До ЗНО з ІСПАНСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
5
міс.
1
8
дн.
0
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

ДОДАТОК ДО УРОКУ №20 З КУРСУ «ПСИХОЛОГІЯ»

Опис документу:
Тема: Моделі поведінки у конфлікті або як поводити себе в конфлікті з різними типами людей (тренінгове заняття). Схема гідного виходу з ситуації. Рекомендації щодо поведінки в конфліктних ситуаціях . На замітку:

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ДОДАТОК ДО УРОКУ №20 З КУРСУ «ПСИХОЛОГІЯ»

Тема: Моделі поведінки у конфлікті або як поводити себе в конфлікті з різними типами людей (тренінгове заняття).

Додаток 3

Схема гідного виходу з ситуації 1. Почніть розмову з конкретного і точного опису ситуації, яка Вас не влаштовує: «Коли ти накричав на мене при друзях .....»; 2. Висловіть почуття, які виникли у Вас у зв’язку з цією ситуацією і поведінкою співрозмовника: «Я відчув себе незручно ........»; 3. Скажіть співрозмовнику, як би Ви хотіли, щоб він поводився. Запропонуйте варіант поведінки, який Вас влаштовує: «..... наступного разу я прошу тебе висловлювати свої зауваження не в присутності .......»; 4. Запевніть, як Ви будете поводити себе у випадку, якщо співрозмовник змінить свою поведінку: «.... тоді я буду прислухатися до твоїх зауважень...»

Додаток 4

Рекомендації щодо поведінки в конфліктних ситуаціях 1. Намагатись при любому розвитку подій контролювати ситуацію. 2. Не відповідати на агресію опонента агресивною поведінкою (навіть якщо опонент дуже сердитий, потрібно зосередитись на позитивних моментах, що забезпечить особистий спокій в даній ситуації). 3. Вступити в діалог із опонентом (без напруження). 4. Локалізувати конфліктну ситуацію (залишитись із опонентом сам на сам у спокійній обстановці). 5. Вислухати опонента з приводу того, чим, на його погляд, викликана така його поведінка. 6. Триматися спокійно, не підвищувати тон розмови. 7. Намагатися переключити увагу опонента на інші питання. 8. Роз'яснити опоненту своє бачення даної ситуації. 9. Запропонувати опоненту, по можливості, декілька шляхів виходу з даної ситуації.

10. Після подолання агресивної ситуації ретельно проаналізувати причини, які сприяли її виникненню. 11 . Усунути умови виникнення подібних ситуацій в майбутньому.

Додаток № 5

Завдання №1 Розіграти ситуацію спілкування, під час якої один учасник отримує роль представника демонстративного типу конфліктної особистості; інший - співрозмовника, який повинен продемонструвати ефективну техніку виходу із даної конфліктної ситуації.

Завдання №2 Розіграти ситуацію спілкування, під час якої один учасник отримує роль представника ригідного типу конфліктної особистості; інший - співрозмовника, який повинен продемонструвати ефективну техніку виходу із даної конфліктної ситуації.

Завдання №3 Розіграти ситуацію спілкування, під час якої один учасник отримує роль представника імпульсивного типу конфліктної особистості; інший - співрозмовника, який повинен продемонструвати ефективну техніку виходу із даної конфліктної ситуації.

Завдання №4 Розіграти ситуацію спілкування, під час якої один учасник отримує роль представника суперточного типу конфліктної особистості; інший - співрозмовника, який повинен продемонструвати ефективну техніку виходу із даної конфліктної ситуації.

Завдання №5 Розіграти ситуацію спілкування, під час якої один учасник отримує роль представника «безконфліктного» типу особистості; інший - співрозмовника, який повинен продемонструвати ефективну техніку виходу із даної конфліктної ситуації.

Додаток № 2

Рекомендації щодо профілактики та розв’язання конфліктів (аналіз конфліктної ситуації):

- відокремити привід (зачіпку), який сприяв виникненню конфлікту від справжньої причини; - визначити “ділову зону” конфлікту, тобто межу “больових” інтересів; - з’ясувати мотиви вступу людей у конфлікт; - виявити скерованість конкретних дій учасників конфлікту; - спрогнозувати наслідки (для колективу і для себе), до яких може призвести конфліктна ситуація в її екстремальному прояві; - виробити декілька альтернативних стратегій погашення конфлікту; - виробити для себе стратегію дій на випадок виходу ситуації з-під контролю (спонтанного розвитку подій).

Вам буде легше винести позитивний досвід із конфліктних ситуацій, якщо ви запам’ятаєте такі поради: - подумайте, чому вас може навчити конфлікт; - спитайте у свого внутрішнього голосу, яку користь можна отримати із цього сумного досвіду.

Відведіть конфлікту відповідне йому місце: а) не дозволяйте негативному життєвому досвіду збити себе зі шляху; б) визначте власну позицію і виходьте з неї, не допускаючи впливу на неї інших людей; в) не давайте конфлікту підірвати Ваше здоров’я і знизити самооцінку; г) пам’ятайте, що конфлікти становлять тільки незначну частину вашого життя.

Позбудьтеся негативних емоцій, які залишилися після конфлікту: а) навчіться побачати самого себе; б) перечекайте певний час, аби пов’язані з конфліктом почуття зникли; в) усвідомте, що інші люди можуть менш критично оцінювати Вас і те, що сталося, ніж Ви самі.

На замітку: а) уникайте поганих людей, які засуджують Вас, прагніть до спілкування із позитивними і доброзичливими людьми; б) не витрачайте занадто багато сил на переконання скептиків або на спілкування з тими, хто не хоче Вас слухати; в) не дозволяйте іншим людям збуджувати у вас почуття провини; г) будьте готові до спілкування з тими, в кого, на Вашу думку, після конфлікту залишились неприємні відчуття.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Стрес і стрес-менеджмент учасників освітнього процесу»
Левченко Вікторія Володимирівна
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.