«Додавання й віднімання нуля»

Опис документу:
Мета: формувати вміння складати й обчислювати вирази на додавання і віднімання з числами 0 і 1; розвивати спостережливість,увагу , уміння робити висновки; виховувати самостійність, віховувати любов до математики.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема: «Додавання й віднімання нуля

Мета: формувати вміння складати й обчислювати виразина додавання і віднімання з числами 0 і 1; розвивати спостережливість, уміння робити висновки; виховувати самостійність.

Обладнання: предметні картинки (кріт, мішки із зерном, мухомори).

І. КОНТРОЛЬ, КОРЕКЦІЯ Й ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ

1. Бесіда.
— Яке найбільше одноцифрове число? (Дев’ять.)
— А найменше? (Нуль.)

2. Записування чисел від 0 до 10 в порядку зростання, а потім — у порядку зменшення.

Фізкультхвилика

3. Виконання завдання 4 на с. 49 підручника.

4. Порівняння чисел.
Які одноцифрові числа можна вставити в клітинку?

Фізкультхвилика

II. ОПРАЦЮВАННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Виконання завдань 1, 2 на с. 49 підручника.

2. Складання рівностей за предметними малюнками.

До обіду кріт Маркіз
П’ять мішків зерна привіз.
Каже: «Мало. Ще поїду
За зерном після обіду».
Та біда: зламався руль,
Кріт привіз мішків ще… нуль!
Запитаєм в дітлахів:
Скільки у крота мішків?
(5 + 0 = 5.)

П’ять червоних мухоморів
На галявинці росли.
Діти тут гриби збирали,
Мухоморів нуль взяли.
Мухомори дивувались:
«Ми даремно хвилювались».

— Скільки залишилося на галявині мухоморів? (5 – 0 = 5.)
— Який висновок можна зробити?
Висновок: Нуль додали чи відняли — а числа ті ж, які й були,

Фізкультхвилика

III. РОЗВИТОК І ЗАКРІПЛЕННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ

1. Виконання завдань 3, 4 на с. 49 підручника.

2. Складання виразів на додавання і віднімання з нулем та одиницею, порівняння результатів.

Круглий нулик знає кожен,
Але хто з вас відповість,
Скільки буде, як до нього
Додамо ми з вами шість?
(0 + 6 = 6.)

Вираз ще обчислим ми:
Нуль відняти від семи.
(7 – 0 = 7.)
5 + 1 = 6
6 – 1 = 5
6 – 5 = 1

3. Обчислення виразів.
Допоможемо Тарасикові обчислити вирази.

IV. ПІДСУМОК УРОКУ

— Про що ви дізналися на уроці?
— Як змінюється число, коли додають або віднімають нуль?
Висновок: при додаванні або відніманні нуля число не змінюється.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інтернет-ресурси для опитування і тестування»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
490 грн