Добірка, "Руханки в початковій школі".

Опис документу:
Дуже важливим для малюків під час навчання в школі є їх психологічний і фізичний стан. Дитину слід вчити не лише буквам і цифрам, але і розвивати уміння відпочивати. У статті висвітлено декілька варіантів руханок і ігор з дитиною.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Руханка «Завжди, інколи ,ніколи»

1. Покласти на стіл кошик. У ньому – цукерки, яблуко, сухарики, лимон, квасоля, ліки, апельсин, кокакола, морква, банан, чіпси, ківі…

2. Учитель по черзі бере з кошика один предмет, демонструє його дітям і говорить: «Цей продукт можна їсти …»

3. Діти за допомогою жестів закінчують речення: ( завжди – великий палець вгору ) ( інколи – великий палець вбік ) ( ніколи – великий палець вниз ) .

Руханка «Підлога, ніс, стеля».

Ведучий пропонує показувати рукою на те, що він називає, а сам, іноді говорячи, наприклад «ніс» може показувати на підлогу. Учасникам слід виконувати те, що просять, не звертаючи уваги на «підказки» ведучого.

Руханка «Займи позицію».

Кожен учень по черзі читають на кінцях стрічок віночку і приєднуються в групу з якими поєднуються ці слова: будинок, мама, Назар, лікарня, квартира, брат, Орест, медпункт, тато, Марійка, поліклініка, дача,…

Групи для об’єднання: сім’я, ім’я, житло, медична допомога.

Руханка «Зіпсований телефон»

Учні стають у коло.

Учитель каже на вухо найближчому до нього учню речення,яке складається з 5 слів. Наприклад: «Тема сьогоднішнього заняття дуже цікава.» • Учень має передати речення ( як він його почув і зрозумів) наступному, і так далі по колу. Наприкінці заняття учитель пропонує останньому учаснику виголосити те, що він почув, а потім сам голосно промовляє початкове речення. Зазвичай речення дуже відрізняються.

Руханка-привітанка «Добрий день!»

( Вправи з розвитку життєвих навичок )

Вчитель читає вірш, імітуючи рухи, а учні повторюють за ним.

Треба разом привітатись: – Добрий день, добрий день!

Дружно й весело сказати: – Добрий день, добрий день!

Сюди-туди повернутись. – Добрий день, добрий день!

Один-одному всміхнутись. – Добрий день, добрий день!

Можна трішки пострибати. – Добрий день, добрий день!

І в долоні поплескати. – Добрий день, добрий день!

В коло дружно всі сідаймо І заняття починаймо

Руханка «Пружинка»

Під коментар учителя учні виконують запропоновані рухи:

присісти – обхопити руками голову – різко підвестися (підскочити, як пружина).

Руханка «Зайчик»

Раз! Два! Час вставати: Будемо відпочивати.

Три! Чотири! Присідаймо, Швидко втому проганяймо.

П’ять! Шість! Засміялись, Кілька раз понахилялись.

Зайчик сонячний до нас Завітав у вільний час.

Будем бігати, стрибати, Щоб нам зайчика впіймати.

Прудко зайчик утікає І промінчиками грає.

Сім! Вісім! Час настав Повернутись нам до справ.

Руханка «Ми у природі»

Угорі нам Сонце світить, (руки на поясі, потім вгору, потягнулися)

На галяві квітнуть квіти, (напівприсідання, потім руки розвести в боки) Пташка в вишині пурхає, (підняти руки вгору, потрясти кистями рук)

В лісі гриб з землі зростає, (присісти, потрясти кистями рук)

Як це все ми називаєм? (руки на голову, відвести плечі, зімкнути)

Хто про все навколо дбає? (руки в сторони)

З відповіддю всі ми згодні - (руки на пояс, нагнутися вперед-назад)

Ми живем серед ПРИРОДИ.(руки на пояс повертання тулуба).

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Географічні задачі»
Довгань Андрій Іванович
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.