Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • «Формування художньо-естетичних смаків учнів шляхом використання проектних технологій на уроках музичного мистецтва та художньої культури»

«Формування художньо-естетичних смаків учнів шляхом використання проектних технологій на уроках музичного мистецтва та художньої культури»

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
1400 грн
290 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №QM036304
За публікацію цієї методичної розробки Січковська Валентина Леонідівна отримав(ла) свідоцтво №QM036304
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Опис презентації окремими слайдами:
Підготувала: заступник директора з виховної роботи, вчитель музичного мистецтва та художньої культури, вища категорія, “старший вчитель,” Кременець...
Слайд № 1

Підготувала: заступник директора з виховної роботи, вчитель музичного мистецтва та художньої культури, вища категорія, “старший вчитель,” Кременецького НВК “Гімназія – ЗОШ І ст.” Січковська В.Л.

навчити учня вчитися самостійно впродовж усього життя; ефективно використовувати отримані знання в практичному житті (професійному, громадському, в...
Слайд № 2

навчити учня вчитися самостійно впродовж усього життя; ефективно використовувати отримані знання в практичному житті (професійному, громадському, власному); постійно відчувати потребу в самовираженні та самовдосконаленні.

з латинської означає - «кинутий уперед задум». Шлях дослідження – система навчання, за якою учні здобувають знання й уміння в процесі планування й ...
Слайд № 3

з латинської означає - «кинутий уперед задум». Шлях дослідження – система навчання, за якою учні здобувають знання й уміння в процесі планування й використання поступово ускладнюваних практичних завдань.

це освітня технологія, націлена на придбання учнями знань у тісному зв’язку з реальною життєвою практикою, формування в них специфічних умінь та на...
Слайд № 4

це освітня технологія, націлена на придбання учнями знань у тісному зв’язку з реальною життєвою практикою, формування в них специфічних умінь та навичок завдяки системній організації проблемно- орієнтованого навчального пошуку.

це особливий вид інтелектуальної діяльності, характерними рисами якої є самостійний пошук необхідної інформації, її творче перетворення в матеріалі...
Слайд № 5

це особливий вид інтелектуальної діяльності, характерними рисами якої є самостійний пошук необхідної інформації, її творче перетворення в матеріалізований продукт

розвиток пізнавальних умінь; уміння орієнтуватися в інформаційному просторі; уміння самостійно конструювати знання; уміння інтегрувати знання з різ...
Слайд № 6

розвиток пізнавальних умінь; уміння орієнтуватися в інформаційному просторі; уміння самостійно конструювати знання; уміння інтегрувати знання з різних галузей науки; уміння критично мислити.

Слайд № 7

Під час роботи над проектом учні: Навчаються : планувати; працювати з різними джерелами; аналізувати; аргументувати; презентувати; оцінювати; взаєм...
Слайд № 8

Під час роботи над проектом учні: Навчаються : планувати; працювати з різними джерелами; аналізувати; аргументувати; презентувати; оцінювати; взаємодіяти. Формують якості: впевненість; здатність до самоосвіти; адекватність; відповідальність; допитливість; зосередженість; толерантність.

1. Визначте кінцевий продукт проектної діяльності (доповідь, усний журнал, вистава, комп’ютерна презентація, відеоролик тощо). 2. Визначте форму пр...
Слайд № 9

1. Визначте кінцевий продукт проектної діяльності (доповідь, усний журнал, вистава, комп’ютерна презентація, відеоролик тощо). 2. Визначте форму презентації проекту (конференція, круглий стіл, виступ-коментар до комп’ютерної презентації). 3. Визначте місце проведення презентації, ураховуючи його можливості (аудиторія, комп’ютерний клас чи актова зала). 4. Визначте необхідне для презентації обладнання (мультимедійний проектор, ноутбук тощо).

1. Складіть сценарій захисту презентації. 2. Розподіліть обов’язки, визначте осіб, відповідальних за технічні моменти, реквізит, наочність, озвучув...
Слайд № 10

1. Складіть сценарій захисту презентації. 2. Розподіліть обов’язки, визначте осіб, відповідальних за технічні моменти, реквізит, наочність, озвучування тексту сценарію тощо. 3. Визначте коло ймовірних питань з боку опонентів і продумайте відповіді. 4. Підготуйтеся до самооцінювання виконаної роботи.

1. Чи розв’язано проблему, що є основою твого проекту? 2. Чи досягнуто мети проекту (повністю, частково, не досягнуто)? 3. Чи виконано завдання про...
Слайд № 11

1. Чи розв’язано проблему, що є основою твого проекту? 2. Чи досягнуто мети проекту (повністю, частково, не досягнуто)? 3. Чи виконано завдання проекту (повністю, частково, не виконано)? 4. Чи задоволені ви результатом проектної діяльності? 5. Чи задоволені ви презентацією проекту і своїм виступом? 6. Яких труднощів зазнали ви і в який спосіб їх подолали (не подолали)? 7. Порівняйте готовий продукт із тим, що очікували? 8. Які нові знання та вміння ви здо­були під час роботи над проектом? 9. Кому ваш проект стане в пригоді чи буде цікавим? 10. Назвіть критерії, за якими слід оцінювати проект. 11. Яку оцінку ви поставите собі?

