матеріал

Інші методичні матеріали

Для кого: 8 Клас

«Для чого людині серце ?». ( для учнів з особливими освітніми потребами – F70-F71)

Опис документу:
Виховна година . Продовжувати формувати в дітях відчуття доброти, співчуття один до одного. Вправляти вміння практично оцінювати свої вчинки, та вчинки своїх товаришів .Розвивати вміння знаходити в різних ситуаціях вірну поведінку. Виховувати чуйність, доброзичливість, повагу до інших людей, співчуття.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Виховна година ( для учнів з особливими освітніми потребами – F70-F71)

Тема: «Для чого людині серце ?».

Мета: Продовжувати формувати в дітях відчуття доброти, співчуття один до одного. Вправляти вміння практично оцінювати свої вчинки, та вчинки своїх товаришів .Розвивати вміння знаходити в різних ситуаціях вірну поведінку. Виховувати чуйність, доброзичливість, повагу до інших людей, співчуття.

Матеріал: Ілюстрації з зображенням серця; картки з термінами; серця двох кольорів ( по 8 шт.); зображення дітей - інвалідів, допомога дорослих дітям, допомога дітей своїм товаришам; приказки про добро, та добрі справи.

Хід роботи:

Тема виховної години: «Для чого людині серце ?».

-— Як ви розумієте такий вислів : « БУТИ ЛЮДИНОЮ !» ? Поясніть , як це — бути людиною та поводитись як людина.

-— Які риси характеру людини ви знаєте, які є види характеру людини {позитивні та негативні) ? Назвіть їх.

ПОЗИТИВНІ ЯКОСТІ

НЕГАТИВНІ ЯКОСТІ

Дружелюбність

байдужість

люб’язність

лицемірство

тактовність

брехливість

співчуття

задиркуватість

чесність

пліткарство

порядність

жадібність

милосердя

невихованість

ввічливість

жорстокість

доброта

пихатість

скромність

лайливість

2

( На дошці хаотично розташовані картки з термінами позитивних та негативних рис характеру людини).

1. Пропоную вам пограти в гру «ПОЗИТИВНІ ЯКОСТІ».

Подивіться уважно на дошку. Ви бачите картки з назвами людських рис.

Ваше завдання : прочитати їх, та обрати позитивні риси характеру.

Доведіть, чому ви обрали саме ці риси характеру.

(учні по черзі виходять до дошки)

2. На правій стороні дошки прочитайте термін --- «совість».

Скажіть : « До яких з рис характеру можна його віднести ?» Поясніть значення цього слова.

( Учні прикріплюють картки з термінами . Перевіряємо.)

3. Які ви знаєте приказки про добро, та добрі вчинки ?

-- Роби добро -- тобі вернеться. -- Доброму краще живеться.

-- Добрі справи памятають довго, а лихі - ще довше.

-- Добро спасе світ. -- Доброму навчайся , лихого -цурайся.

-- Добрі справи серця відкривають.

-- Добре імя -найвище багатство.

-- Сумління -найкращий порадник.

-- Хто людям добро бажає , той і собі має.

-- Світ не без добрих людей.

-- Не одежа красить людину, а добрі справи.

-- Хто не чинить лихого, тому не страшно нічого.

3

Поясніть, будь ласка, значення приказки – «Добре імя -найвище багатство».

--- Чому кажуть: «Бережи сукню з нову, а честь з молоду», поясніть.

--- Поняття «Герой» -- хто це?

4. Прослухайте фрагмент з повісті

Максима Горького: « Горящее сердце» -- (зачитується останній фрагмент)

—Як ви вважаєте, ДАНКО міг не рятувати своє плем'я ?

Які його риси характеру вам сподобались, чому?

---Чому він віддав своє життя людям ?

--- Чи можна назвати Данко --- «героєм»? Доведіть.

5.Роздати учням по два паперових серця : сіре та червоне.

У кожного з вас на столі лежать два кольорових серця :

одне -- сірого кольору, це серце байдужої , жорстокої ,та невихованої людини;

інше --- червоне, це серце доброї, порядної та милосердної людини.

Подумайте та оберіть собі серце певного кольору, таке , яке ви б хотіли собі мати.

Це—невеличкий екзамен вашої людяності!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

матеріал

Інші методичні матеріали

Для кого: 8 Клас