• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • НУШ
  • Ефективне використання змішаних та дистанційних форм навчання в умовах нового формату освітньої діяльності

Ефективне використання змішаних та дистанційних форм навчання в умовах нового формату освітньої діяльності

НУШ

Для кого: 1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас

29.10.2020

704

28

0

Опис документу:
Презентація розроблена керівниками районного методичного об'єднання вчителів початкових класів міста Харкова. У роботі розглянуто особливості дистанційного та змішаного форматів навчання в початковій школі.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Тема: “Ефективне використання змішаних та дистанційних форм навчання в умовах нового формату освітньої діяльності” Бзот Л.Ю., Прокопенко О.О., вчит...
Слайд № 1

Тема: “Ефективне використання змішаних та дистанційних форм навчання в умовах нового формату освітньої діяльності” Бзот Л.Ю., Прокопенко О.О., вчителі Харківського ліцею №89

Організація дистанційного та змішаного навчання - виклик сьогодення
Слайд № 2

Організація дистанційного та змішаного навчання - виклик сьогодення

Дистанційний та змішаний формат навчання: простір можливостей
Слайд № 3

Дистанційний та змішаний формат навчання: простір можливостей

Дистанційне навчання Форма організації освітнього процесу, учасники якого віддалені один від одного і взаємодіють за допомогою сучасних цифрових те...
Слайд № 4

Дистанційне навчання Форма організації освітнього процесу, учасники якого віддалені один від одного і взаємодіють за допомогою сучасних цифрових технологій

Дистанційне навчання Синхронне співпраця в режимі реального часу перевага - можна залучати учасників у визначений час відео- чи аудіозв’язок, спілк...
Слайд № 5

Дистанційне навчання Синхронне співпраця в режимі реального часу перевага - можна залучати учасників у визначений час відео- чи аудіозв’язок, спілкування в чаті Важливо! Під час дистанційного навчання в синхронному режимі учасники нерухомо сидять біля екрана. Не забуваймо про чергування розумової активності з фізичною, гімнастику для очей. Асинхронне охоплює різноманітні засоби інформації, аудіо- та відеоуроки перевага - здобувачі освіти працюють у власному темпі та у зручний для себе час, забезпечується диференціація Важливо! Педагоги мають зазначити терміни виконання завдань, надати орієнтовний розклад занять.

ПОРІВНЯННЯ СИНХРОННОГО Й АСИНХРОННОГО ФОРМАТІВ
Слайд № 6

ПОРІВНЯННЯ СИНХРОННОГО Й АСИНХРОННОГО ФОРМАТІВ

Змішане навчання Організація освітнього процесу, що поєднує застосування технологій дистанційного навчання на очній формі
Слайд № 7

Змішане навчання Організація освітнього процесу, що поєднує застосування технологій дистанційного навчання на очній формі

. Змішане навчання - це персоналізоване навчання на основі компетентностей Змішане навчання Школа (очне навчання) Онлайн -навчання
Слайд № 8

. Змішане навчання - це персоналізоване навчання на основі компетентностей Змішане навчання Школа (очне навчання) Онлайн -навчання

Чому змішане? Доступ до мережі Інтернет Доступні віртуальні інструменти комунікації Наявність ґаджетів (ноутбук, планшет, смартфон)
Слайд № 9

Чому змішане? Доступ до мережі Інтернет Доступні віртуальні інструменти комунікації Наявність ґаджетів (ноутбук, планшет, смартфон)

Змішане навчання Основні компоненти: Живі події (передбачають частину звичної роботи “в аудиторії” з вчителями та іншими учнями. Онлайн-контент (са...
Слайд № 10

Змішане навчання Основні компоненти: Живі події (передбачають частину звичної роботи “в аудиторії” з вчителями та іншими учнями. Онлайн-контент (самостійне навчання). Учень(-ниця) самостійно опрацьовує матеріали у зручному для нього (неї) темпі та місці. Співпраця. Поєднує два ключових елементи: робота з однолітками і робота з вчителями. Співпраця може відбуватися як у класі під час виконання групових завдань, так і через електронну пошту чи соцмережі. Оцінка. Учні можуть стежити за своїм прогресом, а вчителі натомість — оцінювати їхні знання та корегувати процес навчання через індивідуальне інструктування. Додаткові матеріали. Додаткові матеріали можуть охоплювати роздруковані матеріали, інші ресурси тощо.