Дає можливість учасникам проекту: провести самоаналіз та самооцінку власної діяльності; оцінює результати роботи учнів (креативність, інформативніс...
Слайд № 12

Дає можливість учасникам проекту: провести самоаналіз та самооцінку власної діяльності; оцінює результати роботи учнів (креативність, інформативність використаних джерел, повнота розкриття змісту, творчий підхід, оригінальність знайдених рішень, використання засобів художньої виразності, загальний рівень презентації, рівень публічного захисту).

Застосування методу проектів на уроках музичного мистецтва та художньої культури сприяє: ефективному засвоєнню навчального матеріалу учнями; формув...
Слайд № 13

Застосування методу проектів на уроках музичного мистецтва та художньої культури сприяє: ефективному засвоєнню навчального матеріалу учнями; формуванню рівня художньо-творчої свідомості, естетичних смаків та культури , що мають безпосереднє відношення до естетичного оформлення будь-якої друкованої продукції; розвитку креативності у підлітків; підвищенню пізнавального інтересу в учнів; розвитку самостійного мислення; асоціативному сприйняттю та мисленню на основі художнього чи музичного матеріалів; підвищенню рівня якості використання наочності на уроці; розвитку духовності, моральності; у вихованні любові, поваги до національних традицій, звичаїв, історії українського народу та народів світу.

Створення та представлення учнівських проектів з музичного мистецтва: “ П'ятиповерховий нотний замок ” (1-4 кл.); “ Малюнок до улюбленого твору (пі...
Слайд № 14

Створення та представлення учнівських проектів з музичного мистецтва: “ П'ятиповерховий нотний замок ” (1-4 кл.); “ Малюнок до улюбленого твору (пісні)” (1-4 кл.); “ Музична абетка для малят ” (1-4 кл.); “ Світова карта видатних композиторів ” (7-8 кл.); “ Музика в моєму житті ”(8 кл.); “ Музика у моїй родині ” (5-6 кл.); “ Історія музичних інструментів ” (7 кл.); “ Шедеври класичної музики ” (8-9 кл.); “ Пісня – душа українського народу ” (5-6 кл.).

з художньої культури: “ Подорожуємо музеями світу ” (9 кл.); “ Найбільші архітектурні споруди світу ” (9 кл.); “ Найвідоміші замки Європи” (9 кл.);...
Слайд № 15

з художньої культури: “ Подорожуємо музеями світу ” (9 кл.); “ Найбільші архітектурні споруди світу ” (9 кл.); “ Найвідоміші замки Європи” (9 кл.); “ Моє гімназійне життя” (фотоколаж) (9 кл.); “Зірки світового кінематографу” (9 кл.); “Старовинні споруди України” (10 кл.). “ Перлина Волині ” (10 кл.); “ Світ Сальвадора Далі ” (11 кл.); “ Найвідоміші театри світу” (11 кл.).

Підготував: Учень 10 класу Кременецької гімназії Попілевич Андрій
Слайд № 16

Підготував: Учень 10 класу Кременецької гімназії Попілевич Андрій

Підготувала: Учениця 9 класу Кременецької гімназії Копочева Людмила
Слайд № 17

Підготувала: Учениця 9 класу Кременецької гімназії Копочева Людмила

Автори ідеї: Цицюра Аліна, Крук Софія, 11 клас
Слайд № 18

Автори ідеї: Цицюра Аліна, Крук Софія, 11 клас

Слайд № 19

Учнівський проект «Релігія Буддизму» Підготувала: Учениця11 класу Кременецької гімназії Хаідбаєва Анастасія
Слайд № 20

Учнівський проект «Релігія Буддизму» Підготувала: Учениця11 класу Кременецької гімназії Хаідбаєва Анастасія

Підготувала: Учениця 8 класу Кременецького НВК “Гімназія-ЗОШ І ст.” Третяк Евеліна
Слайд № 21

Підготувала: Учениця 8 класу Кременецького НВК “Гімназія-ЗОШ І ст.” Третяк Евеліна

Підготували: Учні 9 класу
Слайд № 22

Підготували: Учні 9 класу

Автори ідеї проекту: учениці 11 класу Хаідбаєва Анастасія Цицюра Аліна Загородня Інна
Слайд № 23

Автори ідеї проекту: учениці 11 класу Хаідбаєва Анастасія Цицюра Аліна Загородня Інна

Підготували: Учні 11 класу Попілевич Анастасія Попілевич Андрій
Слайд № 24

Підготували: Учні 11 класу Попілевич Анастасія Попілевич Андрій

Слайд № 25

Підготував: Учень 8 класу Беляєв Артем
Слайд № 26

Підготував: Учень 8 класу Беляєв Артем

Слайд № 27

Підготувала: учениця 10 класу Камаєва Ніна
Слайд № 28

Підготувала: учениця 10 класу Камаєва Ніна

Підготувала: учениця 9 класу Васильченко Валерія
Слайд № 29

Підготувала: учениця 9 класу Васильченко Валерія

Підготувала: Учениця 9 класу Подворна Галина
Слайд № 30

Підготувала: Учениця 9 класу Подворна Галина

Участь гімназистів у Міжнародних хореографічних конкурсах-проектах м. Київ. “Містерія танцю” (керівник А. Медецький)
Слайд № 31

