Експрес - зошит для уроку української мови "Узагальнення та систематизація вивченого про числівник"

Опис документу:
Експрес - зошит для уроку української мови для учнів 6 класу на тему "Узагальнення та систематизація вивченого про числівник" . Метою уроку є поглиблення та систематизація знань учнів про числівники, особливостей їх відмінювання та написання; сприяння вдосконаленню вмінь та навичок учнів щодо вживання числівників, а за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу виховувати любов і повагу до рідного краю.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

УЧНЯ / УЧЕНИЦІ 6 КЛАСУ

______________________________________________

______________________________________________

Тема уроку :

«Узагальнення та систематизація вивченого про числівник»

  • ТРЕБА ЗНАТИ :

*морфологічні ознаки числівника, його синтаксичну роль;

*розряди числівників за значенням.

  • ТРЕБА ВМІТИ :

*розпізнавати числівники;

*утворювати й відмінювати числівники;

*правильно поєднувати числівники з іменниками;

*використовувати числівники в мовленні;

*висловлювати власну аргументовану думку.

  • ЦІНУВАТИ :

*красу та багатство рідного краю;

*безкорисливість, патріотизм, щирість, гуманізм.

МОВОЗНАВЧЕ ЛОТО

«Числівник,Україна і я»

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

питання про числівник

питання про Україну

питання про особисте

Розподільний диктант «Історія рідної країни»

Прості числівники

Складні числівники

Складені числівники

«Розгублений іменник»

П*ятсот тридцять три (стілець)_____________________________________

дев’яносто п’ять (гривня)_________________________________________

семеро(студент) _________________________________________________

двоє (киянин)______ _____________________________________________

обидва(брат)____________________________________________________

третина (читач) _________________________________________________

багато(виборець) _______________________________________________

одна шоста (аркуш) _____________________________________________

три й одна п’ята(метр) __________________________________________ півтори (сторінка) ____________________________________ __________ нуль(одиниця) _________________________________________________

двоє (вікно) ____________________________________________________

чотири з половиною (відсоток)____________________________________

тисяча (примірник) ______________________________________________

«Утвори прикметники з числівника та іменника»

Зразок : 20 днів – двадцятиденний

90 кілограмів – _______________________________________________

30 діб – _______________________________________________

40 хвилин – _______________________________________________

50 років – ______________________________________________

20 поверх – ______________________________________________

5 тисяч – ______________________________________________

10 метрів ______________________________________________

100 кілометрів – _____________________________________________

7 мільйонів – ______________________________________________

«Утвори збірні числівники»

5 ______________________________________________

7______________________________________________

15______________________________________________

20______________________________________________

30______________________________________________

11______________________________________________

35______________________________________________

«Фразеологічний лабіринт»

1.___________________________________________________

2.___________________________________________________

3.___________________________________________________

4.___________________________________________________

«Перекладач»

Четыре, пять, шестью, семь, семнадцать, семьсот, восемнадцать, пятьсот, одиннадцать, четыреста, миллион, миллиард, шестнадцатый, семидесятый, шестидесятники, сорок девятый, третысячный

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

«Потрібний відмінок»

Запишіть числівники у формі родового, давального та орудного відмінка.

I варіант - один , чотири , п’ятдесят, двісті , третій.

II варіант - сім , п’ять , сімдесят , п’ятсот, восьмий .

III варіант – три, дев’ять, сорок, сімсот, п’ятий

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Розбір числівника як частини мови

Деякі історики стверджують, що перші поселення на території Генічеська з’явилися ще у восьмому столітті до нашої ери.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Опитування «Шанс»

1.

Числівники 40, 90, 100 в родовому, даваль -ному й місцевому відмінках мають закінчення - а

Так ; ні

2.

У числівниках на позначення десятків (50 – 80) відмінюється тільки перша частина

Так ; ні

3.

У числівниках на позначення сотень ( 200 – 900) відмінюються обидві частини

Так ; ні

4.

У складених кількісних числівниках відмінюються і пишуться окремо всі складові частини

Так ; ні

5.

Числівники нуль, мільйон, мільярд відмінюються як прикметники

Так ; ні

6.

Деякі порядкові числівники відмінюються як прикметники

Так ; ні

Мої враження від завдань на уроці

!!!

(це було легко)

(все , як завжди)

???

(у мене виникли питання)

Оцінка за урок

самооцінка

Оцінка однокласника

Оцінка вчителя

Я, відомо, дуже знатний,
Кількість можу означати
І порядок при лічбі,
Підкажу мерщій тобі.
Чи який, чи котрий, скільки –
Запитай мене лиш тільки.
Щоб не буть багатослівним
Називаюсь я … (___________).

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
3
міс.
0
0
дн.
0
6
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!