Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Презентація досвіду роботи вихователя ДНЗ №1 “Дзвіночок” Городнюк Наталії Володимирівни
Тема досвіду: “Розвиток у дітей зображувальних вмінь та навичок різними техніками малювання.”
ШЛЯХИ ВИРІШЕННЯ
Методи та прийоми наочні розгляд творів мистецтва; розгляд елементів зображення,кольорової гами; показ прийомів зображення cловесні бесіди; пояснення прийомів зображення; обговорення композицій, колористичного вирішення; використання художнього слова, музичних творів; аналіз робіт ігрові сюрпризні моменти; створення ігрових ситуацій; сюжетні заняття; дидактичні ігри оволодіння практичними навичками, умінням створення зображення нетрадиційним способом та нетрадиційними матеріалами
Організаційні принципи, які використовую у роботі
Організація розвивального середовища культура Облаштування робо- чого місця . Наявність допоміжних матеріалів . Ігрові художньо-дидак- тичні вправи . Облаштування студії . Заняття (різні види) . Інтеграція видів образо- творчості . Оцінювання робіт . Відвідування художніх виставок та музеїв . Організація спільних художніх виставок дітей та батьків. сфери життєдіяльності
я сам природа Формувати позитивну самооцінку . Навчити дитину передава- ти свої думки, враження через художній образ . Виявляти елементи твор- чості . Щоденні спостереження у природі . Дослідження природних матеріалів . Експерименти з природ- ним матеріалом .
Програми навчання дітей образотворчій діяльності
Мета програми
”Барви надхнення”
Методичні рекомендації щодо організації роботи гуртка з образотворчої діяльності. Роботу гуртка доречно розпочинати з 2-ї молодшої групи. Заняття рекомендується проводити два рази на місяць. Тривалість занять повинна відповідати вікові дітей. Ефективно залучати до роботи 10-12 дітей. Найдоцільніше проводити гурткову роботу в другій половині дня. Для розкриття потенційних можливостей дитини необхідно ство- рити відповідну матеріальну базу. Ознайомлювати дітей з різноманітними техніками відповідно до вікових можливостей та інтересів. Важливо не обмежувати дітей у виборі кольору, матеріалу. Демонструвати всі можливі варіанти у доступній для дітей формі.
Не перевантажувати і не стомлювати дітей. Літературні та музичні твори допоможуть створити творчу атмосферу. Варто розглядати роботи разом з дітьми та давати позитивну оцінку. Не можна порівнювати роботи дітей. Важливо надавати дітям можливість проявляти самостійність- досліджувати, експериментувати. Варто враховувати набутий дітьми досвід. Доцільно організовувати виставки робіт.
План гуртка “Чарівні барви”
Оригінальні техніки малювання
Прогнозовані результати
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»