Змішане навчання Моделі змішаного навчання
Слайд № 11

Змішане навчання Моделі змішаного навчання

поштовх до розвитку кожного учня, вчителя і школи; нові форми та методи навчання; нові інструменти управлінської діяльності; підвищення рівня цифро...
Слайд № 12

поштовх до розвитку кожного учня, вчителя і школи; нові форми та методи навчання; нові інструменти управлінської діяльності; підвищення рівня цифрової та інформаційної компетентності як вчителів так і учнів; покращення матеріально- технічного оснащення для навчання за дистанційними технологіями; можливість навчання у будь-який час і будь де. Позитив: Success

Проблеми: матеріальне та технічне оснащення для навчання за дистанційними технологіями; різний рівень цифрової та інформаційної компетентності вчит...
Слайд № 13

Проблеми: матеріальне та технічне оснащення для навчання за дистанційними технологіями; різний рівень цифрової та інформаційної компетентності вчителів; неможливість проведення уроків у режимі реального часу для учнів початкової ланки без допомоги батьків; проблеми учнів самоорганізувати навчальний процес; відсутність живого спілкування та мовної практики. Success

Змішане навчання ЯКИЙ РІВЕНЬ ДОСТУПУ ДО ТЕХНОЛОГІЙ МАЮТЬ ВАШІ УЧНІ? ЯК ОБРАТИ МОДЕЛЬ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ? ЯКІ ПЕРЕВАГИ ТА ВИКЛИКИ ВПРОВАДЖЕННЯ ЗМІША...
Слайд № 14

Змішане навчання ЯКИЙ РІВЕНЬ ДОСТУПУ ДО ТЕХНОЛОГІЙ МАЮТЬ ВАШІ УЧНІ? ЯК ОБРАТИ МОДЕЛЬ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ? ЯКІ ПЕРЕВАГИ ТА ВИКЛИКИ ВПРОВАДЖЕННЯ ЗМІШАНИХ МОДЕЛЕЙ НАВЧАННЯ? Відповіді на ці питання можна знайти за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1pExncm5_YU8FbVTdVEB6sg0vQP8qtERq/view

Особливості підготовки до занять в умовах змішаного навчання
Слайд № 15

Особливості підготовки до занять в умовах змішаного навчання

Педагоги. Рівень цифрової грамотності, технічні можливості (наявність техніки, її якість, доступ до мережі Інтернет). Учні. Рівень ІК-компетентност...
Слайд № 16

Педагоги. Рівень цифрової грамотності, технічні можливості (наявність техніки, її якість, доступ до мережі Інтернет). Учні. Рівень ІК-компетентності, наявність ґаджетів, доступ до інтернет-ресурсів, рівень навчальних досягнень, індивідуальні особливості, рівень сформованості компетентності «навчання впродовж життя». Дорослі (батьки, бабусі, дідусі, старші брати, сестри тощо) рівень ІК-компетентності, наявність ґаджетів, доступ до мережі Інтернет, зацікавленість у допомозі дитині та можливості її надання (стан здоров’я, освіта тощо). Аналізуємо наші можливості

ВАЖЛИВО обрати оптимальний спосіб спілкування (зв’язку); визначити ключові теми для онлайн-опрацювання; продумати змістове наповнення; залучити бат...
Слайд № 17

ВАЖЛИВО обрати оптимальний спосіб спілкування (зв’язку); визначити ключові теми для онлайн-опрацювання; продумати змістове наповнення; залучити батьків до співпраці; розробити пам’ятки для учнів та батьків «Як організувати онлайн-навчання».

Крок 1. Визначте тему заняття Крок 2. Спрогнозуйте очікувані результати (конкретні, зрозумілі для дітей, досяжні, вимірювальні, сформульовані в тер...
Слайд № 18

Крок 1. Визначте тему заняття Крок 2. Спрогнозуйте очікувані результати (конкретні, зрозумілі для дітей, досяжні, вимірювальні, сформульовані в термінах діяльності дітей). Крок 3. Мотивуйте дітей до діяльності (проблемне запитання, цікавий факт, педагогічний артефакт тощо). Крок 4. Продумайте методику подачі нового матеріалу. Підготовка до проведення дистанційних занять

Підготовка до проведення дистанційних занять Крок 5. Доберіть приклади завдань з теми на кожен рівень засвоєння навчального матеріалу (репродуктивн...
Слайд № 19

Підготовка до проведення дистанційних занять Крок 5. Доберіть приклади завдань з теми на кожен рівень засвоєння навчального матеріалу (репродуктивний, продуктивний, творчий). Крок 6. Спроєктуйте домашнє завдання. Крок 7. Знайдіть в інтернеті матеріали для організації самостійної роботи учнів: відео, інтерактивні завдання, тренажери або створіть контент самостійно. Пам'ятайте про академічну доброчесність!

заохочувати і хвалити дітей, коли бачите, що робота виконана самостійно, хоч і не ідеально давати робочі завдання, де рівень складності наростає ві...
Слайд № 20

заохочувати і хвалити дітей, коли бачите, що робота виконана самостійно, хоч і не ідеально давати робочі завдання, де рівень складності наростає від елементарного до дуже складного (якщо дитина виконала завдання лише до половини, дякувати за зроблену роботу і пояснити складніший матеріал додатково) давати індивідуальні завдання кожному хоча б раз на кілька тижнів давати завдання з готовими відповідями з проханням спробувати спочатку виконати завдання самостійно, не підглядаючи, а якщо щось незрозуміло — звернутися за роз’ясненнями до педагога давати завдання, які передбачають власні міркування та висловлення власної думки дитини, а не вибір з готових відповідей АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ І ПРОБЛЕМА СПИСУВАННЯ Дії педагога:

