Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Побудова дисципліни у ЗДО: профілактика проблемної поведінки
»
Взяти участь Всі події

Фізичне виховання. Конспект 1 клас. Тема. Загальнорозвивальні вправи без предметів. «Човниковий» біг 4х9 м. Рухлива гра «Виклик номерів».

Фізичне виховання та спорт

Для кого: 1 Клас

19.07.2021

73

3

0

Опис документу:
Мета і завдання: 1. Ознайомлення та навчання із ходьбою на підвищеній опорі з різними положеннями рук, чергуючи з присіданнями, нахилами. 2. Навчати техніки виконання «Човникового» бігу 4х9 м. 3. Розвивати спритність у грі – естафеті «Виклик номерів» 4. Виховувати дисциплінованість, справедливість, організованість, сміливість, наполегливість.
Перегляд
матеріалу
Отримати код



Тема. Загальнорозвивальні вправи без предметів. Ходьба на підвищеній опорі з різними положеннями рук, чергуючи з присіданнями, нахилами. «Човниковий» біг 4х9 м. Танцювальні кроки: танцювальні імпровізаційні кроки. Рухлива гра «Виклик номерів»

Мета і завдання:

  1. Ознайомлення та навчання із ходьбою на підвищеній опорі з різними положеннями рук, чергуючи з присіданнями, нахилами.

  2. Навчати техніки виконання «Човникового» бігу 4х9 м.

  3. Розвивати спритність у грі – естафеті «Виклик номерів»

  4. Виховувати дисциплінованість, справедливість, організованість, сміливість, наполегливість.

Обладнання: свисток, крейда, кубики(4), гімнастична лавиця(2).

Місце проведення: спортзал.

















Частина

Уроку

Хід уроку

Дозу-

Вання

Організаційно-методичні

вказівки

1

2

3

4


1.Шикування в одну шеренгу

30 с

«Клас, в одну шеренгу шикуйсь!»

«Рівняйсь!»

«Струнко!»

2.Привітання з класом та знайомство

10-12с

«Добрий день!»

«Вільно!»

- Сьогодні урок з фізичного виховання проведу з вами я, звати мене Олеся Миколаївна.

3. Ознайомлення з метою і завданнями уроку

10 с

- На сьогоднішньому уроці ми з вами будемо вивчати ходьбу на підвищеній опорі з різними положеннями рук, чергуючи з присіданнями, нахилами та техніку виконання «Човникового бігу»

4.Види ходьби та бігу:

- звичайна ходьба








-звичайний біг


-звичайна ходьба



-ходьба на носках, руки вгору


-ходьба на пятках, руки за голову, лікті в сторони


-ходьба на зовнішній стороні стопи, руки на пояс


-ходьба на внутрішній стороні стопи, руки в сторони

- ходьба в повному присіді


-звичайна ходьба

- крок галопу вбік;

Зараз ми з вами вивчимо крок галопу вбік. Це танцювальний крок. Показую виконання. В.п ноги на ширині стопи, руки на поясі. На «раз» — крок правою ногою праворуч, на «і» — ковзним рухом підтягнути ліву ногу до правої, праву відвести вбік Вправу починаємо виконувати вправо з правої ноги.

-звичайний біг

-біг з високим підніманням стегна


-біг із захлестуваням гомілки

-звичайна ходьба

-звичайний біг




-звичайна ходьба


2-3 хв

10 с








30-40 с


8-10 с



10-12 с



8-10 с




8-10 с




8-10 с



7-8 с


7-8 с

7-8 с
















10 с

8-10 с



10 с

10 с

10 с


15 с

















« Праворуч поверніться!»

«Вліво, в обхід кроком-руш!»


«Біжимо в повільному темпі»


«Вдих через ніс, видихаємо ротом»


«Йдемо повільніше , руки прямі, вище на носках»


«На всю стопу не опускаємось»

«Спину тримаємо рівно»

«Лікті в сторони»


«Слідкуємо за поставою»

«Не поспішаємо»



«Слідкуємо за поставою»

«Не поспішаємо»


«Руки за голову» «Спину тримаємо рівно»

«Не збиваємось»


«На місті стій!», «Ліво-руч!», «Від правофлангових на витягнуті руки в ліво розімк-нись!»


Вказівка: крок робимо з носка на п’ятку, лівою ногою відштовхуємо праву ногу, спину тримаємо рівно.









«Біжимо в повільному темпі»

«Вище піднімаємо»



«Спину тримаємо рівно»



«Біжимо в повільному темпі» «Оббігаємо весь зал»

«Не поспішаємо»


«Звичайною ходьбою руш!»

«Руки вгору-вдих, вниз –видих»

Підготовча частина

6.Перешикування для проведення ЗРВ

7 хв

«Направляючий на місці»

«Клас стій! Раз-два!»

«Ліворуч поверніться, раз-два!»

«Клас, на перший, другий розподілись!»

«Перші номери, 1 крок вперед, руш!»

«Другі номери 3 кроки вперед.»

«Від правофлангових на витягнуті руки вліво розімк-нись »



Х Х Х Х Х Х Х Х

Х Х Х Х Х Х Х Х

Х







Х Х Х Х Х Х Х Х







Схема проведення

  • «В. п.»

  • «Вправу показую»

  • «В. п. прийміть!»

