Довідка про стан виконання режиму дня вихованців дошкільних груп

Опис документу:
Під час перевірки було встановлено, що вихователями груп проводиться систематична, планомірна робота по режимних моментів вихованню та рухової активності згідно Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» та програми розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт».

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Довідка

про стан виконання режиму дня вихованців дошкільних груп

Комісією в складі директора Владімірової С.А. вихователя-методиста Буйніч С.В., старшої медичної сестри Михалевської О.Г ., з 08 по 21 січня 2018 року проведено тематичну перевірку виконання режиму дня вихованців всіх дошкільних груп.

Під час перевірки було встановлено, що вихователями груп проводиться систематична, планомірна робота по режимних моментів вихованню та рухової активності згідно Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» та програми розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт».

Правильно організований режим є найважливішою умовою успішного фізичного виховання. В результаті ритмічного повторення всіх складових елементів режиму (харчування, сну, ігор, занять, прогулянок) у дітей утворюються міцні динамічні стереотипи життєдіяльності, що полегшують перехід від однієї її виду до іншого.

Дотримання режиму сприятливо впливає на нервову систему дитини і на протікання всіх фізіологічних процесів в організмі.

Вимоги до режиму дня визначаються психофізіологічними особливостями віку, завданнями виховання, довколишніми умовами.

В закладі створені всі необхідні умови для проведення режимних вимог, встановлених відповідно до завдань виховання і вікових особливостей дошкільників. Дотримання режиму сприяє вихованню здорових, бадьорих, діяльних і дисциплінованих дітей і дозволяє успішно вирішувати завдання всебічного розвитку і підготовки їх до школи.

Вихователі всіх дошкільних груп заздалегідь продумують і добре організовують проведення ранкового прийому дітей яке має велике значення в режимі дня.

Привітна зустріч їх вихователем впливає на настрій, працездатність, дисциплінованість .

Також кожен педагог заздалегідь продумує, як організувати діяльність дітей, зайняти їх корисними справами в період від прийому до підготовки до сніданку.(Ігри, спостереження, бесіди, дослідницька діяльність , індивідуальна робота, трудові доручення)

Закінчивши прийом дітей, вихователі старшої та середньої дошкільної групи перевіряють роботу чергових в куточку природи і запрошують дітей на ранкову гімнастику, яка проводиться у всіх групах в добре провітреному приміщенні (згідно розкладу).

Після гімнастики ретельна починається підготовка до сніданку. Діти виконують правила особистої гігієни .

Належна увагу в закладі приділяється правильно організованому харчуванню. Це сприяє правильному зростанню і розвитку дитини. Після сніданку вихователі всіх вікових груп ретельно готуються до занять ( відповідно розкладу)

Невід’ємного частиною є прогулянка – це один з режимних процесів першої половини дня. У всіх вікових групах для перебування дітей на свіжому повітрі відводиться приблизно однакова кількість часу.

Всі педагоги методично правильно організовують прогулянки які допомагають здійснювати завдання всебічного розвитку дітей.

Провідне місце на прогулянці відводять іграм, переважно рухливим. Окрім рухливих ігор і окремих вправ в основних рухах, на прогулянці також організуються і спортивні розваги (вправи).

Під час прогулянки приділяється велика увага трудовій діяльності дітей, також спостереженням (заздалегідь планованим) за природними явищами і суспільним життям.

Після прогулянки діти повертаються в групові кімнати і готуються до обіду.

Невід’ємною частиною режиму є сон. Він відновлюючи працездатність організму, має велике значення для збереження здоров'я. Особливо важливий нормальний сон для маленьких дітей.

Підготовка дітей до сну і час підйому використовується педагогом для виховання у них культурно-гігієнічних навиків і розвитку самостійності.

У другій половині дня в ході підйому дітей, умивання, полуденку, підготовки і проведення прогулянки продовжується виховання культурно-гігієнічних навиків, самостійності у дітей, формування у них вольових і моральних якостей особи.

Режиму другої половини дня відводить достатньо часу для ігор, а в старших групах - і для залучення дітей до праці.

У вечірні години вихователями постійно проводиться робота з батьками: бесіди, індивідуальні і групові консультації, збори, семінари і практикуми.

Основним видом діяльності для дітей в другій половині дня є гра. Діти граються індивідуально, невеликими групами і всією групою. В цей час організовуються вихователями всі види цікавих ігор ( сюжетних, дидактичних , рухливих).

Але поряд з позитивним є ряд недоліків:

  • Не завжди ретельно продумана ігрова діяльність, дослідницько-пошукова, прогулянки, а особливо тематичні.

  • вимагає вдосконалення контроль за проведенням загартовуючи процедур;

З метою усунення недоліків пропонується:

  1. Продумувати заздалегідь ігрову діяльність, дослідницько- пошукову, тематичні прогулянки.

  2. Поповнити ігрову базу відповідно віковим категоріям дітей.

  3. Для розвитку мовлення і поповнення звукової культури постійно організовувати вечори загадок, казок.

  4. Разом із старшою медичною сестрою розробити план проведення загартовуючих процедур, використовувати різні методики оздоровлення.

Комісія: Директор ________ С.А. Владімірова

Вихователь-методист ________ С.В. Буйніч

Медсестра сестра ________ О.Г. Михалевська

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
2
міс.
2
8
дн.
0
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!