+ Додати матерiал
і отримати
безкоштовне
свідоцтво
! В а ж л и в о
Предмети »

Довідка про результати перевірки зошитів учнів початкових класів

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Довідка

про результати перевірки зошитів учнів початкових класів

Переїзнянської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів

Зошит – обов’язковий атрибут навчання школяра. Адміністрацією школи ---- року була здійснена перевірка ведення учнівських зошитів учнями початкової школи з української мови, математики та одного комплекту зошитів для контрольних робіт.

Мета перевірки: виявити якість перевірки зошитів учителями початкових класів, дотримання єдиного орфографічного режиму та виявити ефективність роботи вчителів з підвищення орфографічної пильності учнів.

Перевірка зошитів показала, що в кращому стані зошити учнів --- класу (вчитель ----), ---- класу (вчитель ----) та ---- класу (вчитель ----). Єдиний орфографічний режим дотримується. Всі зошити учнів підписані правильно, зовнішній вигляд відмінний, на всіх зошитах є обкладинки. Ведеться серйозна робота над каліграфією учнів початкової школи. Кожна робота учнів перевірена класними керівниками.

У 1 класі (вчитель ----) на уроках навчання грамоти учні працюють в прописах з калькою та в зошитах з кісною лінією. Вчитель кожну учнівську роботу перевіряє систематично. Обов’язково на полях або після роботи прописує зразки правильного написання літер та їх з’єднання. Щоб навчити першокласників орієнтуватися у розлініюванні зошита, вчитель паралельно практикує виконання окремих завдань у шкільних зошитах з таким самим розлініюванням, привчає своїх вихованців до єдиного орфографічного режиму (пропуску ліній та клітинок після кожного виду діяльності). Під час перевірки ------ помічає зауваження, наприклад, «Чудово», «Ти можеш краще», «Досить вдало», «Молодець». В зошитах з математики вчителем прописуються зразки цифр, перевірені всі роботи, помічені перші спроби першокласників виконувати графічні роботи. Але естетичне ведення вимагає кращого, багато перекреслень, неохайних записів.

У 2 класі (вчитель ----) учнівські роботи вчителем перевіряються не систематично: з української мови немає жодної оцінки у зошитах -------, одні тільки словесні висловлювання «Дуже погано», «Не старалась», «Можеш краще». Не прослідковується в системі робота на уроках мови з каліграфічної хвилинки, дуже рідко вчитель виносить на поля зразки правильного написання та з’єднання літер, адже це тільки другий клас, зразок написання вчителем має важливе місце в зошиті учня. В більшості учнівських робіт графічно неправильно написані літери або цифри, погана каліграфія свідчить про не усвідомлення учнями алгоритму дії під час написання мовних та математичних знаків, тому під час роботи над графічними помилками варто запропонувати учням аналітичні вправи для поелементного аналізу та синтетичні – на конструювання різних літер з однакових елементів. Відсутні оцінки за ведення зошита з української мови.

У 3 класі (вчитель--------) зошити перевіряються вчителем систематично та виставляються оцінки за ведення зошитів, наявні коректні зауваження « Як гарно, чисто, охайно», «Кресли під лінійку». В зошитах з української мови -------- на поля виносить стилістичні і лексичні помилки, а пунктуаційні – виправляє власноруч. За такої чіткої організації перевірки письмових робіт в учнів формуються вміння здійснювати самоперевірку, надавати взаємодопомогу. Зошити для контрольних робіт мають зразковий зовнішній вигляд: витримується одна кольорова гама, правильні підписи, зошити обгорнені. Проте школярі допускають багато виправлень та перекреслень. Після кожної контрольної роботи зроблений аналіз над помилками, після якого стоїть підпис вчителя.

Вчителем ------- невчасно здані зошити учнів 4 класу на перевірку. Вчитель перевіряє зошити, прописує окремим учням зразки правильного з’єднання літер та цифр, на поля виносить типи помилок, у підписах робить виправлення (правильне написання назви предмета, школи, прізвища), проте є ряд зауважень. Зошити для контрольних робіт підписані вчителем, а не учнями. В зошитах для контрольних робіт з української мови після 4 видів перевірних робіт: 2 диктантів, 1 мовної теми і 1 контрольного списування в усіх учнів відсутні роботи над помилками. У роботах ---------- виправлення неохайні, перекреслення цілих речень, навіть, є класна робота , яка виконана в стилі аплікації, за яку стоїть оцінка «сім». Контрольна робота з математики написана 07.02. і до сих пір не перевірена, хоча на момент перевірки це було 15.02. Не систематично, а вибірково виконують учні аналіз контрольної роботи. В робочих зошитах з математики вчитель виставляє оцінки за ведення зошитів, але не в системі. При перевірці різних видів робіт вчитель допускає пропуски граматичних помилок, учні не витримують єдиних орфографічних вимог щодо оформлення письмових робіт.

Рекомендації:

  1. Вчителям початкових класів:

    1. систематично проводити роботу над помилками, як після класних, так і після контрольних робіт;

    2. в письмових роботах учнів вказувати вид роботи (словниковий диктант, творча робота);

    3. відстежувати правильність підпису учнями зошитів, більше уваги звертати на охайність його ведення.

  2. Вчителям -------------------:

    1. систематично проводити каліграфічну хвилинку на уроці та прописувати в зошитах зразки букв, з’єднання букв, написання слів, вимогливіше оцінювати каліграфію учнів під час перевірки письмових робіт;

    2. подати на повторну перевірку зошити до ___________.

  3. Заступнику директора з навчально-виховної роботи результати повторної перевірки оформити наказом.

Заступник директора з НВР Н.В.Сідова

Ознайомлені:

Опис документу:
Мета перевірки: виявити якість перевірки зошитів учителями початкових класів, дотримання єдиного орфографічного режиму та виявити ефективність роботи вчителів з підвищення орфографічної пильності учнів.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Правове регулювання освіти осіб з особливими потребами»
Байталюк Ольга Михайлівна
24 години
490 грн
490 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти