Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Сьогодні ми не будемо всі разом пригадувати способи словотвору. Для цього попрацюємо в групах і створимо «Ефект народження правила», тим більше що у ваших підручниках теоретичного матеріалу про способи творення прикметників немає.
Учитель:Ви помітили, що у вас на партах лежать квіточки. Скажіть,
ви знаєте під яким знаком Зодіаку ви народилися? А чи знаєте ви, що крім зодіакального гороскопу існує і квітковий. Я підготувала для кожного з вас квіточку, яку символізуєте ви за квітковим гороскопом. Давайте об'єднаємось у групи за кольорами квітів.
1 група - червоний
2 група - жовтий
3 група – блакитний
4 група - фіолетовий
Завдання групам : уважно вивчити слова на картках, які я вам роздам. Пригадайте способи словотвору і спробуйте визначити , яким способом утворені ваші прикметники. Рішення групи запишіть на квітці. Саме вона допоможе нам створити «Віночок словотвору».
(На дошці — віночок із стрічками без квіток)
2. Створення віночку учнями
І я прикріплю свою квіточку на віночок. Але на моїй квітці стоїть ?. Як ви думаєте, чому? Тому, що ми не розглянули ще одного способу творення прикметників. Але це я залишу на наступний урок. Якщо хочете мені допомогти на наступному уроці, пригадайте, який спосіб ми сьогодні не назвали, а він можливий у прикметника.
Роздатковий матеріал
1 картка - малесенький, білуватий, зимовий.
2 картка – пришкільний, невисокий, безкрилий.
3 картка - закарпатський, заобрійний, нечисленний.
4 картка - дзвінкоголосий, жовто-блакитний, довгоногий.
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»