і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
Взяти участь
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • «Формування художньо-естетичних смаків учнів шляхом використання проектних технологій на уроках музичного мистецтва та художньої культури»

«Формування художньо-естетичних смаків учнів шляхом використання проектних технологій на уроках музичного мистецтва та художньої культури»

Курс:«Основи фінансової грамотності»
Часнікова Олена Володимирівна
72 години
3600 грн
1080 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №QM036304
За публікацію цієї методичної розробки Січковська Валентина Леонідівна отримав(ла) свідоцтво №QM036304
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Бібліотека
матеріалів
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

Підготувала: заступник директора з виховної роботи, вчитель музичного мистецтва та художньої культури, вища категорія, “старший вчитель,” Кременецького НВК “Гімназія – ЗОШ І ст.” Січковська В.Л.

Слайд № 2

навчити учня вчитися самостійно впродовж усього життя; ефективно використовувати отримані знання в практичному житті (професійному, громадському, власному); постійно відчувати потребу в самовираженні та самовдосконаленні.

Слайд № 3

з латинської означає - «кинутий уперед задум». Шлях дослідження – система навчання, за якою учні здобувають знання й уміння в процесі планування й використання поступово ускладнюваних практичних завдань.

Слайд № 4

це освітня технологія, націлена на придбання учнями знань у тісному зв’язку з реальною життєвою практикою, формування в них специфічних умінь та навичок завдяки системній організації проблемно- орієнтованого навчального пошуку.

Слайд № 5

це особливий вид інтелектуальної діяльності, характерними рисами якої є самостійний пошук необхідної інформації, її творче перетворення в матеріалізований продукт

Слайд № 6

розвиток пізнавальних умінь; уміння орієнтуватися в інформаційному просторі; уміння самостійно конструювати знання; уміння інтегрувати знання з різних галузей науки; уміння критично мислити.

Слайд № 7

Слайд № 8

Під час роботи над проектом учні: Навчаються : планувати; працювати з різними джерелами; аналізувати; аргументувати; презентувати; оцінювати; взаємодіяти. Формують якості: впевненість; здатність до самоосвіти; адекватність; відповідальність; допитливість; зосередженість; толерантність.

Слайд № 9

1. Визначте кінцевий продукт проектної діяльності (доповідь, усний журнал, вистава, комп’ютерна презентація, відеоролик тощо). 2. Визначте форму презентації проекту (конференція, круглий стіл, виступ-коментар до комп’ютерної презентації). 3. Визначте місце проведення презентації, ураховуючи його можливості (аудиторія, комп’ютерний клас чи актова зала). 4. Визначте необхідне для презентації обладнання (мультимедійний проектор, ноутбук тощо).

Слайд № 10

1. Складіть сценарій захисту презентації. 2. Розподіліть обов’язки, визначте осіб, відповідальних за технічні моменти, реквізит, наочність, озвучування тексту сценарію тощо. 3. Визначте коло ймовірних питань з боку опонентів і продумайте відповіді. 4. Підготуйтеся до самооцінювання виконаної роботи.

Слайд № 11

1. Чи розв’язано проблему, що є основою твого проекту? 2. Чи досягнуто мети проекту (повністю, частково, не досягнуто)? 3. Чи виконано завдання проекту (повністю, частково, не виконано)? 4. Чи задоволені ви результатом проектної діяльності? 5. Чи задоволені ви презентацією проекту і своїм виступом? 6. Яких труднощів зазнали ви і в який спосіб їх подолали (не подолали)? 7. Порівняйте готовий продукт із тим, що очікували? 8. Які нові знання та вміння ви здо­були під час роботи над проектом? 9. Кому ваш проект стане в пригоді чи буде цікавим? 10. Назвіть критерії, за якими слід оцінювати проект. 11. Яку оцінку ви поставите собі?

Слайд № 12

Дає можливість учасникам проекту: провести самоаналіз та самооцінку власної діяльності; оцінює результати роботи учнів (креативність, інформативність використаних джерел, повнота розкриття змісту, творчий підхід, оригінальність знайдених рішень, використання засобів художньої виразності, загальний рівень презентації, рівень публічного захисту).

Слайд № 13

Застосування методу проектів на уроках музичного мистецтва та художньої культури сприяє: ефективному засвоєнню навчального матеріалу учнями; формуванню рівня художньо-творчої свідомості, естетичних смаків та культури , що мають безпосереднє відношення до естетичного оформлення будь-якої друкованої продукції; розвитку креативності у підлітків; підвищенню пізнавального інтересу в учнів; розвитку самостійного мислення; асоціативному сприйняттю та мисленню на основі художнього чи музичного матеріалів; підвищенню рівня якості використання наочності на уроці; розвитку духовності, моральності; у вихованні любові, поваги до національних традицій, звичаїв, історії українського народу та народів світу.

Слайд № 14

Створення та представлення учнівських проектів з музичного мистецтва: “ П'ятиповерховий нотний замок ” (1-4 кл.); “ Малюнок до улюбленого твору (пісні)” (1-4 кл.); “ Музична абетка для малят ” (1-4 кл.); “ Світова карта видатних композиторів ” (7-8 кл.); “ Музика в моєму житті ”(8 кл.); “ Музика у моїй родині ” (5-6 кл.); “ Історія музичних інструментів ” (7 кл.); “ Шедеври класичної музики ” (8-9 кл.); “ Пісня – душа українського народу ” (5-6 кл.).

