Формування мовленнєвої компетентності дошкільників засобами дидактичних ігор

Опис документу:
Гра для дітей – спосіб навчитися тому, чому їх ніхто не може навчити А. С. Макаренко Дидактична гра в дитячому садку – це форма, метод і засіб освіти та виховання дітей Завдання вихователя – засобами дидактичної гри викликати в дитини пошукову ініціативу та творчість, навчити її мислити, обговорювати почуте, чути інших, правильно висловлювати власну думку

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Формування мовленнєвої компетентності дошкільників засобами дидактичних ігор Бойко Оксана Богданівна вихователь ДНЗ №13 м. Червоноград 
Слайд № 1

Формування мовленнєвої компетентності дошкільників засобами дидактичних ігор Бойко Оксана Богданівна вихователь ДНЗ №13 м. Червоноград 

Гра для дітей – спосіб навчитися тому, чому їх ніхто не може навчити А. С. Макаренко 
Слайд № 2

Гра для дітей – спосіб навчитися тому, чому їх ніхто не може навчити А. С. Макаренко 

Дидактична гра в дитячому садку – це форма, метод і засіб освіти та виховання дітей 
Слайд № 3

Дидактична гра в дитячому садку – це форма, метод і засіб освіти та виховання дітей 

Завдання вихователя – засобами дидактичної гри викликати в дитини пошукову ініціативу та творчість, навчити її мислити, обговорювати почуте, чути і...
Слайд № 4

Завдання вихователя – засобами дидактичної гри викликати в дитини пошукову ініціативу та творчість, навчити її мислити, обговорювати почуте, чути інших, правильно висловлювати власну думку 

кожна гра являє собою комплекс завдань, які дитина виконує за допомогою різноманітних предметів; завдання даються дитині у різній формі: у вигляді ...
Слайд № 5

кожна гра являє собою комплекс завдань, які дитина виконує за допомогою різноманітних предметів; завдання даються дитині у різній формі: у вигляді моделі, площинного малюнка, письмової чи усної інструкції; завдання розміщуються у порядку збільшення складності: від простого до складного; завдання мають широкий діапазон труднощів: від доступних до непосильних деяким дорослим; більшість ігор не вичерпується запропонованими завданнями, а дозволяють дітям та дорослим складати нові варіанти завдань, тобто займатися творчою діяльністю; ігри дають можливість кожній дитині піднятися до вершин своїх можливостей. Характерні особливості дидактичних ігор 

Формування мовленнєвої компетентності дошкільників засобами дидактичних ігор Ігри на формування фонетичної компетентності Ігри на навчання елементі...
Слайд № 6

Формування мовленнєвої компетентності дошкільників засобами дидактичних ігор Ігри на формування фонетичної компетентності Ігри на навчання елементів грамоти Ігри на формування діалогічної компетентності Ігри на формування лексичної компетентності Ігри на формування граматичної компетентності Ігри на формування монологічної компетентності 

Дидактичні ігри з розвитку мовлення Дидактичні ігри та вправи, які допомагають у формуванні міркувальних навичок у дітей старшого дошкільного віку ...
Слайд № 7

Дидактичні ігри з розвитку мовлення Дидактичні ігри та вправи, які допомагають у формуванні міркувальних навичок у дітей старшого дошкільного віку Дидактичні ігри, які спонукають до складання різних видів розповідей, переказів Ігри для розвитку та збагачення словника 

Дидактичні ігри Ігри спрямовані на формування навичок звукового аналізу Ігри спрямовані на ознайомлення дітей із структурою слова Ігри спрямовані н...
Слайд № 8

Дидактичні ігри Ігри спрямовані на формування навичок звукового аналізу Ігри спрямовані на ознайомлення дітей із структурою слова Ігри спрямовані на розвиток кисті рук та дрібних м'язів пальців . Ігрові вправи для формування узагальнюючих уявлень про диференційні ознаки фонем Використання мовленнєвої гімнастики 

Дидактичні і гри та вправи на розвиток емоційної сфери дитини Ігри на розпізнання частин мови різних за формою, з'ясування, взаємозв'язку між ними ...
Слайд № 9

Дидактичні і гри та вправи на розвиток емоційної сфери дитини Ігри на розпізнання частин мови різних за формою, з'ясування, взаємозв'язку між ними Ігри для формування вміння висловлювати власну думку Дидактичні ігри 

Роль сім’ї у формуванні мовленнєвої компетентності дошкільників Розповідання і читання художньої і пізнавальної літератури Щоденні бесіди Розучуван...
Слайд № 10

Роль сім’ї у формуванні мовленнєвої компетентності дошкільників Розповідання і читання художньої і пізнавальної літератури Щоденні бесіди Розучування чистомовок, скоромовок Організація мовленнєвих ігор Зв’язні розповіді Спілкування з дітьми Прогулянки, екскурсії, спостереження 

гра має приносити радість і дитині і дорослому; зацікавлюйте дитину грою, але не примушуйте її гратися; дайте дитині можливість думати самій, самос...
Слайд № 11

гра має приносити радість і дитині і дорослому; зацікавлюйте дитину грою, але не примушуйте її гратися; дайте дитині можливість думати самій, самостійно знаходити і виправляти помилки; перш ніж давати завдання дітям спробуйте виконати їх самі; якщо дитина не справляється із завданням, це означає, що ви переоцінили її рівень розвитку; ігри слід берегти, не можна ставити їх на одному рівні за доступністю з рештою іграшок, тому ігри слід зберігати на видному, але не дуже доступному місці; граючись поводьте себе з дитиною, як рівний із рівним; ігри необхідно повторювати, повторення – необхідна умова розвивального ефекту Правила для вихователя 

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
790 грн
790 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.