Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Т е м а. Є. Гуцало. Основні відомості про письменника. Оповідання “Лось”. Вічне протистояння добра і зла.
М е т а: коротко розповісти про життя і творчість письменника; розглянути жанрові особливості оповідання “Лось”; на матеріалі твору показати вічну боротьбу добра і зла; виховувати доброту, співчуття, милосердя; розвивати логічне мислення, вміння давати власну оцінку прочитаному.
Т и п у р о к у: урок вивчення нового матеріалу.
О б л а д н а н н я: портрет Є. Гуцала
І. Мотиваційний етап.
1. З’ясування емоційної готовності учнів до уроку (Графічне зображення настрою).
2. Актуалізація суб'єктного досвіду (Озвучення очікуваних результатів: “Чого я очікую від сьогоднішнього уроку? Від знайомства з творчіст Є. Гуцала?”
ІІ. Опрацювання навчального матеріалу.
Характеристика письменника за його портретом: Які риси притаманні цій людині? Чому ви так думаєте?
Розповідь учителя про Є.Гуцала.
Читання учнями оповідання Лось” із зупинками.
Написання невеличкої письмової роботи “Чому я хвилювався, читаючи оповідання “Лось”?”
Обговорення 3 – 4 робіт.
Складання плану твору (колективне)
Робота в парах:
а) парний переказ епізодів, які найбільше запам’яталися;
б) оцінка дій героїв твору:
Як учинок хлопчиків-підберезників характеризує їх?
Як ви оцінюєте дії Шпичака?
Кому з героїв ви симпатизуєте? Чому?
7. Доведіть, що твір “Лось” – це оповідання (Метод ПРЕС:
а) Я вважаю, що...
б) Тому що...
в) Наприклад, ....
г) Отже, ....)
ІІІ. Підсумок уроку
Домашнє завдання.
а) підготувати характеристику персонажів; б) намалювати ілюстрації до твору (за бажанням)
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»