Слайд № 15

з художньої культури: “ Подорожуємо музеями світу ” (9 кл.); “ Найбільші архітектурні споруди світу ” (9 кл.); “ Найвідоміші замки Європи” (9 кл.); “ Моє гімназійне життя” (фотоколаж) (9 кл.); “Зірки світового кінематографу” (9 кл.); “Старовинні споруди України” (10 кл.). “ Перлина Волині ” (10 кл.); “ Світ Сальвадора Далі ” (11 кл.); “ Найвідоміші театри світу” (11 кл.).

Слайд № 16

Підготував: Учень 10 класу Кременецької гімназії Попілевич Андрій

Слайд № 17

Підготувала: Учениця 9 класу Кременецької гімназії Копочева Людмила

Слайд № 18

Автори ідеї: Цицюра Аліна, Крук Софія, 11 клас

Слайд № 19

Слайд № 20

Учнівський проект «Релігія Буддизму» Підготувала: Учениця11 класу Кременецької гімназії Хаідбаєва Анастасія

Слайд № 21

Підготувала: Учениця 8 класу Кременецького НВК “Гімназія-ЗОШ І ст.” Третяк Евеліна

Слайд № 22

Підготували: Учні 9 класу

Слайд № 23

Автори ідеї проекту: учениці 11 класу Хаідбаєва Анастасія Цицюра Аліна Загородня Інна

Слайд № 24

Підготували: Учні 11 класу Попілевич Анастасія Попілевич Андрій

Слайд № 25

Слайд № 26

Підготував: Учень 8 класу Беляєв Артем

Слайд № 27

Слайд № 28

Підготувала: учениця 10 класу Камаєва Ніна

Слайд № 29

Підготувала: учениця 9 класу Васильченко Валерія

Слайд № 30

Підготувала: Учениця 9 класу Подворна Галина

Слайд № 31

Участь гімназистів у Міжнародних хореографічних конкурсах-проектах м. Київ. “Містерія танцю” (керівник А. Медецький)

Слайд № 32

Слайд № 33

Слайд № 34

Слайд № 35

Слайд № 36

Районний та обласний конкурс патріотичної пісні Керівник В.І. Сабран

Слайд № 37

Слайд № 38

2008-2009 н.р. – диплом ІІІ ступеня, обласний конкурс “Під Твою милість прибігаєм, Богородице;” 2009-2010 н.р. – диплом ІІ ступеня, районний фестиваль-конкурс виконавців пісень “ Пісня буде поміж нас ”, (вокальний ансамбль); 2009-2010 н.р. – диплом І ступеня, обласного фестивалю-конкурсу духовної пісні “ Молитва за Україну ”; 2010-2011 н.р. – диплом І ступеня, обласний фестиваль-конкурс патріотичної пісні “ За Волю і Честь!” (вокальний ансамбль); 2011-2012 н.р. – диплом І ступеня, районний фестиваль-конкурс патріотичної пісні “ Дай, Боже, вільними бути!” ; 2011-2012 н.р. – диплом ІІ ступеня, районний дитячий хоровий фестиваль духовної пісні “ Молитва за Україну ”; 2012-2013 н.р. – переможець районного фестивалю-конкурсу “ Кременецькі передзвони ” (вокальний ансамбль) 2012-2013 н.р. – “ГРАН-ПРІ”, районний дитячий хоровий фестиваль-конкурс духовної пісні “ Гімн Богу!”; 2012-2013 н.р. – диплом учасника обласного дитячого хорового фестивалю-конкурсу духовної пісні “ Гімн Богу ”, “ За творчий пошук в інтерпретації хорових творів” ; 2013-2014 н.р. – диплом ІІ ступеня, районний фестиваль-конкурс вокально-хорового мистецтва “ Свою Україну любіть” .

Слайд № 39

Слайд № 40

Музичні вітання з нагоди 100-річчя школи м. Котунь, Польща

Слайд № 41

Підписання угоди про співпрацю

Слайд № 42

Слайд № 43

Міжнародна співпраця. Проект “Подорожуємо Польщею” “Алея мініатюр”

Слайд № 44

“Алея мініатюр”

Слайд № 45

Слайд № 46

Екскурсія у парку Ф. Шопена

Слайд № 47

Найбільший замок у Європі епохи Середньовіччя м. Мальборк (Польща)

Слайд № 48

Спільна робота з друзями із Білорусії

Слайд № 49

Фестиваль аматорського мистецтва над Бугом (Польща)

Слайд № 50

Слайд № 51

Місто Коперника - Торунь

Слайд № 52

Планетарій. Музей

Слайд № 53

Природничий музей

Слайд № 54

Королівський палац. Роботи Рембрандта. Варшава

Слайд № 55

Визначні пам'ятні місця у Польщі

Слайд № 56

Слайд № 57

Слайд № 58

Слайд № 59

Слайд № 60

Слайд № 61

Слайд № 62

“Мистецькі пікніки”

Слайд № 63

Слайд № 64

Слайд № 65

Слайд № 66

Заповідник “Біловежзька Пуща”

Слайд № 67

Музей М. Огінського в м. Седльце

Слайд № 68

Слайд № 69

Слайд № 70

Слайд № 71

Слайд № 72

Дякую за увагу!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
З досвіду роботи
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Осінь – 2018»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти