глобального читання та читання складами; розвивати мислення, зв’язне мовлення, пам'ять ,уяву, трудові навики; виховувати культуру поведінки, старанність, акуратність; корегувати вимову звуків.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Формування навиків читання і письма.

Тема. Вимова звука [м], позначення його буквою «ем». Читання складів із вивченими буквами.

Мета : формувати вимову звука [м],уявлення про звуки і букви, навики глобального читання та читання складами; розвивати мислення, зв’язне мовлення, пам'ять ,уяву, трудові навики; виховувати культуру поведінки, старанність, акуратність; корегувати вимову звуків.

Словник: мама, Міла, мило

Обладнання: дидактичний матеріал із навчання грамоти, картки для позначення вимови голосних звуків, мультимедійні засоби навчання, розрізна азбука, сімейні фотографії з мамами.

Хід уроку

І. Організаційна частина.

Ранкові зустрічі

1.Привітання

Учні вітаються з допомогою альтернативних касобів комунікації - ілюстровані картки з варіантами привітань.

Вправа «Пальчики вітаються» (на рахунок «раз», «два», «три», «чотири», «п'ять» з’єднуються пальці обох рук – великий із великим, вказівний із вказівним і т.д. )

2. Особиста інформація.

1)Прослуховування вірша про маму:

Снилось мені ясне сонце,
Що в хаті світило, -
А то лиш так моя мама
Дивилася мило.

Приснивсь мені легкий вітрик,
Що пестив колосся, -
А то мені моя мама
Гладила волосся.

2)Словникова робота.

Робота з фотоматеріалами на тему «Моя мама». Учні вибирають фото своїх матусь.

Пояснення значення словосполучень з допомогою ілюстрацій.

3. Групова робота.

Учні сидячи в колі наслідують рухи вчителя імітуючи дії

«дивилася мило», «гладила волосся»

Дидактична гра « Чия мама?»

4. Щоденні новини.

Робота із календарем.

Тепер пора року ___________

Сьогодні (день тижня)_________

Число _____________________

Місяць ______________________

Рік _________________________

Погода _______________________

Сьогодні святкуємо _____________

Протягом дня ми будемо вчити (перелік короткого змісту уроків з допомогою ілюстрованого матеріалу)

ІІ. Основна частина.

1.Актуалізація опорних знань.

1)Артикуляційна вправа «Гребінець»

Нижніми зубками «розчесати» верхню губу, а потім верхніми зубками – нижню. Рахунок: 1-2.

2) Робота над звуковимовою голосних звуків з використанням карток .

2. Пояснення теми уроку за допомогою програми «Розумники»

Вимова звука [м] ізольовано .

Дидактична гра « Корова – Мммммм »

Позначення звука [м] буквами «М, м»

Виконання вправи « Знайди «м» серед інших букв».

Складання букви «м» із пазлів.

Вимова [м] разом із голосними звуками.

Дидактична гра « Корова. Коза» МУ-МУ- МУ , МЕ – МЕ -МЕ

Фізкультхвилинка « На лузі» (наслідування рухів та вигуків тварин)

4.Читання складів із буквою «м» із використанням кубиків лего для формування понять про звуки

5.Робота із програмою «Розумники»

Виконання вправ:

«Посели склади у будиночок» , « Проведи бджілку до хатинки»,

«Побудуй замок».

4. Читання складів МА МО МУ МЕ МИ МІ

із допомогою ілюстрованого дидактичного матеріалу та мультимедійних засобів.

5. Складання слів: МАМА МАМІ МІЛА МИЛО із розрізної азбуки за зразком. Знаходження букви «м» у словах.

ІІІ. Заключна частина.

1. Аналіз уроку.

Закріплення вивченого матеріалу

  • Яку букву ми вивчили сьогодні?

  • Озвучте заданих тварин.

  • Виберіть слова із буквою «м»

2.Підсумок.

Рефлексія.

Прослуховування звуків природи із звуком [м]

Вправа «Так. НІ.» із використанням «Смайликів насторою».

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.