  • «Вправу починай»

  • «Стій!»



а)Колові оберти голови

В. п.- ноги на ширині стопи, руки на пояс;

1-4 – коловий оберт голови вліво;

5-8 – коловий оберт голови вправо ;


6-7 р


«Вправу показую»

«Темп повільний»

«Вправу в ліву сторону починай»



б)Кругові оберти в плечових суглобах:

В. п.- ноги на ширині стопи,руки до плечей;

1-4 –4 колові оберти вперед;

5-8 -4 колові оберти назад;

6-7 р

«Темп середній»


в)Нахил тулуба вліво-вправо:

В. п. – ноги на ширині плечей, руки на пояс;

1-2 – 2послідовні нахили вліво;

3-4 -2 послідовні нахили вправо

7-8 р

«Темп середній»

«Сильніше нахили»


г)Нахили тулуба вперед і назад:

В. п. – ноги на ширині плечей,руки на пояс;

1-2 – 2послідовні нахили вперед;

3-4 -2послідовні нахили назад.

д)Присідання:

В. п. – ноги на ширині стопи, руки на пояс;

1- присісти, руки витягнути вперед;

2- в.п.;

3- присісти, руки витягнути в сторони;

4 – в.п.

е)Підстрибування

В. п.- ноги на ширині стопи, руки на пояс; 1-2 – 2 стрибки на лівій нозі; 3-4 – 2 стрибки на правій нозі; 5-8 – стрибки на обох ногах;



5-6 р








6-7 р









5-6 р

«Темп середній»

«Нахили сильніше»







«Темп середній»

«Спина пряма»








«Темп поступово підвищуємо» «Стрибаємо м’ягко»
































Основна частина




1.Ознайомлення та навчання техніки ходьби на гімнастичній лаві з різними положеннями рук, чергуючи з присіданнями, нахилами.

а) організація учнів





б) показ та пояснення ходьби по гімнастичній лаві

Показую вправу: стаємо на гімнастичну лавку, починаємо йти , на раз - піднімаємо руки перед собою, на два – руки в сторони, на три - присіли, на чотири – встали, на п’ять – руки вгору, на шість – в сторони, на сім – вниз. Повертаємось і знову виконуємо вправу.


7-8 хв








30-40 с





1 хв




















2-3 рази

7-8 хв



7-8 хв




ХХХХХХ

Х

ХХХХХХ







Х










«Право-руч!», «В колону зімк-нись!», «Кругом!»










в) нагадування основних правил

г) виконання вправи


2. Ознайомлення з технікою виконання «Човникового бігу» 4х9 м.

а) організація учнів


б) показ та пояснення Вправу показую: ревком біжимо до другої лінії, зупиняємось боком, беремо один з двох дерев’яних кубиків, що лежать у колі, повертаємось бігом назад і ставимо його в стартове коло. Потім біг ревком за другим кубиком і, взявши його, повертаємось назад та ставимо в стартове коло, зупинившись боком. Закінчивши вправу, беремо кубики, ставимо у стартове коло, і стаємо в кінець колони.

в) нагадування основних правил




г) «Човниковий біг»




3. Розвиток спритності у грі-естафеті «Виклик номерів».


а) організація учнів до гри;

б) показ та пояснення гри

Я голосно називатиму який-небудь номер, наприклад «5». П`яті номера команд біжать до кубиків оббігають їх і повертаються на свої місця.


в) нагадування основних правил гри


г) проведення гри


д) аналіз гри




10-15 с


2-3 р



























15-20 с





3-4 р










15-20 с





1-2 хв














10-15 с





4-5 хв



1 хв

«Спина пряма», «Дивимось не вниз а перед собою»



Забираю гімнастичні лави. Малюю два півкола відстанню в 9 м. Розкладаю по два кубики в одно півколо.








«Друга колона на місті», «Перша колона право-руч!», «Один крок вперед!», «Ліво-руч!»












Вказівка: «Біг ревком.» «Зупинка боком.» «Кубик слід класти в півколо, а не кидати. Якщо кубик кидається, спроба не зараховується. Той хто перший поставить обидва кубики в півколо, приносить своїй команді одне очко. Виконуємо і закінчуємо вправу за сигналом свистка. »






«Називаю учням їх порядковий номер». «Хто перший оббіжить кубик і стане на своє місце той приносить своїй команді одне очко»











«Вибігають лише ті номери які я називаю».







«Перша команда набрала 10 очків і стали бронзовими призерами. Поаплодуємо їм.

Друга команда отримала трошки вищий бал з відривом у два очка, тобто 12 очків і вони сьогодні стали золотими призерами. Поаплодуємо їм»













Зключна частина

1.Шикування в одну шеренгу.






2.Релаксація під музичний супровід


3. Аналіз та підсумок уроку.





4.Організований вихід із залу.

10 с







30-40 с



30 с







30 с

«Кру-гом!». «Друга кроком-руш!». «Перша колона кроком- руш!». «На місті в одну шеренгу шикуйсь.». «Напра-во!»




Розповідь про сонячного зайчика.



- Що ми робили сьогодні на уроці?

- В яку гру ми сьогодні з вами грали?

- Що вам сподобалося найбільше?



- «Рівняйсь!»

- «Струнко!»

- «До побачення!»

- «Право-руч!»

- «В обхід до дверей кроком - руш!»



Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.