Участь гімназистів у Міжнародних хореографічних конкурсах-проектах м. Київ. “Містерія танцю” (керівник А. Медецький)

Слайд № 32

Слайд № 33

Слайд № 34

Слайд № 35

Районний та обласний конкурс патріотичної пісні Керівник В.І. Сабран
Слайд № 36

Районний та обласний конкурс патріотичної пісні Керівник В.І. Сабран

Слайд № 37

2008-2009 н.р. – диплом ІІІ ступеня, обласний конкурс “Під Твою милість прибігаєм, Богородице;” 2009-2010 н.р. – диплом ІІ ступеня, районний фестив...
Слайд № 38

2008-2009 н.р. – диплом ІІІ ступеня, обласний конкурс “Під Твою милість прибігаєм, Богородице;” 2009-2010 н.р. – диплом ІІ ступеня, районний фестиваль-конкурс виконавців пісень “ Пісня буде поміж нас ”, (вокальний ансамбль); 2009-2010 н.р. – диплом І ступеня, обласного фестивалю-конкурсу духовної пісні “ Молитва за Україну ”; 2010-2011 н.р. – диплом І ступеня, обласний фестиваль-конкурс патріотичної пісні “ За Волю і Честь!” (вокальний ансамбль); 2011-2012 н.р. – диплом І ступеня, районний фестиваль-конкурс патріотичної пісні “ Дай, Боже, вільними бути!” ; 2011-2012 н.р. – диплом ІІ ступеня, районний дитячий хоровий фестиваль духовної пісні “ Молитва за Україну ”; 2012-2013 н.р. – переможець районного фестивалю-конкурсу “ Кременецькі передзвони ” (вокальний ансамбль) 2012-2013 н.р. – “ГРАН-ПРІ”, районний дитячий хоровий фестиваль-конкурс духовної пісні “ Гімн Богу!”; 2012-2013 н.р. – диплом учасника обласного дитячого хорового фестивалю-конкурсу духовної пісні “ Гімн Богу ”, “ За творчий пошук в інтерпретації хорових творів” ; 2013-2014 н.р. – диплом ІІ ступеня, районний фестиваль-конкурс вокально-хорового мистецтва “ Свою Україну любіть” .

Слайд № 39

Музичні вітання з нагоди 100-річчя школи м. Котунь, Польща
Слайд № 40

Музичні вітання з нагоди 100-річчя школи м. Котунь, Польща

Підписання угоди про співпрацю
Слайд № 41

Підписання угоди про співпрацю

Слайд № 42

Міжнародна співпраця. Проект “Подорожуємо Польщею” “Алея мініатюр”
Слайд № 43

Міжнародна співпраця. Проект “Подорожуємо Польщею” “Алея мініатюр”

“Алея мініатюр”
Слайд № 44

“Алея мініатюр”

Слайд № 45

Екскурсія у парку Ф. Шопена
Слайд № 46

Екскурсія у парку Ф. Шопена

Найбільший замок у Європі епохи Середньовіччя м. Мальборк (Польща)
Слайд № 47

Найбільший замок у Європі епохи Середньовіччя м. Мальборк (Польща)

Спільна робота з друзями із Білорусії
Слайд № 48

Спільна робота з друзями із Білорусії

Фестиваль аматорського мистецтва над Бугом (Польща)
Слайд № 49

Фестиваль аматорського мистецтва над Бугом (Польща)

Слайд № 50

Місто Коперника - Торунь
Слайд № 51

Місто Коперника - Торунь

Планетарій. Музей
Слайд № 52

Планетарій. Музей

Природничий музей
Слайд № 53

Природничий музей

Королівський палац. Роботи Рембрандта. Варшава
Слайд № 54

Королівський палац. Роботи Рембрандта. Варшава

Визначні пам'ятні місця у Польщі
Слайд № 55

Визначні пам'ятні місця у Польщі

Слайд № 56

Слайд № 57

Слайд № 58

Слайд № 59

Слайд № 60

Слайд № 61

“Мистецькі пікніки”
Слайд № 62

“Мистецькі пікніки”

Слайд № 63

Слайд № 64

Слайд № 65

Заповідник “Біловежзька Пуща”
Слайд № 66

Заповідник “Біловежзька Пуща”

Музей М. Огінського в м. Седльце
Слайд № 67

Музей М. Огінського в м. Седльце

Слайд № 68

Слайд № 69

Слайд № 70

Слайд № 71

Дякую за увагу!
Слайд № 72

Дякую за увагу!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
З досвіду роботи
Курс:«Google сервіси в роботі вчителя»
Левченко Ірина Михайлівна
16 годин
700 грн
190 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №QM036304
За публікацію цієї методичної розробки Січковська Валентина Леонідівна отримав(ла) свідоцтво №QM036304
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти