Досвід роботи "Формування інформаційної компетентності учнів у процесі вивчення шкільного курсу географії"

Географія

Для кого: Дорослі

18.10.2021

57

2

0

Опис документу:

У презентації узагальнено досвід роботи вчителя географії з теми "Формування інформаційної компетентності учнів у процесі вивчення шкільного курсу географії". Тематика досвіду є дуже актуальною, особливо в умовах дистанційного навчання.

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДОСВІДУ РОБОТИ вчителя географії КЗШ І-ІІІ ступенів № 65 Линькової Наталії Афанасіївни 2021 р.
Слайд № 1

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДОСВІДУ РОБОТИ вчителя географії КЗШ І-ІІІ ступенів № 65 Линькової Наталії Афанасіївни 2021 р.

Формування інформаційної компетентності учнів у процесі вивчення шкільного курсу географії Тема досвіду:
Слайд № 2

Формування інформаційної компетентності учнів у процесі вивчення шкільного курсу географії Тема досвіду:

Найважливішою умовою, яку висуває сучасне інформаційне суспільство до школи, є конкурентоспроможність випускника, набуття ним таких якостей, як сам...
Слайд № 3

Найважливішою умовою, яку висуває сучасне інформаційне суспільство до школи, є конкурентоспроможність випускника, набуття ним таких якостей, як самостійно, критично і творчо мислити; грамотно працювати з інформацією (вміти збирати певні факти, аналізувати їх, робити ґрунтовні об`єктивні висновки; вирішувати певні задачі), адже на сьогодні — це один із найважливіших чинників успішності молодої людини. Інформаційна компетентність – це сукупність компетенцій, пов’язаних із роботою з інформацією у всіх її формах і представленнях, які дозволяють ефективно користуватись інформаційними технологіями різних видів як у традиційній друкованій формі, так і комп’ютерними телекомунікаціями, працювати з інформацією в різних її формах і представленнях як у повсякденному житті, так і в професійній діяльності.

Дуже важливо навчити учнів самостійно добувати знання з різних географічних джерел: карт, таблиць, графіків, діаграм, тексту.
Слайд № 4

Дуже важливо навчити учнів самостійно добувати знання з різних географічних джерел: карт, таблиць, графіків, діаграм, тексту.

З геогра­фічної карти можна одержати вели­чезну кількість інформації. Навчивши дитину отриму­вати знання, ми розв’язуємо задачу розвитку творчого м...
Слайд № 5

З геогра­фічної карти можна одержати вели­чезну кількість інформації. Навчивши дитину отриму­вати знання, ми розв’язуємо задачу розвитку творчого мислення. Учня необхідно навчити критично мис­лити, тобто контролювати інфор­мацію, ставити її під сумнів, об’єд­нувати, переробляти або відкидати.

Комп’ютерне забезпечення до уроку дає змогу  змоделювати  різні явища  мультимедійними засобами, що сприяє кращому розумінню учнями природи дослідж...
Слайд № 6

Комп’ютерне забезпечення до уроку дає змогу  змоделювати  різні явища  мультимедійними засобами, що сприяє кращому розумінню учнями природи досліджуваного явища, розвиває їх мислення, зорову пам’ять, уміння спостерігати та аналізувати побачене. Для покращення візуального сприйняття навчальної інформації учнями, я долучаю їх до: перегляду відеофільмів та презентацій за темою уроку; роботи з географічною номенклатурою за інтернет-картами та ГІС; розгадування ребусів, створених вчителем за допомогою генератору ребусів; онлайн-тестування (працюючи з функціоналом онлайн-тестів на освітянських платформах «На Урок», «Всеосвіта», використовуючи як авторські тести, так і створені колегами).

Активізувати пізнавальну діяльність учнів допомагають завдання з використанням хмаринок слів, створених в редакторі WorldCloud.pro. Хмарки слів, аб...
Слайд № 7

Активізувати пізнавальну діяльність учнів допомагають завдання з використанням хмаринок слів, створених в редакторі WorldCloud.pro. Хмарки слів, або хмарки тегів – надзвичайно популярний різновид текстів «нової природи». Використовувати хмаринки слів можна з різною метою, враховуючи певні дидактичні цілі, що реалізує вчитель: в хмару можна зашифрувати тему уроку, хмара слугує в якості опорного конспекту для подачі нового матеріалу чи його узагальнення, за її допомогою учні можуть виокремити пари слів, що асоціативно пов’язані між собою, повторити терміни, опрацювати географічну номенклатуру тощо. Коли учні отримають певний досвід роботи з хмаринками слів, вони їх можуть створювати самостійно.

Учні краще запам’ятовують назви географічних об’єктів, їх розташування на карті, формують вміння співвідносити місцезнаходження одних об’єктів, вик...
Слайд № 8

Учні краще запам’ятовують назви географічних об’єктів, їх розташування на карті, формують вміння співвідносити місцезнаходження одних об’єктів, виконуючи інтерактивних вправи на платформах LearningApps. На вище вказаній платформі вчителю можна знайти або самому створити інтерактивні вправи, як для закріплення отриманих знань, так і перевірки рівня опанування учнями теоретичного та картографічного матеріалу.

Систематичне використання інформаційних технологій як джерел географічних знань дозволив здобувачам освіти під керівництвом вчителя легко перейти н...
Слайд № 9

Систематичне використання інформаційних технологій як джерел географічних знань дозволив здобувачам освіти під керівництвом вчителя легко перейти на дистанційне навчання. Учні із задоволенням приймали участь у фоточеленджах, долучалися до проведення інтернет конференцій із актуальних питань сьогодення.

Завдяки сучасним технічним засобам учні мають можливість не тільки перевірити якість знань, отриманих на уроках географії, долучившись до участі в ...
Слайд № 10

Завдяки сучасним технічним засобам учні мають можливість не тільки перевірити якість знань, отриманих на уроках географії, долучившись до участі в різноманітних інтернет-конкурсах та інтернет-олімпіадах всеукраїнського рівня, але й отримати заслужені нагороди (дипломи, сертифікати, подяки).

Досягнення учнів – гордість вчителя
Слайд № 11

Досягнення учнів – гордість вчителя

Результативність роботи вчителя
Слайд № 12

Результативність роботи вчителя

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили