Досвід роботи “Розвиток у дітей зображувальних вмінь та навичок різними техніками малювання.”

Опис документу:
Досвід роботи: “Розвиток у дітей зображувальних вмінь та навичок різними техніками малювання”. Розкрити у дітей здатність відчуття кольору, гармонію його в природі, мистецтві, навколишньому просторі. Виховувати бажання досліджувати, експерементувати, відтворювати красу в кольорі. Автор: Городнюк Наталії Володимирівни

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Презентація досвіду роботи вихователя ДНЗ №1 “Дзвіночок” Городнюк Наталії Володимирівни
Слайд № 1

Презентація досвіду роботи вихователя ДНЗ №1 “Дзвіночок” Городнюк Наталії Володимирівни

Тема досвіду: “Розвиток у дітей зображувальних вмінь та навичок різними техніками малювання.”
Слайд № 2

Тема досвіду: “Розвиток у дітей зображувальних вмінь та навичок різними техніками малювання.”

Слайд № 3

ШЛЯХИ ВИРІШЕННЯ
Слайд № 4

ШЛЯХИ ВИРІШЕННЯ

Методи та прийоми наочні розгляд творів мистецтва; розгляд елементів зображення,кольорової гами; показ прийомів зображення cловесні бесіди; пояснен...
Слайд № 5

Методи та прийоми наочні розгляд творів мистецтва; розгляд елементів зображення,кольорової гами; показ прийомів зображення cловесні бесіди; пояснення прийомів зображення; обговорення композицій, колористичного вирішення; використання художнього слова, музичних творів; аналіз робіт ігрові сюрпризні моменти; створення ігрових ситуацій; сюжетні заняття; дидактичні ігри оволодіння практичними навичками, умінням створення зображення нетрадиційним способом та нетрадиційними матеріалами

Організаційні принципи, які використовую у роботі
Слайд № 6

Організаційні принципи, які використовую у роботі

Організація розвивального середовища культура Облаштування робо- чого місця . Наявність допоміжних матеріалів . Ігрові художньо-дидак- тичні вправи...
Слайд № 7

Організація розвивального середовища культура Облаштування робо- чого місця . Наявність допоміжних матеріалів . Ігрові художньо-дидак- тичні вправи . Облаштування студії . Заняття (різні види) . Інтеграція видів образо- творчості . Оцінювання робіт . Відвідування художніх виставок та музеїв . Організація спільних художніх виставок дітей та батьків. сфери життєдіяльності

я сам природа Формувати позитивну самооцінку . Навчити дитину передава- ти свої думки, враження через художній образ . Виявляти елементи твор- чост...
Слайд № 8

я сам природа Формувати позитивну самооцінку . Навчити дитину передава- ти свої думки, враження через художній образ . Виявляти елементи твор- чості . Щоденні спостереження у природі . Дослідження природних матеріалів . Експерименти з природ- ним матеріалом .

Програми навчання дітей образотворчій діяльності
Слайд № 9

Програми навчання дітей образотворчій діяльності

Слайд № 10

Мета програми
Слайд № 11

Мета програми

Слайд № 12

”Барви надхнення”
Слайд № 13

”Барви надхнення”

Методичні рекомендації щодо організації роботи гуртка з образотворчої діяльності. Роботу гуртка доречно розпочинати з 2-ї молодшої групи. Заняття р...
Слайд № 14

Методичні рекомендації щодо організації роботи гуртка з образотворчої діяльності. Роботу гуртка доречно розпочинати з 2-ї молодшої групи. Заняття рекомендується проводити два рази на місяць. Тривалість занять повинна відповідати вікові дітей. Ефективно залучати до роботи 10-12 дітей. Найдоцільніше проводити гурткову роботу в другій половині дня. Для розкриття потенційних можливостей дитини необхідно ство- рити відповідну матеріальну базу. Ознайомлювати дітей з різноманітними техніками відповідно до вікових можливостей та інтересів. Важливо не обмежувати дітей у виборі кольору, матеріалу. Демонструвати всі можливі варіанти у доступній для дітей формі.

Не перевантажувати і не стомлювати дітей. Літературні та музичні твори допоможуть створити творчу атмосферу. Варто розглядати роботи разом з дітьми...
Слайд № 15

Не перевантажувати і не стомлювати дітей. Літературні та музичні твори допоможуть створити творчу атмосферу. Варто розглядати роботи разом з дітьми та давати позитивну оцінку. Не можна порівнювати роботи дітей. Важливо надавати дітям можливість проявляти самостійність- досліджувати, експериментувати. Варто враховувати набутий дітьми досвід. Доцільно організовувати виставки робіт.

План гуртка “Чарівні барви”
Слайд № 16

План гуртка “Чарівні барви”

Слайд № 17

Оригінальні техніки малювання
Слайд № 18

Оригінальні техніки малювання

Слайд № 19

Слайд № 20

Слайд № 21

Прогнозовані результати
Слайд № 22

Прогнозовані результати

Слайд № 23

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з БІОЛОГІЇ залишилося:
0
4
міс.
1
4
дн.
0
1
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!