До уроку психології. Тема : соціальна ситуація розвитку учнів середньої школи

Опис документу:
Дана робота є моїм напрацюванням ,публікуючи яке я ПОГОДЖУЮ використання матеріалу іншими людьми в особистій роботі.Сподіваюсь ,що Вам буде корисною інформація .Прошу не звинувачувати мене у будь-якого роду плагіаті,оскільки АВТОРСЬКУ СТАТТЮ (ДОРОБКУ ) і тому інше - не публікую,у моїх ,сподіваюсь, інформаційний презентаціях використана ЗАГАЛЬНОДОСТУПНА інформація із збірників й посібників ,що скомпонована особисто мною й готова до подання або допомоги у засвоєнні матеріалу учнями.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Соціальна ситуація розвитку школярів Підготувала : Солодка О.В. ,основну інформацію взято звідси : http://schors-school1.edukit.cn.ua/socialjno-psi...
Слайд № 1

Соціальна ситуація розвитку школярів Підготувала : Солодка О.В. ,основну інформацію взято звідси : http://schors-school1.edukit.cn.ua/socialjno-psihologichna_sluzhba/psihologiya_shkolyara/psihologichni_osoblivosti_ditej_serednjogo_shkiljnogo_viku/

Є бажання встановити з ровесниками оптимальні стосунки, які є динамічним ціле утворюючим чинником для особистісного становлення (особливо на перехо...
Слайд № 2

Є бажання встановити з ровесниками оптимальні стосунки, які є динамічним ціле утворюючим чинником для особистісного становлення (особливо на переході від молодшого шкільного до підліткового віку). Здебільшого вони мають пошуковий меркантильний характер, оскільки учні 11-15 років прагнуть само реалізуватися без особливих фізичних і моральних зусиль, тобто шукають найлегші шляхи для задоволення власних потреб.

Основні системи соціальної ситуації розвитку: 1) "підліток - дорослий": формування соціальної зрілості, визначення особливостей перехідного етапу в...
Слайд № 3

Основні системи соціальної ситуації розвитку: 1) "підліток - дорослий": формування соціальної зрілості, визначення особливостей перехідного етапу від дитинства до дорослості; 2) "підліток - ровесник": визначення змін у соціальних стосунках із ровесниками; спроби досягти нового статусу, самоствердження; накопичення досвіду між особистісної взаємодії; зростання ролі неформальних груп. ' Спільна ознака для систем: соціальна зрілість відстає від фізіологічної, сила впливу якої в інтервалі 10 (11) - 16 (17) років є різною, зокрема, вона збільшується в період кризи 13 років

Системи можуть вступати в протиріччя, наприклад: 1) спілкування з дорослими приносить більше задоволення, ніж спілкування з ровесниками, і навпаки;...
Слайд № 4

Системи можуть вступати в протиріччя, наприклад: 1) спілкування з дорослими приносить більше задоволення, ніж спілкування з ровесниками, і навпаки; 2) моральні норми і цінності системи "підліток - дорослий" суперечать нормам і цінностям системи "підліток - ровесник".

Провідна діяльність: 1) навчання як вид суспільно корисної діяльності; 2) інтимно-особистісне спілкування (особливо - неформальне). Різноплановість...
Слайд № 5

Провідна діяльність: 1) навчання як вид суспільно корисної діяльності; 2) інтимно-особистісне спілкування (особливо - неформальне). Різноплановість провідної діяльності свідчить про суперечливу психологічну природу підліткового віку. З одного боку, це перехід від дитинства до дорослості; з іншого - його значний віковий діапазон передбачає різноманітні, часто не передбачувані, діяльнісні прояви, які дають неправомірну підставу називати підлітковий період "важким".

Основні домінанти навчальної діяльності як основного засобу пізнання та самопізнання: 1) розширення зв'язків з навколишнім світом; 2) спілкування з...
Слайд № 6

Основні домінанти навчальної діяльності як основного засобу пізнання та самопізнання: 1) розширення зв'язків з навколишнім світом; 2) спілкування з ровесниками; 3) формування позитивного ставлення до учіння; 4) вибірковий характер навчання; 5) вплив об'єктивних і суб'єктивних чинників, які можуть спотворити цінність навчального процесу; 6) проблемність і емоціональність викладу матеріалу вчителем; 7) можливість наукового пошуку, коли успіх сприяє формуванню позитивних емоцій.

Дякую за увагу!!
Слайд № 7

Дякую за увагу!!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»