Додаткові завдання до уроку 76. Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання тексту за поданим початком, кінцівкою та ілюстраціями

Опис документу:
Урок 76. Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання тексту за поданим початком, кінцівкою та ілюстраціями Мета: навчити учнів складати зв’язний текст за поданим початком, кінцівкою та ілю¬страціями; сприяти збагаченню та активізації словникового запасу школярів; виховувати любов до рідного слова, працелюбність.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Переказ тексту за планом та опорними словами

1. Слухання тексту.

Горобець

Я повертався з полювання. Попереду стежкою біг мій пес.

Раптом собака спинив ходу. Почав підкрадатися, ніби почув дичину. Я пішов уздовж стежки і побачив горобчика.

Вітер дуже розгойдував дерево і гороб’ятко випало з гнізда.

Мій собака поволі наближався до нього. Раптом старий горобець упав перед самою його мордою. Раз чи два стрибнув просто до пащі пса. Горобець кинувся рятувати своє дитя. Все його маленьке тіло тремтіло. Він гинув, але хотів уря­тувати своє дитя.

Я відкликав собаку.

За І. Тургенєвим

2. Бесіда за текстом.

— Про кого розповів мисливець?

— Як собака зреагував на горобчика?

— Хто кинувся рятувати пташку?

— Як можна оцінити вчинок дорослого горобця?

3. Читання тексту учнями.

Один учень читає вголос. Клас «слідкує очима» по тексту.

4. Поділ тексту на частини складання плану.

— Про кого йдеться у зачині?

— Яка головна подія сталася в основній частині?

— Чим завершується текст?

5. Ознайомлення з планом.

План

1. Повернення з полювання.

2. Мале пташеня.

3. Вчинок мисливця.

10. Усний переказ тексту учнями.

— Прочитайте ще раз текст і перекажіть його, користуючись планом і опорними словами.

Опорні слова: полювання, попереду, спинив ходу, почув дичину; горобеня,

випало, собака наближався горобець упав; стрибнув до пащі; рятувати; тіло

тремтіло; гинув, але рятував; відкликав собаку.

Учні розповідають текст частинами, а потім — цілком.

11. Повторне читання тексту вчителем.

Учні закривають тексти. Уважно слухають учителя. Звіряють те, що вони

чують, із планом і опорними словами.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Методична діяльність в умовах децентралізації освіти в Україні»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.