Food. Літера Q 1 клас НУШ

Опис документу:
Тема: Food. Літера Q. Мета: Дидактична: поглиблювати знання учнів про необхідність англійської мови; сформувати розуміння особливості свого мислення, збільшення пасивного словника дитини. Розвиваюча: розвивати лексичні навички та навички мовлення; формувати в учнів вміння переключатися на різні види діяльності; розвивати творче та логічне мислення, увагу, уяву учнів в умовах гри; розвивати різні види пам’яті (слухову і зорову), мовну здогадку, мовленнєву реакцію, навички імітації.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: Food. Літера Q.

Мета:
Дидактична: поглиблювати знання учнів про необхідність англійської мови; сформувати розуміння особливості свого мислення, збільшення пасивного словника дитини.

Розвиваюча: розвивати лексичні навички та навички мовлення; формувати в учнів вміння переключатися на різні види діяльності; розвивати творче та логічне мислення, увагу, уяву учнів в умовах гри; розвивати різні види пам’яті (слухову і зорову), мовну здогадку, мовленнєву реакцію, навички імітації.

Виховна : виховувати почуття ввічливості, чуйність у стосунках з товаришами, культуру мовлення; виховувати самостійність.

Обладнання: підручник, плакат-меню, віде-привітання, відео-кліп-пісня, відео-фізкультхвилинка, паперові грощі.
Хід уроку

І. Організаційний момент уроку.
1. Привітання. Фонетична розминка (пісня clap your hands), повідомлення теми та мети уроку.

-Take your sits. Glad to see you!

ІІ. Актуалізація опорних знань.

1). Гра “Meeting”.

T. Our game is “Meeting”. I’ll give you a ball and ask a question and your task answer it.

T: (кидає мяч) Hello, Kate! How are you?

P1: (ловить мяч) Hello! I’m fine, thank you. (кидає мяч учителеві)

T: (кидає мяч) What is your name?

P2: (ловить мяч) My name is Masha. (кидає мяч учителеві)

T: (кидає мяч) How old are you ?

P3: (ловить мяч) I’m seven. (кидає мяч учителеві)

T: (кидає мяч) Are you Max?

P4: (ловить мяч) No , I’m not. (кидає мяч учителеві)

-And now let’s sing the song “What is Your Name?”

2. Гра (хлоп, топ з кольорами Lego)

If you see yellow bricks – clap your hands.

If you see blue bricks – stomp your feet.

If you see orange bricks – stomp your feet.

If you see green bricks – clap your hands.

If you see red bricks – stomp your feet.

ІІІ. Основна частина.

1.Введення літери Q.

Запис звука літери Q (kju:)

2. Оживлення літери Q в зошиті, замальовування літери синім кольором

3. Приклад написання літери на дошці.

Фізкультхвилинка.

4. Введення нової лексики з теми «їжа»

5. Співання пісні What would you like?
-Про що була ця пісня?

-Яку їжу ви полюбляєте?

-А зараз ми з вами уявимо ніби ми з вами у кафе, де розмовляють лише англійською, подивіться на асортимент їжі в меню та роздає дітям іграшкові гроші.

-Що ви замовите у цьому кафе?

(вчитель демонструє плакат з їжею та цінами)

6. Робота в зошиті стр 38
Завдання 1. Знайди відмінності на малюнках. Порахуй і напиши.

Завдання 4. Напиши та прочитай
Завдання 3 Розфарбуй морозиво.

IV. Підсумок уроку. Рефлексія.

-Що ми робили сьогодні на уроці ? Що вам найбільше сподобалося?

-You worked hard at our lesson,so I`ll give you some marks.

-Have you any questions?

-Our lesson is over.Have a rest.

Підпис вчителя ______

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»