Дослід з повітрям: "Хто розбудив китеня?"

Дошкілля

25.03.2020

311

8

0

Опис документу:
Ознайомити з тим, що всередині людини є повітря, і виявити його. Розширювати кругозір дитини, учиться володіти своїм тілом та окремими органами. Розвивати пізнавальний інтерес. Стимулювати допитливість та інтерес до пізнання природи.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Вересень III тиждень

ТЕМА: Хто розбудив китеня?

МЕТА: Ознайомити з тим, що всередині людини є повітря, і виявити його. Розширювати кругозір дитини, учиться володіти своїм тілом та окремими органами. Розвивати пізнавальний інтерес. Стимулювати допитливість та інтерес до пізнання природи;

Обладнання: ванночка з водою, соломинки, мильна вода в стаканчиках.

Хід експерименту

Вітер хвилі так діймає, чимдуж дме

І малому китеняті спати не дає!

Ось готує заповіт

Наш дбайливий тато-кит.

Ви послухайте китиху:

«Треба, щоби стало тихо!

Вітер, вітер, не гуди,

Нашу крихту не буди!»

Візьміть соломинку для коктейлю, опустіть її у воду і попросіть дитину подути в соломинку так, щоб вода завирувала. Якщо приготувати окремо мильний розчин і подути в трубочку, почне утворюватися піна і виросте пишна мильна «борода».

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.