Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Основи консультативної практики в роботі працівників психологічної служби закладів освіти
»
Взяти участь Всі події

Дизайн як вид діяльності. Взаємозв’язок з образотворчим мистецтвом та застосування дизайнерської діяльності у повсякденному житті.

Увага! Автор матеріалу забороняє відтворення, передрук або розповсюдження іншим способом цього матеріалу з сайту «ВСЕОСВІТА» (тексти, фото, відео тощо). Дозволяється лише гіперпосилання на сам матеріал.

Образотворче мистецтво

Для кого: 7 Клас

23.01.2022

107

0

0

Опис документу:

Тема: Дизайн як вид діяльності. Взаємозв’язок з образотворчим мистецтвом

та застосування дизайнерської діяльності у повсякденному житті.

Мета: дати поняття про дизайн, взаємозв’язок з образотворчим мистецтвом

та його використання у повсякденному житті;

способи виготовлення предмета,

та його художньо-образної характеристики;

усвідмлення критеріїв, за якими предмет

можна віднести до дизайнерських розробок.Завдання: сприймання творів дизайнерської діяльності. Виконання ескізу


новорічних масок, та можлих аксесуарів, костюмів.


Обладнання до уроку: альбом,графітовий олівець, кольорові олівці,


відеоряд дизайнерських робіт (капелюхи, маски різного призначення).


Відео- презентація з покроковим виконанням масок


(розробка вчителя).


Дизайнерська робота вчителя – новорічна, карнавальна маска,


дитячі роботи (маски).


Хід уроку.


1.Організація уваги учнів, оголошення теми та мети уроку.


2.Актуалізація опорних знань.


Бесіда.


На уроках трудового навчання та образотворчого мистецтва ви знайомились із поняттям « дизайн». Дайте роз’яснення цьому поняттю.


Яку роль відіграє художник у виробництві предметів, речей які нас оточують?


3.Мотивація навчальної діяльності.


Існують різні види дизайну: дизайн предметного світу; оточуючого простору (інтер’єр); малих форм (сувеніри, значки); дизайн графіка (розробка книжок, марок, вітальних листівок,пакувальних коробок); дизайн- конструювання побутових речей; ландшафтний дизайн; дизайн одягу та різних аксесуарів до нього.


Сьогодні на уроці ми будемо розмовляти про дизайн предметного світу,а


конкретно про дизайн карнавальніх масок та аксесуарів до нього.


4. Вивчення нового матеріалу.


Дизайн в перекладі з англійської мови означає «проект», «ескіз», «малюнок»-художнє конструювання зручних і красивих предметів на основі наукових і єстетичних даних, з викоистанням такої науки як «біоніка»-це знання про конструкції форми , принципи і процеси живої природи.


Дизайнер – художник- конструктор,фахівець з дизайну.


Будь- який дизайнер насамперед повинен бути художником, тому , що перший етап роботи дизайнера –це створення ескізу,ескіз створюеться до будь чого: до інтер’еру кімнати, ландшафту, будинку, до побутових речей, меблів, одягу та аксесуарів до нього, тощо.


Робота може називатись дизайнерською тільки якщо вона неповторна, не містить плагіату, враховується творчість, кретивність, відповідність до її призначення, неповторність у всіх значеннях цього виробу. Дуже важливо, щоб робота була функціональною, зручною у використанні.


5. Практична робота.


Ми з вами сьогодні теж розпочнемо велику дизайнерську роботу з виготовлення карнавальних масок але спочатку переглянемо роботи справжніх майстрів своєї справи.


А) Перегляд відеоряду масок. Під час перегляду відеослайдів дати назву образам та та обгрунтувати її.





Б) Огляд виставки дитячих карнавальних масок в класі.(Аналіз, характе- ристика побаченого та міркування про способи виготовлення робіт).

В) Виконання ескізу до власної дизайнерської роботи .


Використовую відео презентацію з покроковим виконанням.


Відображення змісту документа тимчасово вимкнено. Ми проводимо технічні роботи. Орієнтовний час виконання робіт, до 06:00 27.05.2022

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Увага! Автор матеріалу забороняє відтворення, передрук або розповсюдження іншим способом цього матеріалу з сайту «ВСЕОСВІТА» (тексти, фото, відео тощо). Дозволяється лише гіперпосилання на сам матеріал.