Засоби та інструментарій дистанційного та змішаного навчання
Слайд № 21

Засоби та інструментарій дистанційного та змішаного навчання

Дистанційне Навчання Синхронний формат
Слайд № 22

Дистанційне Навчання Синхронний формат

Дистанційне Навчання Асинхронний формат
Слайд № 23

Дистанційне Навчання Асинхронний формат

Поширені веб-ресурси для дистанційного навчання Платформа Moodle (https://moodle.org/) Платформа Google Classroom (https://classroom.google. com) Z...
Слайд № 24

Поширені веб-ресурси для дистанційного навчання Платформа Moodle (https://moodle.org/) Платформа Google Classroom (https://classroom.google. com) Zoom (zoom.us/download) Classtime (https://www.classtime.com/uk/) ClassDojo (https://www.classdojo.com/uk-ua/signup/) LearningApps.org (LearningApps.org) Erudito (erudito.com.ua)

Взаємодія всіх учасників освітнього процесу — один з найважливіших факторів успішного функціонування будь-якої шкільної спільноти. В умовах дистанц...
Слайд № 25

Взаємодія всіх учасників освітнього процесу — один з найважливіших факторів успішного функціонування будь-якої шкільної спільноти. В умовах дистанційного навчання, коли вчителі й учні не можуть бути поруч, взаємодія між усіма учасниками освітнього процесу: адміністрацією школи, вчителями, учнями та батьками - набуває особливої важливості!

Завдання батьків — створити умови, щоб дитина могла навчатися вдома. Завдання вчителів — навчати і давати зворотній зв'язок.
Слайд № 26

Завдання батьків — створити умови, щоб дитина могла навчатися вдома. Завдання вчителів — навчати і давати зворотній зв'язок.

Сервіси, ресурси, методи навчання у дистанційному та змішаному форматі для учнів початкової школи
Слайд № 27

Сервіси, ресурси, методи навчання у дистанційному та змішаному форматі для учнів початкової школи

Слайд № 28

Форма організації освітнього процесу, учасники якого віддалені один від одного і взаємодіють за допомогою сучасних цифрових технологій
Слайд № 29

Форма організації освітнього процесу, учасники якого віддалені один від одного і взаємодіють за допомогою сучасних цифрових технологій

Форма організації освітнього процесу, учасники якого віддалені один від одного і взаємодіють за допомогою сучасних цифрових технологій
Слайд № 30

Форма організації освітнього процесу, учасники якого віддалені один від одного і взаємодіють за допомогою сучасних цифрових технологій

Форма організації освітнього процесу, учасники якого віддалені один від одного і взаємодіють за допомогою сучасних цифрових технологій
Слайд № 31

Форма організації освітнього процесу, учасники якого віддалені один від одного і взаємодіють за допомогою сучасних цифрових технологій

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ Навчання вдома: практичні поради для вчителів від психологині Світлани Ройз https://nus.org.ua/articles/navchannya-vdoma-praktych...
Слайд № 32

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ Навчання вдома: практичні поради для вчителів від психологині Світлани Ройз https://nus.org.ua/articles/navchannya-vdoma-praktychni-porady-dlya-vchyteliv-vid-psyhologyni-svitlany-rojz /  Як технічно організувати дистанційне навчання — покрокова інструкція https://nus.org.ua/articles/yak-tehnichno-organizuvaty-dystantsijne-navchannya-pokrokova-instruktsiya/   35 інструментів для дистанційного навчання — добірка НУШ https://nus.org.ua/articles/30-instrumentv-dlya-dystantsijnogo-navchannya-dobirka-nush/   Практики та підходи до дистанційного навчання — рекомендації для вчителів https://nus.org.ua/articles/praktyky-ta-pidhody-do-dystantsijnogo-navchannya-rekomendatsiyi-dlya-vchyteliv/   Чотири сервіси, які допоможуть організувати дистанційне навчання https://nus.org.ua/articles/chotyry-servisy-yaki-dopomozhut-organizuvaty-dystantsijne-navchannya/   Як працювати в Google-класі: покрокова інструкція https://nus.org.ua/articles/yak-pratsyuvaty-v-google-klas-pokrokova-instruktsiya/  Як використовувати YouTube у дистанційному навчанні https://nus.org.ua/articles/yak-vykorystovuvaty-youtube-u-dystantsijnijnomu-navchanni/  Дистанційне навчання в 3–4 класах: інструкції, приклади уроків та комунікації з батьками https://nus.org.ua/articles/dystantsijne-navchannya-v-3-4-klasi-instruktsiyi-pryklady-urokiv-ta-komunikatsiyi-z-batkamy/ 

ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА Презентацію створено на основі матеріалів онлайн-курсу для вчителів та керівників шкіл «Про дистанційний та змішаний формати на...
Слайд № 33

ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА Презентацію створено на основі матеріалів онлайн-курсу для вчителів та керівників шкіл «Про дистанційний та змішаний формати навчання» https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:MON-DECIDE+1+2020/about

Дякуємо за увагу!
Слайд № 34

Дякуємо за увагу!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.